Smokey046 zei:BIER !![]()
Helemaal mee eens bier is vies, of je moet een paar dagen doordrinken dan begint het weer te smaken. Ben nooit een voorstander geweest van drank, als je dronken bent is de controle en alles meestal weg.
Smokey046 zei:BIER !![]()
willemvaag zei:Helemaal mee eens bier is vies, of je moet een paar dagen doordrinken dan begint het weer te smaken. Ben nooit een voorstander geweest van drank, als je dronken bent is de controle en alles meestal weg.
willemvaag zei:Ik weet het zelfs nog beter gezegd, alcohol is in mijn ogen desastreuzer dan heroine. Iemand die elke dag drinkt gaat eerder aan de drank dood dan een heroine verslaafde die iedere dag heroine gebruikt. Heroine heeft wel een ergere verslaving maar met alcohol richt je meer en sneller lichamelijke schade aan. Het feit dat alcohol geaccepteerd denken de meeste mensen in eerste instantie dat het niet zo erg is. Het staat ook overal in supermarkten er zijn zelf slijterijen dat laat mensen denken dat het gewoon erbij hoort. Moslims drinken niet eens alcohol dat is daar een zonde en ik snap het wel kijk maar wat het werkelijk aanricht. Hoeveel mensen voor 2 flessen goedkope wijn om 08.00 voor de winkel staan te wachten tot die opengaat. Waar een zwerver zichzelf dood drinkt voor 5 euro en ga maar door.
Natuurlijk zijn drugs niet gezonder of beter maar alcohol wordt gewoon zwaar onderschat. Als je drugs gebruikt is het meteen een probleem en niet normaal. Maar als je s'avonds bier drinkt als er bezoek is dat is gewoon normaal en de meeste mensen drinken gewoon mee. Het is gewoon het beeld wat de mensen zelf van alcohol maken wat het zo aanwezig maakt. Iedereen kan altijd nog zelf beslissen daarin dus het moet niet maar soms wordt het naar mijn idee wel verwacht dat je wat drinkt.
pvh337 zei:je bent duidelijk onbeschaafd opgevoed..
willemvaag zei:lukt het niet om gewoon respectvol met me om te gaan zeg dan gewoon niets!
Games zei:Godverdomme zeg, ja ik kom uit Nederland en ik vind het prima. Net als het pils hier, vind het heerlijk om gewoon een lich t pilsje in de kroeg te drinken zoals Hertog Jan/Amstel/Heineken.pvh337 zei:Games zei:Ga je nou een topic waar jaren geleden de laatste reactie gepost is bumpen voor zo'n klotebericht? Ga lekker Heineken bashen met je Belgische vrienden die allemaal zo enorm veel verstand van bier hebben maar doe dat niet hier.
je bent duidelijk uit nederlandenjoy your moments
Zwaarder bier drink ik ook vaak genoeg, maar soms heb ik gewoon zin om een pilsje te drinken wat niet gelijk 10-12% is. Ga dan verdomme niet bashen dat jou smaak beter is dan die van anderen.