• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Kampf Kadaver @ Lowlands!

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Het feestje begon al op donderdag. We waren al een tijdje aangekomen op Lowlands, en stonden op een heerlijk plekje op camping twee. In een hoekje waar niet teveel mensen langsliepen, maar ook niet tever van het festivalterrein. En daar besloot ik die avond LSD te doen, en ik kreeg een zegeltje van Ellesdee. Mephisto zou het ook doen, dan was ik gelukkig niet alleen.
Zo heb ik even met dat zegeltje onder m'n tong gezeten, wat toch lastiger was dan het zou moeten zijn, kon het niet laten ermee te spelen, grinn.
Na dat het zegeltje alweer weg was, gingen _deadlock, een huisgenootje ervan, mephisto en ik op weg naar een andere camping, waar wat leden van het scholieren forum zouden moeten zitten. Maar ze hadden zo het leuke idee om ipv de verharde weg te gaan, langs de greppel te lopen. Dat vond ik niet zo geweldig, aangezien ik redelijk hoogtevrees heb, en de lsd al ergens in een ver hoekje begon te tintelen. Maarja, alsof ik veel keuze had. :wink: Werd wel erg goed geholpen, handje geven enzo, haha. Dat moest er leuk uitzien.
Tot we op een gegeven moment over een greppel heen moesten springen.. Like.. iek? Dat durfde ik echt niet. Maarja teruggaan was ook weer zo.. zinloos. Al was ik het wel van plan, totdat _deadlock iets heel stom zei.. Als ik in de greppel zou vallen als ik sprong, zou hij m'n Lowlands kaartje betalen.. Nou, als ie dat durfde te zeggen, moest ik toch wel springen.
En ik heb gesprongen, en ben er niet ingevallen! Wat een hele overwinning was voor mezelf, stiekem. Gelukkig wandelden we wel via de normale weg terug naar de tenten, haha.
Toen ben ik na een tijdje in een tent gaan zitten, omdat het allemaal een beetje overweldigend was, en mezelf even afgezonderd. Ik heb toen erg zitten te huilen, maar het was uiteindelijk alleen maar positief. Zo leer je jezelf nog een beetje beter kennen. Na een tijdje ben ik terug buiten gaan zitten bij de rest, maar plots gingen die allemaal weg naar een meeting, waardoor ik plotseling alleen zat tussen een hoop tenten, waar ik niet echt op voorbereid was. Ik schrok me te pletter, en ben na een tijdje richting de 24 uurs tent gelopen, waar ze hadden afgesproken dacht ik. Daar trok ik het niet helemaal meer, en zijn we met een paar terug naar de tenten gegaan, om daar op die heerlijke opblaasstoelen van de hema te zitten. Wat ontzettend gezellig was, vond ik erg lief van ze dat ze dat wilden. Daar hebben we nog heerlijk gezeten, gepraat, en ik vooral gelachen. Alles was opeens zo vrolijk. Al met al een erg verwarrende ervaring, volgende keer dat ik lsd doe, ga ik het toch in een rustige omgeving doen, nu ik weet wat ik kan verwachten. Een ding wat ik wel geweldig vond aan lsd, is het praterige ervan. Meestal zeg ik niet al te veel, en luister ik meer naar de gesprekken die aan de gang zijn, maar door de lsd, heerlijk mee gebabbeld. Nu dat nog leren te doen zonder de lsd, maar dat komt nog wel. :wink:

Zaterdagavond gingen we met z'n allen naar de 90 Now party, en veel hadden een pilletje op, o.a. ik. Het pilletje sloeg heerlijk snel in, en lekker heftig. Niet zo heftig dat ik niet meer richting het festivalterrein kon lopen, gelukkig. Hij ging met heerlijke golfjes, en de party zelf was ook geweldig. De liedjes waren heerlijk oud en cheesy. Van alternative tot happy hardcore. Jammer genoeg was het pilletje snel gedaan, en er was verder niets opmerkelijks in vergelijking met andere pilletjes, maar wel heerlijk leuk. :wink:

Zondagavond onverwachts aan de 2C-B. Deze was erg fijn, hij voelde heerlijk aan. De hallucinaties waren veel lichter dan de vorige keer, maar ze waren er wel. Alles zag er veel mooier uit. Het was ook aan het schemeren, misschien dat het daardoor minder zichtbaar was. Plus de kruistolerantie met lsd, maar die moest blijkbaar wel meevallen.
Heb me erg vermaakt op de 2C-B. Ben regelmatig rondjes gaan lopen over het campingterrein, en geweldige gesprekken gehad. Onder andere met een stel eindhovense boeren die met een kapotte tentstok de weg hadden versperd, zodat iedereen de limbo moest dansen. Wat ze ook goed duidelijk maakten door elke keer als er iemand aan kwam lopen luid 'limbo limbo limbo!' te zingen. Ik durfde er in eerste instantie niet door, en zat beetje flabbergasted toe te kijken naar al dat lawaai en drukte. Maar al snel kwam een van de dames aanwezig daar naar me toe en leidde me aan de arm veilig naar de andere kant.
De bocht omgewandeld, en daar weer een stel heerlijke mensen tegengekomen. Australiers, engelsen en schotten. Ook lekker bij gaan zitten en constant in een deuk gelegen. De schotten hadden de heerlijke taal der neerlandsch ontdekt en riepen constant verlekkerde dingen achter al het nederlandsch schoon dat voorbij liep. Ze zagen er allemaal ook zo grappig uit, of dat nou door de 2C-B kwam of niet, geen idee, maar ze zagen eruit als een stel clowns met een dikke joint in hun bek. Geweldig.
Na een tijdje toch maar terug gegaan richting kampf kadaver, weer geholpen door de aardige dame langs de enge limbo boeren. Ik was me toch een partij moe, ondanks de 2C-B. Ik denk dat de vermoeidheid toen was echt in begon te slaan. Heb er toen maar m'n slaapzak bijgenomen en daarbuiten lekker gaan slapen. Niet dat ik veel keuze had, wakker blijven was me toch niet gelukt. De 2C-B was fijn, maar bijlange niet zo heftig als de vorige keer. Maar desondanks zeker niet verkeerd, heb zeker genoten.

Lowlands was geweldig, kamp kadaver was ontzettende sfeer, dankjewel aan alle kadavers, en tot de volgende! :wink:

Funkyshit

Newbie
Super verhaal!

Wij hadden trouwens buren(camping 2, rustig hoekje) die ook iets van een drug hadden, ik weet zo niet meer wat voor drug, maar ik weet wel dat ze ze verkoopten. En die waren vrijdagnacht onder invloed van LSD en zaterdagnacht onder invloed van XTC.
Kan het zijn dat wij jullie buren waren?

azgaza

Badass junkie
Leuke reports! (want het zijn er drie) maar.. lsd doen op lowlands? Dat lijkt me totale chaos.. ik vind een kleiner goa feestje meestal al best lastig, maar zo veel mensen.. nouja goed dat je het over de hele tijd leuk hebt gehad daar

maverick

Belezen gebruiker
030303, james holden, trentemoller, groove armada, modeselektor dj's en basement jaxx waren lauw als ooit!:) lowlands was tof.. hele dagen compleet nuchter gebleven :).. had wel zin in pilletje maar wegens persoonlijke redenen alcoholoos en drugsloos door het leven, a.s. zaterdag miss nog 1x pilletje.. :)

lsd lijkt me btj eng in zown omgeving zou het zlef neit durven, en jammer dat ik neti bij de 90's party ben geweest.. had ff wat happy hardcore tussendoor wel kunnen waarderen..

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik heb je nergens gezien zaterdagavond. Maarja, ze zeiden tegen me 'oooh, oscar is op lowlands!" Was het blijkbaar een andere oscar. :wink:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Fijn hoor Vode dat je de LSd hebt overwonnen, wees wel bedacht dat Lowlands niet de juiste setting is om in te trippen

Intrippen doe je thuis, naarmate je sterker wordt en meer aankan kun je verhuizen naar buiten.

Groet

Stonie

Funky Monkey

Badass junkie
hehe leuk raportje :grin:

Ik was donderdag ook nog bij jullie geweest :openmouth: Hoe is het trouwens met die gast afgelopen (Weet ze naam niet meer :flushed: ) die het toen een beetje zwaar had om het maar zacht uit te drukken? :mrgreen:
Was zaterdag volgens mij ook nog uitgenodiged om terug te komen maar dat is der niet meer van gekomen :stoned:

@Funkyshit
Als je naast de plees stond bij kamp (K)ETA waren wij dat :mrgreen:

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Die is gewoon in z'n tent geflikkerd en is de volgende dag opgestaan zonder enige vorm van kater. Helemaal goed dus.

Funky Monkey

Badass junkie
Ja dat die in ze tent geflikkerd was had ik nog wel mee gemaakt :grin: maargoed, mooi dat niet ze hele lowlands naar de klote was :mrgreen:

Supervlieg

Wijs gebruiker
Nick de Neger zei:
Ja dat die in ze tent geflikkerd was had ik nog wel mee gemaakt :grin: maargoed, mooi dat niet ze hele lowlands naar de klote was :mrgreen:
Les 1: je hebt kadavers en je hebt Kadavers, een kadaver kan iedereen worden. Kadaver zijn is daarentegen niet voor iedereen weggelegd. En bas voldoet daar wel behoorlijk aan denk ik :hearteyes: Althans ik geloof dat het hier om hem gaat hahaha

Supervlieg

Wijs gebruiker
Nick de Neger zei:
Ging over Bas inderdaad. Heb ff de betekenis opgezocht en hij voldoet er wel redelijk aan jha :mrgreen:
Bij deze welkom bij de KADAVERCLUB. Een parodie op de beruchte PonyPack broertjes en zusjes :')

Bovenaan