Kan je draaien?

• Onderwerp starter Anonymous
  • Startdatum

Kan je draaien?

• Jep, binnestebuiten, tulpen zeg het maar....

Stemmen: 3 75,0%
  • Ja, een beetje.

Stemmen: 1 25,0%
  • Nee, het lukt mee nooit.

Stemmen: 0 0,0%
  • Ik haal alleen voorgedraaide.

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal aantal stemmers
    4

Waterpijp

Bewuste gebruiker
Kan wel goeie normale joints draaien, maar dat soort fratsen als tulpen.. nee, die vind je niet in mijn handleiding :wink:

matthijs

Badass junkie
Een tulp is erg simpel. Vrijdag gedaan :grin: Ik draai prima joints, binnestebuiten wordt moeilijker trouwens.

BacingsPen

Badass junkie
draai ze snel en vaak dun. Maar de nabewerking duurt wel ff :P

Tulp leek mij moeilijk maar is dus makkelijker dan een normale joint!

cunt

Wijs gebruiker
ik draai voor mezelf alleen normale en binnenste buiten begint ook enigzins te lukken nu.. de rest van die dingen laat ik aan anderen over.

Deranged

Badass junkie
Tulp stelt geen reet voor, binnestebuiten klinkt ook moeilijker dan het is. En ja normale lukken me ook wel. Bij windmills en dat soort flauwekul trek ik echter wel de grens.

Pkoeiaard

Belezen gebruiker
Gewone jointjes maken kan ik wel ...
Binnestebuiten gedraaid?, nee. ik hou alleen maar simpele jointje.
:stoned: :stoned:

Elektronik_dynamite

Badass junkie
ik kan wel redelijk draaien ja.. maar al die bullshit zoals tulpen windmills etc etc hoeft voor mij niet. het liefst een chill jointje of een turkse waterpijp

Frisko

Badass junkie
belangrijk is dat je je blaadje vasthoud terwijl je van achter naar voor rolt...meeste mensen zie ik in ut midden ergens beginne te rollen zo verder naar voren...dit werkt bij mij toch niet!
vanachter beginnen,goed drukken(nie te goed) en naar voren rollen,dan eronder in schuiven en draaien,hopa en men heeft een joint...likken afwerken en roken geblazen!!! :sunglasses: :grin:

Jeller

Badass junkie
ik kan ook goed draaien maar binnenstebuiten en andere consoorten hou ik mij weinig mee bezig.. soms wel eens zo'n joint met een lang een kort blaadje aan elkaar geplakt

caatje

Badass junkie
ik kan ook draaien. Ik doe er nooit zo heel veel shag in en daardoor worden ze wel wat korter met aankloppen.

spacekonijn

Badass junkie
idd geen goede verdeling van tabac en hasj :P of teveel hasj bij elkaar zodat het aan elkaar smelt.

maarja mierengeneuk natuurlijk

Haze

Bewuste gebruiker
spacekonijn zei:
of teveel hasj bij elkaar zodat het aan elkaar smelt.

Ja, en dat er dan een hasj blok ten grote van een meteorietkrater op je ma's nieuwe tafelkleed valt, op de eettafel, terwijl je daar nieteens mag blowen, das kut

Intoxicated

Wijs gebruiker
daarom, beter wiet roken... sinds ik geen hasj meer rook heb ik nergens meer van die lelike brandgaten :)
maarja draaien, het lukt nu wel altijd, gezeik als zo'n windmill vind ik maar onzin, tmoet gewoon roken, niet een mooi vormpje hebben. kweet nog dat het me vroeger met paddo's op nooit lukte, maar kdraai nu zoveel dat k ze met n portie paddo's op net zo makkelijk draai als anders, moet alleen zorgen dat k mn aandacht erbij houd.

matthijs

Badass junkie
Bal0n zei:
Dat heeft iedereen toch wel? Komt ook door de wind enzo toch?

Volgens mij komt het gewoon omdat op die plaats in de joint gewoon alleen lucht zit. Dat krijg je dus als je met shag draait. Als je met mot draait heb je veel fjner spul erin dus dit zit dichter op elkaar.
Wat denk ik ook meespeelt is dat hasj/weed minder snel brandt dan shag of mot. Als er dan hasj of wiet helemaal aan de buitenkant zit, dus \tegen de vloei aan, brandt dit langzamer dan de andere kant.

spacekonijn

Badass junkie
als je joints binnenstebuiten / ommetje draait zul je ook zelden inbranders tegenkomen.

ik draai trouwens geen strakke joints meer , lekker dunne slape jointjes roken veel lekkerder :mrgreen:

Bovenaan