• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Kanna's getest. Met filmpje!

Voor mijn stage UCee Station test ik samen met een collega Herbal Drugs. UCee Station is een jongeren media platform.. ik post dit niet om mijn stage te promoten maar wel zodat mensen duidelijk een beeld kunnen krijgen omdat wij er filmpjes van maken!

Deze keer hebben wij kanna's getest, ik zou het leuk vinden als je er een reactie onder plaatst!

http://www.uceeamsterdam.nl/artikel.php?item=579

Groetjes,

Sanne Visscher

Naj

Experimenterende gebruiker
Klein spellingsfoutje in de video "kanne", verder heb ik er veel ervaring en nuchter zullen de meeste mensen er inderdaad geen reet van merken, tis meer een emphasizer je merkt het bijv na het drinken een beetje, bij alles pakt het weer anders uit, direct na lachgas te snuiven gaf mij een onverwacht enorm effect.

Nathaniel

Wijs gebruiker
Ik ben wel fan van kanna, maar inderdaad in combinatie met wat biertjes en jointjes.

En schattige filmpjes hurr :)
Die met de truffels is fukkin leuk :grin:

iSmokex

Bewuste gebruiker
Wat leuk! doe mij ook zo'n stage haha, dat maakt school en stage nog eens motiverend. :-P
Jammer dat het niet werkte. Ga zo de truffel episode waarsg ff kijken lijkt me wel grappig.
Wat voor opleiding doe je eigenlijk, als ik vragen mag? :grin:
Is wel beetje spuiten en slikken achtig, maar dat maakt niet uit. Is ook een leuk programma toch.

iSmokex zei:
Wat leuk! doe mij ook zo'n stage haha, dat maakt school en stage nog eens motiverend. :-P
Jammer dat het niet werkte. Ga zo de truffel episode waarsg ff kijken lijkt me wel grappig.
Wat voor opleiding doe je eigenlijk, als ik vragen mag? :grin:
Is wel beetje spuiten en slikken achtig, maar dat maakt niet uit. Is ook een leuk programma toch.

Haha ja ik vond het ook echt jammer en ga het zeker een keer met drank gebruiken! Ik doe de opleiding Kunst, Cultuur & Amusement.. is wel leuk, maar vooral de stage is tof! Blij dat je het leuk vind!!

Naj zei:
Klein spellingsfoutje in de video "kanne", verder heb ik er veel ervaring en nuchter zullen de meeste mensen er inderdaad geen reet van merken, tis meer een emphasizer je merkt het bijv na het drinken een beetje, bij alles pakt het weer anders uit, direct na lachgas te snuiven gaf mij een onverwacht enorm effect.
Ja klopt! Stom foutje! Wat voor effect kreeg je dan? Ben er wel nieuwsgierig naar (:

Naj

Experimenterende gebruiker
In combinatie met andere dingen steeds een ander effect, maar ik neem aan dat je op de lachgas doelt, kanna na lachgas bracht me weer een beetje terug in de lachgas space zonder het rare geluid en minder extreem, gewoon wat weg in je eigen hoofd.

Maar wel heel duidelijk aanwezig merkbaar en meteen na nasaal gebruik wat ik niet gewend was van kanna.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik kan de andere comments alleen maar beamen. Als je nuchter bent zul je niet heel veel van kanna merken. Alhoewel ik moet ik zeggen dat ik me best wel eens opgewekt hebt gevoeld na het snuiven van een paar flinke lijnen. Maar het effect is gewoon heel subtiel eigenlijk (Het werkt als een natuurlijke SSRI, dus zou wellicht goed kunnen helpen als je je een dag wat minder voelt). In combinatie met een jointje geeft het trouwens wel echt een leuk effect.

Bovenaan