Kan weed slecht worden?

Bengt

Bewuste gebruiker
Hoe lang kun je weed eigenlijk bijhouden? Voor het slecht wordt of kan het wel slecht worden?
Heb ik me altijd al afgevraagd.

Osi`

Bewuste gebruiker
Het wordt slecht ja, net zoals bloemen slecht worden of plantjes. Ze drogen en rotten dan. :wink:
Tis nie da uw wiet na een week rot is, als ge die schoon in je zakje houdt, een maand of 2 zal da zeker nog goed zijn :wink:

Northawke

Wijs gebruiker
Ik rook elk jaar wel eens wiet dat een jaar gelegen heeft. Gewoon eigen kweek en met een aantal planten komen we het jaar wel door. Goed laten drogen en dan op een donkere, droge plek opbergen.

SpacePack

Belezen gebruiker
Als de wiet met bestrijdingsmiddelen is gekweekt is deze enkele maanden houdbaar mits goed opgebergt (liefst in de koelkast in een potje met een schroefdeksel en de wiet verpakt in cellofaan).

als je biologische wiet heb dan kan je deze al ruim een paar jaar goed houden (dan moet hij wel goed verpakt zijn, zoals hierboven)

Maargoed ik zit nooit met dit probleem bewaar me wiet nooit langer dan 2 dagen :wave:

Trouwens het is heel makkelijk te zien als de wiet niet meer goed is.
De wiet wordt heel erg droog en geel tot bruin van kleur. Ook de werking van de thc verdwijnt :wink:

teebo

Bewuste gebruiker
als je wiet een maandje laat liggen wordt de werking juist een stuk sterker.
moet je eens proberen

Doodkapje

Wijs gebruiker
ik heb wiet al in een gewoon zakje 6 maanden ofzo bewaard en doordat ie dan zo uitgedroogd was werd ik er nog stoneder van dan anders

Bovenaan