kan dit?

mushiemadness

Belezen gebruiker
dit heb ik van drugsweb.nl

Nachtmerrie

Ik heb het 2 jaar geleden genomen (vloeibaar) op een joint en heb er nu nog steeds "genot" van.
Het is de ergste nachtmerrie van mijn leven geworden dat nu nog steeds baas is over mijn functioneren. Al 2 jaar lijd ik dag en nacht non-stop aan derealisatie. Ik kan de werkelijkheid amper beseffen en heb een hele angstige kijk op het leven. Ik heb alles geprobeerd van hypnose tot psychiater om er vanaf te komen. Dit heeft niets geholpen met de conclusie dat ik nu wel afgestudeerd ben maar voor altijd werkloos zal blijven omdat ik geen of bijna geen realiteitsbesef heb. Elke dag wordt het moeilijker om er geen eind aan te maken. Niemand begrijpt mij en zal het ook nooit doen. Nachtmerries gaan steeds gepaard met hyperventilatie tot volkomen verkramping van mijn lichaam.
Voor diegene die er dus niets van afweten en het toch willen proberen, denk er eerst maar grondig over na, tenzij je als mij wil eindigen.

nou,kan dit?
staan er nog enkele bizarre op

spacekonijn

Badass junkie
veel kans dat het verzonnen is ,
maar iemand die psychische klachten heeft en bijvoorbeeld paddo's eet kan idd knettergek worden dus het kan wel ja.

stel je geeft iemand in een psychiatrische inrichting een portie paddos en zet hem terug in zn cel.

reken maar dat hij dan voor een flinke tijd knettergek word

Bal0n

Badass junkie
Grappig dat iemand zonder realiteitsbesef in zo mooi Nederlands uit kan leggen hoe of wat er met hem aan de hand is. Bovendien breekt LSD super snel af bij hoge temperaturen, dus kan me niet voorstellen dat het LSD is geweest als het al waar is.

Eerder PCP ofzo dan..

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
Lijkt iid op een typisch voorbeeld van al psychotisch zijn en dan experimenteren met drugs....vloeibaar op een joint...is complete onzin
en eigenlijk al gestoord...

Intoxicated

Wijs gebruiker
als het pcp niet, zie je hier misschien niet zo heel veel,
maar in amerika wel heel veel in omloop (geweest)
en ik geloof dat ze daar nou wiet met pcp en embalming fluid rookten: wet
dus ja 'wet' / 'vloeibaar'. het zou zomaar kunnen.

HDA

Bewuste gebruiker
Bal0n zei:
Grappig dat iemand zonder realiteitsbesef in zo mooi Nederlands uit kan leggen hoe of wat er met hem aan de hand is. Bovendien breekt LSD super snel af bij hoge temperaturen, dus kan me niet voorstellen dat het LSD is geweest als het al waar is.

Eerder PCP ofzo dan..
Het is niet omdat je psychiatrische problemen hebt, dat je geen nederlands kan mooi schrijven. Psychoten hebben ook heldere momenten. Maar goed, ik heb geen ervaring met LSD, dus ik zou begot niet weten of hier enige waarheid in zit...

Bal0n

Badass junkie
HDA zei:
Bal0n zei:

Eerder PCP ofzo dan..
Het is niet omdat je psychiatrische problemen hebt, dat je geen nederlands kan mooi schrijven. Psychoten hebben ook heldere momenten. Maar goed, ik heb geen ervaring met LSD, dus ik zou begot niet weten of hier enige waarheid in zit...

Nee dat snap ik, maar het wordt mij iets te makkelijk uitgelegd.

zommes

Badass junkie
Bal0n zei:
Eerder PCP ofzo dan..

Ja inderdaad, ALS het drugs was... of zwaar verontreinigde crack.

Vloeibare LSD roken in een joint.. ? Get a grip man.

Maar hoogstwaarschijnlijk is dit een of ander lulverhaal van iemand die denkt dat Acid hele lijpe stoere shit is waar je helemaal kapot van gaat.

Bovenaan