KETA Bom & Snuiven

JoopDoop

Newbie
Joe joe

STEL.. je snuift elk weekend 2-3 gram keta weg..
Een flinke tolerantie kun je natuurlijk verwachten..!
MAAR STEL.. dat ik dan ineens wat ket in een vloeitje gooi.. zo'n 300mg ... (gemiddelde hole dosering)
Is het dan net als bij wiet dat je daar totaal geen tolerantie voor hebt en dus straight de K-Hole in gaat?
Of is het maar gewoon wat vaag voor maar een korte tijd?
De vraag is dus eigenlijk: "Heeft de tolerantie van het snuiven, spuiten, slikken, rectaal, of whatever... effect op elkaar?"

Ben een dagelijkse blower geweest.. werd duur ook door die tolerantie :")
Toen ik een edible at, zeker 4 uur van de wereld!

Dirkdirk

DF-koning
Joe joe

STEL.. je snuift elk weekend 2-3 gram keta weg..
Een flinke tolerantie kun je natuurlijk verwachten..!
MAAR STEL.. dat ik dan ineens wat ket in een vloeitje gooi.. zo'n 300mg ... (gemiddelde hole dosering)
Is het dan net als bij wiet dat je daar totaal geen tolerantie voor hebt en dus straight de K-Hole in gaat?
Of is het maar gewoon wat vaag voor maar een korte tijd?
De vraag is dus eigenlijk: "Heeft de tolerantie van het snuiven, spuiten, slikken, rectaal, of whatever... effect op elkaar?"

Ben een dagelijkse blower geweest.. werd duur ook door die tolerantie :")
Toen ik een edible at, zeker 4 uur van de wereld!
Er zit zeker tolerantie op ketamine maar dit is heel anders als blowen. Die werkzame stof van wiet wordt veel meer vast gehouden in het lichaam terwijl ketamine in twee dagen zo’n beetje met goed water drinken uit je lijf is. Ook werkt ketamine anders in je brein.

300 mg keta is echt teveel. Ben benieuwd of er mensen zijn die dit hebben gedaan, let us know. Ik heb zelf toevallig een hoop ervaring in korte tijd doorgemaakt. Het is echt topspul maar kan ook medogenloos toeslaan. Het blijft een vreemde dissociative drug en veruit een van de bekendste. Gelukkig is het effect redelijk kort. Het blokkeert de signalen van je zenuwen naar je onderbewustzijn waardoor je als een soort dronken roes de controle over je lichaam kwijt raakt, je scheidt van lichaam en geest en verdoofd raakt. Zorg voor een sitter.

Geneesmiddel

Wijs gebruiker
300 mg keta is echt teveel.
Ik kan beamen dat dat met wat tolerantie niet zoveel is 😬
Werkt keta oraal wel?
Keta heeft oraal een veel lagere bio-beschikbaarheid en is daarom vrij wasteful om oraal te nemen.
Nee, tolerantie gaat gewoon op voor snuiven EN oraal. Bij wiet ook gewoon overigens. Zoals ik hierboven zei heeft ketamine oraal een véél lagere bio-beschikbaarheid en zal het dus ook véél minder sterk werken, je hebt (véél) meer nodig voor hetzelfde effect en daarom kun je het beter snuiven.

De manier van inname heeft geen effect op jouw tolerantie, maar wiet heeft oraal juist een hogere bio-beschikbaarheid dan gerookt. Om die reden ga je harder van een bepaalde hoeveelheid in een goed gemaakte spacecake dan dezelfde hoeveelheid gerookt.

Ketalicious

Experimenterende gebruiker
Niet geprobeerd je kan wel 2 gram verdeeld over een avond nemen (lijntjes of puntjes) om in een k-hole te komen. Wel een maagbeschermer nemen en veel water drinken dat is beter voor je blaas/maag en je hebt dan geen kater.

Bovenaan