keta + alcohol

Wartaal

Belezen gebruiker
slunse zei:
kan deze combi hartfalen veroorzaken? heb zo'n gevoel dat ik op het randje zat gisteren
Volgens mij ben je een beetje bad gegaan op de combo (ik denk dat het probleem dus in je hoofd zat :wink:)

slunse

Bewuste gebruiker
nee, anders niets genomen behalve een jointje. bad gegaan niet echt,
ik kroop in bed, werd wat draaierig maar kon daar wel mee leven, maar plots ging mn tikker nogal tekeer, soms heel snel soms even stoppen, was nog freaky
vor mij geen keta meer juist voor bedtijd :tongueout:

azgaza

Badass junkie
Ik denk dat het niet goed kan zijn om een narcose middel met alcohol te combineren; al is ketamine op zichzelf schijnbaar heel veilig, als je tegelijk andere delen van je hersens ook gaat verdoven kan dat haast niet goed zijn. Althans; niet te véél van bijde.

Aldous

Belezen gebruiker
Bij mij is het ook zo dat ik veel sneller heel vaag wordt van de K als ik stevig gedronken heb alleen vind ik effect een stuk minder psychedelisch. Het beste vind ik het nog altijd om het te gebruiken na een avondje stimulerende middelen als je nog ff geen zin hebt om te gaan slapen!!

Aldous

Belezen gebruiker
Last van tolerantie keta-mole? Dat is echt zwaar irritant, zal zelf ook 1 of 2 maandjes moeten stoppen. Nix aan te doen!!

KETA- MOLE !!!

Belezen gebruiker
jah verdomme zeg het is niet normaal
ik kom er gewoon niet meer
ik voel er neit aleen wijnig van
maar als ik dan zo veel heb gesnoven (tussen de 500mg en 1gr) dat ik wankel begin te worden en ik denk jah nu nog 2 lijntjes en ik ben dr dan ga ik gewoon in een ketacoma en word ik de volgende dag wakker met mn kleren aan :cry:

Funky Monkey

Badass junkie
Die combo is super, wij doen meestal gewoon chill en rustig aan. Eerst lekker indrinken zodat je lekker aangeschoten bent. Klein lijntje keta derbij en gaan met die banaan :mrgreen:
Tis heel vaag maar het geeft bij mij dan een heel speedy effect. Benen voel je amper, alles is ligt net als met pep of x eigenlijk... ga ook sneller en meer praten enzo.
Maar mijn lichaam reageerd zowiezo heel wazig op drugs en combo's :mrgreen: na een uurtje ongeveer is het weg als je je aangeschotenheid houd (door bij te drinken :P) kan je daarna weer een lijntje nemen en verder wazig zijn :grin:

Bovenaan