-Benzo's en uppers is echt wel een goede combinatie, daar de rilatine de werking van benzo's versterkt, je bent alert en toch super rustig, hoewel rilatine naar mijn mening toch iets te sterk is in combinatie van. Als alternatief zou ik eens proberen wat caffeïne te gebruiken samen met benzo's tussen de 200 en 300 mg caffeïne, of om het in redbulls uit te drukken 4 à 5 blikjes :P
-Nog een leuke combo: Benzo's en Nustasium (ong 5 pillen) is goed voor mensen die wel een willen trippen maar bang zijn voor angstaanvallen door het trippen. (van nustasium ga je niet heel hard hoor)
-en tenslotte Benzo's en Redomex (5pilletjes) Voor als je echt de deur niet meer uit moet
Nustasium= is een antihistaminica wat wil zeggen een middel tegen allergieën en reisziektes en is zo verkrijgbaar.
Redomex is een antidepressiva dat ook spierverslappend werkt, enkel op recept verkrijgbaar.
Over Seoquel kan ik kort zijn, ik hou echt niet van het gevoel, maar andere mensen die ik ken vinden het zalig, maar zei houden dan ook van blowen en daar hou ik ook niet van.