Karaktereigenscappen

maiskorrel

Bewuste gebruiker
Wiet: Een grotere ego gekregen, sneller ergens "schijt" aan hebben. Dit kan je dus zowel positief als negatief bekijken.

Paddo's: meer inzichten over het leven, kan nu veel beter van kleinere dingen genieten.

XTC: Een stuk optimistischer geworden, meer respect voor alles gekregen.

Zo kun je wel concluderen dat drugs (nu nog :P) een redelijke goede invloed op me hebben.

Adrenochroom

Wijs gebruiker
maiskorrel zei:
Wiet: Een grotere ego gekregen, sneller ergens "schijt" aan hebben. Dit kan je dus zowel positief als negatief bekijken.

Tijd op lsd te nemen om dat ego'tje van jou weer af te bouwen bwoy!

kusje

Adreno

jcutter

Badass junkie
Sinds ik af en toe trip, kijk ik op een intrigerende manier naar de mensen. Ik vind het leuk, interessant en leerzaam om naar mensen te kijken tegenwoordig. Klinkt debiel, maar zo ervaar ik het :grin:
Ik heb iig weer een nieuwe hobby erbij :)

azgaza

Badass junkie
jcutter123 zei:
Sinds ik af en toe trip, kijk ik op een intrigerende manier naar de mensen. Ik vind het leuk, interessant en leerzaam om naar mensen te kijken tegenwoordig. Klinkt debiel, maar zo ervaar ik het :grin:

Ik vind het totaal niet debiel, ik staar ook veel naar mensen, observeer ze, als ik uitga ben ik 50% van de tijd aan het praten en 50% van de tijd vanaf een plek waar je goed zicht op te omgeving hebt aan het observeren, mensen zijn interessant, er is veel aan te zien, en als je op kenmerken leert letten kan je ze ook steeds sneller en makkelijker doorzien. Sinds het trippen heb ik dit ook meer dan eerst, maar ik had het wel gewoon altijd al.
Mensen kijken is gewoon leuk als je niets te doen hebt in een sociale situatie. Verder is hoofden en figuren van mensen bekijken ook altijd wel grappig, let gewoon voor de grap eens op iedereens neus, of de huid onder mensen hun kin, of de jukbeenderen, er zijn zo veel rare hoofden.

Hashja

Bewuste gebruiker
jcutter123 zei:

niet debiel, juist heel herkenbaar! :mrgreen:

azgaza

Badass junkie
Flugeltje zei:
Als je zomaar de mensen gaat aanstaren ga je op gegeven toch ruzie krijgen

Nooit te lang naar dezelfde mensen staren, veel tijd is er niet nodig om te observeren. Iniedergeval heb ik nog nooit ruzie op straat gehad. Bepaalde mensen kijk ik ook expres niet naar, wnat ik geloof dat het met mensen hetzelfde werkt als met honden: als je er niet naar kijkt negeren ze je meestal.

vdk

Bewuste gebruiker
k praat veeeel meer, tegen mensen die ik haast niet ken een heel gesprek voeren. en sindsdien hoef ik van mezelf geen discussies meer te winnen,, vroeger wel :openmouth:

xpressurself

Bewuste gebruiker
vdk zei:
k praat veeeel meer, tegen mensen die ik haast niet ken een heel gesprek voeren. en sindsdien hoef ik van mezelf geen discussies meer te winnen,, vroeger wel :openmouth:

ik moet altijd discussie winnen, en dat gaat ook nooit meer over :P

Supervlieg

Wijs gebruiker
Ik ben opener, directer, opvliegender en socialer geworden met drugs. Ik was al heel sociaal maar drugs heb t nog net ff beter gemaakt.

Ook ben ik anders tegen mensen aan gaan kijken. Ik heb er veel mensenkennis aan opgedaan en heb ik de menselijke emotie veel beter leren begrijpen. Ook is mijn beschrijvingsvermogen een stuk beter geworden. Bovendien denk ik tegenwoordig na voordat ik ergens een mening over heb.

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Ik bekijk de levens van andere mensen als mogelijke uitkomsten van mijn eigen leven. En dan bestudeer ik wie er het gelukkigste zijn, en probeer ik erachter te komen hoe ze dat bereikt hebben. Voor ik drugs gebruikte zag ik andere mensen gewoon puur als andere mensen, nu begrijp ik dat alles in de wereld invloed op elkaar heeft, en eigenlijk een eenheid vormt... Iedere actie is van invloed op alles.

J0rrit

Badass junkie
Mijn gedrag is wel een beetje veranderd, ik ben geloof ik wat 'laxer' geworden, maar ik weet niet of dat een direct gevolg is van de drugs.

Wel is mijn visie op heel veel dingen veranderd. Een voorbeeld hiervan is dat ik eerst altijd dacht over mensen met een geestesziekte dat ze 'gek' zijn, nu weet ik wel beter en kan ik me voorstellen waar dat 'gek' zijn vandaan komt. Ook ben ik door drugsgebruik een stuk meer ( ik kom echt NIET op het woord ), maar ik bedoel dat ik een stuk meer opener sta voor andere dingen en ander soort mensen en gedrag.

GHB heeft een vreemd effect op me. Ik ben opstandig en heb adhd daarvoor dien ik dex te nemen.
GHB doet me huilen en in een kwetsbare toestand komen, net alsof ik dichter bij anderen sta.
Echt melancholisch zo van melancholie is ultiem verdriet van gelukkig te zijn.
Zelfpijniging. Bwa weet niet wat ervan te denken.

Bovenaan