Kaneel in Joint, Schadelijk?

Waterpijp

Bewuste gebruiker
Jo,

We hadden laatst wat kaneel in een joint gedaan, ruikt lekker en heeft een appart bijsmaakje, weet iemand of kaneel in een jointje schadelijk is?

Waterpijp

Bewuste gebruiker
Je hebt ook van die sigaren met een lekker geurtje, vanile dacht ik ofzo. Damn, als je jointje rookt en je ruikt dat ding, heerlijk! Staat ook in de binnenkant van dat pakje met die sigaren: "mensen waarderen de rook" :mrgreen:

Erythnul

Newbie
Wat je dan ook kan doen is gewoon smoken uit een blunt wrap... Verschillende smaken (onder andere pina collada en nog best veel anderen), smaakt goed en ruikt goed... Wordt je ook heel erg stoned van :grin: Enjoy! :stoned:

speedsieweepy

Bewuste gebruiker
ik vind blunt echt vies, het draait voor geen meter en rookt veel te zwaar.
lange vloeitjes hebben togh mijn voorkeur, maar waarom zou je kaneel in je joint gaan gooien :confused: ?

Jeller

Badass junkie
blunt is lekker ge wordt er goe hih van maar tis soms wel kriebelen aan de keel en dan blijft ge maar hoesten haha

Waterpijp

Bewuste gebruiker
speedsieweepy zei:
ik vind blunt echt vies, het draait voor geen meter en rookt veel te zwaar.
lange vloeitjes hebben togh mijn voorkeur, maar waarom zou je kaneel in je joint gaan gooien :confused: ?

Omdat dat wel es een lekker aroma geeft!

Krs

Bewuste gebruiker
hoe draai je die blunts eigenlijk fatsoenlijk. maat van me en ik hebbe maar gewoon met plakband bij de tip gedaan want snapte er de balle van

BacingsPen

Badass junkie
ghehe volgens mij zijn de blunts die ik hier heb gerookt al voorgedraaid :P

heb er nog 1 liggen zal als er in de vakantie weer is eentje maken :)

spacekonijn

Badass junkie
Christiaan18 zei:
hoe draai je die blunts eigenlijk fatsoenlijk. maat van me en ik hebbe maar gewoon met plakband bij de tip gedaan want snapte er de balle van
gewoon goed likken.

en anders plakrandje erover heen doen maar GEEN plakband:P

Mac...

Badass junkie
Haha na je eerste blunt moet je ff wachten met het draaien van de volgende omdat je speekselaanmaak dan minder is. Kwijl zelf mijn blunts ook helemaal onder.

Je moet gewoon de blunt dichtrollen en hem proberen toch een beetje dicht te rollen. Daarna moet je rond de blunt een lang blaadje doen. Dat werkt altijd. :smoke:

Bovenaan