Pluk vd Petteflet
Newbie
Ik gebruik het nu iets meer dan 3 maanden. Ik kreeg het vanwege een niersteen (nooit geweten dat dat zo'n pijn kan doen...!!) en zenuwpijn. Maar dat was op een gegeven ogenblik over en ik bleef gebruiken, mede omdat ik merkte dat ik weer ziek werd als ik stopte (heb het eerder gebruikt). De dosering was in het begin "braaf" 3 x 50 mg per dag. Maar al gauw werd dit meer. Mijn dosering is de afgelopen weken vrij wisselend geweest. Dan weer 4 of 5 x 50 mg maar de laatste dagen 6 of 7 x 50mg.
Heb geprobeerd om het af te bouwen met druppeltjes, maar het lukt gewoon niet. Ik ga dan toch weer meer gebruiken. Daarom heb ik besloten om per a.s. zondag gewoon te stoppen en niets meer te nemen. Ik heb dit de vorige keer ook zo gedaan en ben toen echt door een hel gegaan maar toen zat ik er meer dan een jaar aan.. Dus hóóp ik dat het dit keer mee zal vallen maar ik vrees van niet.
Ik zie er zo vreselijk tegenop!
Ze zeggen wel eens een ezel stoot zich niet aan dezelfde steen.. Ik kan mezelf wel voor mijn kop slaan!
Heb geprobeerd om het af te bouwen met druppeltjes, maar het lukt gewoon niet. Ik ga dan toch weer meer gebruiken. Daarom heb ik besloten om per a.s. zondag gewoon te stoppen en niets meer te nemen. Ik heb dit de vorige keer ook zo gedaan en ben toen echt door een hel gegaan maar toen zat ik er meer dan een jaar aan.. Dus hóóp ik dat het dit keer mee zal vallen maar ik vrees van niet.
Ik zie er zo vreselijk tegenop!