• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Kadaver avond

aapkut

Badass junkie
Hehe, me eerste trip-report hoop dat jullie het allemaal een beetje kunnen volgen want was aardig dronken(nog steeds) toen ik het schreef :P

Wie: ik, dirtbag, wambo , S en R
drugs: dmt,lsd,lachgas,mdma,keta en wat bier en hasj over de helen avond .

Dosering:
ik en wambo 2 zegels (rond de 125mics) en 120mg mdma en wat lijnen keta
dirtbag 1,5 zegel en 120mg mdma en wat lijnen keta
S 1 zegel en wat lijnen keta
R wat jointjes en ging rond 1 uur weer naar huis.

Het is vrijdag ik en dirtbag gaan met de trein naar R in heemsteden om de weegschaal te halen van dirtbag, zodat we de MDMA konden afwegen voor vanavond.
we kwamen bij R aan die van zijn verse oogst wiet toppen aan knippen was nadat hij klaar was hebben we wat van zijn wiet, wat heerlijk fruitig was een voor een chil mellow effect zorgde.

R zijn vriendin kwam pas laat die avond thuis dus R kon ons wel met de auto terug naar noordwijk brengen dus dat deed hij aangekomen in noordwijk gingen wij naar de albert hein wat te eten halen en wat lekkers voor tijdens het trippen zoals ben & jerry’s , daarna liepen we naar S huis die niet al te ver woont van AH.

we kwamen bij S aan wambo was er al, we aten allemaal wat rookte een snaak en dropte de zegel tijdens het wachte op het inslaan van besloten we een DMT jointje te roken en een loopje te maken. Dus we liepen een rondje en rookte de DMT joint zelf voelde ik niet veel van de DMT ( behalve dat ik zwaar relaxed was) maar dat verwachte ik ook niet met zoveel man en DMT in een joint, we kwamen terug bij proxy thuis en R had last van hardkloppingen omdat er wiet zat bij de DMT ( R kan niet tegen wiet :P ) dus dirtbag ging wat vitamine tabletten halen voor R, R ging wat water drinken en rustig zitten toen dirtbag terug kwam met de tabletten waren de kloppingen al over.

De LSD begon inmiddels in te slaan en we zaten TV te kijken dus wel besloten de TV en het licht uit te zetten en op te gaan in onze space maar de LSD kwam heel mild en langzaam op dus wat ik niet gewend was van andere lsd dus we hadden het erover om meschien nog een zegel te droppen maar eerst zouden we het komende uur nog wel even aankijken behalve proxy die zat helemaal in zijn space en zij dat i wel aardig hard ging. Na het lopen en gepraat zijn waren weer in S huis aangekomen ik begon em al aardig hard te spacen, ik ging op het matras in de woonkamer leggen en keek ondersteboven naar het gordijn en het leek net alsof de zon ondersteboven op kwam met de oranje tinte van de lantaren paal boven en de donkere tinten van de nacht onder.
na veel praten,lachen,loopjes en snaak roken was het inmiddels 12 uur ik wambo en dirtbag besloten de MDMA te droppen die we eerder hadden afgewogen.

tijdens het wachte op de MDMA herinnerende we opeens dat we lachgas bij ons hadden dus we besloten we een ballonnetje te doen proxy vroeg ons wat dat deed en na een uitleg en na dirtbag het te zien doen besloot hij ook een ballonnetje te doen. Ik kreeg me ballon en ging op het martas liggen en zuigde de ballon leeg en blies em weer op totdat ik het effect voelde, ik voelde de lachgas en viel naar achter en begon in een soort van droom wereld te raken ik hoorde aventoe nog de jonges lache en reageren op mij gelach en opeens hoorde ik niks meer ik was in mijn gedachtes en kreeg een kei harde mindfuck tijdens de lachgas kreeg ik allemaal flashbacks van me helen leven van kinds af aan tot de dag daar voor en ik dacht dat alles wat ik mee heb gemaakt nep was dat ik heel mij leven een droom een hallucinatie en dat ik al heel me leven gek was en dat alles wat ik ooit heb mee gemaakt was gewoon een grote psychose was en opeens waren de stemmen er weer en ik hoorde het gelach van me vrienden en schoot weer “wakker” en ik kon niet geloven wat ik zo juist had mee gemaakt ik liep door de kamer enig sinds shock van hoe hard ik zojuist wel niet gegaan was, nadat wambo en proxy zijn ballon gedaan hadden besloten we met ze allen nog een ballon te doen tegelijker tijd dit deden we en ik had het gevoel alsof we met ze allen in een achtbaan zaten maar opeens hoorde ik dirtbag zijn stem hij schreeuwde wat van “gadverdamme, wat zit er in me mond” en ik hoorde hem bewegen dus ik sprong van de bank ik wou hem helpen want ik dacht dat er wat mis met hem was maar ik kon niks zien alles zag eruit alsof ik onderwater zat en kon hoog uit een meter voor me uit kijken, toen me zicht weer langzaam terug kwam zag ik dirtbag terug uit de keuken komen ( die gast heeft dus gewoon met lsd&lachgas naar de keuken weten te lopen en een slok water uit de kraan de kraan genomen) en vertelde mij dat hij een raar gevoel van de lachgas in zijn mond kreeg, alsof z’n mond uit elkaar aan het vallen was vertelde hij mij inmiddels kwam wambo en proxy ook uit hun lachgas space.

we gingen weer allemaal op een chille plek zitten en begone te praten over muziek en een nummer schoot bij dirtbag in zijn hoofd en wou het downloaden dus ik en dirtbag gingen naar boven en gingen achter de computer een download zoeken terwijl wambo en proxy beneden bleven beneden, terwijl we aan het downloaden waren keken ik en dirtbag op 4chan (een site vol onzin :P ) en we keken een beetje rond en we moesten lachen dat we zoveel op die site komen maar het eigenlijk helemaal niet grappig of leuk is. Inmiddels voelde wij al de MDMA opkomen en gingen naar beneden om te vragen of de rest zin had om een loopje te maken, en dat hadden ze wel dus we gingen een loopje maken en een snaak roken onderweg kwam ik wat vrienden tegen van me werk die richting huis gingen ik praten wat met ze en gaf iedereen een hand en iedereen begon elkaar handen te geven, gekke mdma ! en we liepen weer veder een goed loopje door noordwijk we gingen even chillen bij een kinderboerderij en we praten over alles en nog wat en dirtbag begon te “drummen” dit vond ik zo lekker klinken het klonk echt als een drum corps. Na een tijdje liepen we veder ik vond dat proxy een beetje raar begon te doen en had het idee dat hij fout aan het gaan was waar ik me zorgen over maakte en ik merkten dat dirtbag en wambo het ook door hadden dus we vroegen hem of i het wel naar ze zin had en het bleek dus dat i juist onwijs lekker aan het gaan was maar gewoon op een andere manier aan het spacen was dan ons. Na een flink stuk lopen kwamen we weer bij proxy thuis iedereen ging weer op een chille plek zitten en lekker spacen en mij schoot weer te binnen dat ik ben & jerry’s had en dit besloot ik te delen met me vrienden.

het ijs was op en ik ging in de kast staan waar het helemaal donker was (super chill als je even van je visuals wil genieten ;3) ik deed me mp3 aan en gingen lekker dubstep luisteren terwijl ik in naar het niets uitstaarde terwijl onder tussen de helen mooie fractals opkwamen op de maat en iedere geluidje van het nummer van de muziek die ik aan het luisteren was het was de vetste video clip ooit :P

toen ik uit de kast kwam (HAHAHAHA) besloten wambo en dirtbag een loopje te maken en ik en S bleven thuis wij wouden lekker flitsen op de stroboscoop die er stond want dirtbag en wambo konden er niet zo goed tegen en ik en proxy vonden het juist geniaal want dat ding zorgde voor extreme visuals, terwijl dirtbag en wambo een loopje aan het maken waren waren wij alleen onze flits wereld (dirtbag en wambo vonden de flits maar irritant dus ons plan was om zou veel mogelijk flits op te nemen als we konden zodat we em niet meer hoefde aan te doen ) :P we zaten op dat moment gewoon in 1 gelijke space we snapte elkaar totaal en we maakte tekeningen op de grond dat fractals werden en we maakte een pop van dekens en een masker :P we gingen even naar buiten een peukje roken en we ouwehoerde een beetje slap uit ons nek toen opeens een groepje dronken mens voorbij kwam we wouden normaal doen maar dat lukte niet dus we begonnen gewoon stom te lachen en dingen te zeggen waar je het normaal over zou hebben maar in plaats van een gesprek kwam er alleen maar wat gebrabbel uit zoals “hobby, skateboarden,auto’s,700PK) samen met wat gewijs, de mensen reden voorbij en we moesten lachen en we zagen wambo en dirtbag terug komen en waren blij (want we werden de flits aardig zat maar konden em niet uit doen omdat we zoveel mogelijk absorberen van de flits als mogelijk zodat we em niet meer hoefde aan te zetten) toen we weer binnen waren heerste er een moment van rust iedereen begon em uit te spacen ( het was inmiddels 6 uur in de ochtend en we namen de lsd om 7 uur daar voor ) we hadden nog wat ketamine bij ons en besloten ook dat maar op te maken :P toen de ketamine insloeg kwam opeens ook het effect van de lsd en de mdma weer vol terug ik ging lekker op het matras leggen en naar me vingers staren die er zo raar uitzagen op dat moment ik hoorde op de achtergrond wambo een paar keer vallen en vroeg em om naast mij te leggen aangezien hij toch maar om de minuut omviel dit deed hij en ik lag lekker op het matras met wambo naast me.

ik en dirtbag besloten een loopje te maken, we gingen naar duin en klimden een flink heuvel op wat nog best uitdagend was op al die drugs :P op de heuvel rookte ik en dirtbag een peuk en keken over noordwijk heen en we praten over dit en dat :P we besloten een lekker stuk te gaan lopen we liepen veder de duinen in en we stonden op een heuvel van z’n 1 meter hoog maar die heuvel leek wel 100 meter hoog met een weiland er onder met een hek van prikkel draad en koeien die lekker in de wei stonden te grazen ik deed een stap vooruit en zag dat de het kuilen waren en wat gras maar als ik weer een stap terug deed zag ik de koeien weer ik vertelde het tegen dirtbag en hij zij dat hij snapte wat ik bedoelde.

we gingen weer veder met lopen en kwamen op de boulevard uit met allemaal schepen op het water maar de boten leken net op steden langs de kust en het vormden en cirkel het leek net of Nederland om een meer lag, we liepen veder en we zagen dat de bussen weer reden en vroegen ons af hoe laat het was het bleek dus half 8 te zijn en we gingen terug naar S huis daar aangekomen gingen we allemaal lekker op de banken en matrassen liggen en wat praten todat we in slaap vielen (rond een uur of 10 ) ik werd om 12 uur weer wakker maar voelde me goed uitgerust en ik gingen wat tv kijken totdat de rest wakker werd, toen iedereen wakker was hadden we wat opgeruimd nog een snaak gerookt en ik ging naar huis even douche en weer naar me werk en het leven gingen we door zoals het altijd maar door gaat.

ik hoop dat jullie het allemaal een beetje hebben kunnen lezen :P

zelf vind ik dit wel een van me hardste trips ooit en ben erg blij dat ik het met deze vrienden heb mogen delen, bij ons staat het ook wel bekend als kadaver avond :P omdat we best wel naar de getver waren op het einde van de space :P

Memmûm

Belezen gebruiker
hahaha, geniaal hoe weinig punten jij gebruikt. Toen ik me daar overheen zette vond ik het echt een levendig en erg vermakelijk report!

Wambo

Newbie
Heheheh, naice report :3
en ik ken me de avond nog goed herhinneren, LSD+DMT+lachgas waren nog wel een soort van te doen :P
maar toen de Ketamine kwam, was ik volkomen de weg kwijt.
als ik ging staan viel ik na een seconde op de grond, en als ik wou opstaan viel ik alsnog :confused:
Een zeer geslaagde avond en zeker voor herhaling vatbaar!

aapkut

Badass junkie
Wambo zei:
Heheheh, naice report :3
en ik ken me de avond nog goed herhinneren, LSD+DMT+lachgas waren nog wel een soort van te doen :P
maar toen de Ketamine kwam, was ik volkomen de weg kwijt.
als ik ging staan viel ik na een seconde op de grond, en als ik wou opstaan viel ik alsnog :confused:
Een zeer geslaagde avond en zeker voor herhaling vatbaar!

ja je wist zelfs van een bank af te vallen waar je op lag :tongueout:

beertjahh

Experimenterende gebruiker
Haahaha Errug gaaf om te lezen :)

"dat hij een raar gevoel van de lachgas in zijn mond kreeg, alsof z’n mond uit elkaar aan het vallen was " --> dat lijkt me echt een klote gevoel !! :openmouth:

Had je niet hoofdpijn na deze avond / nacht?
Je hersenen hebben wel overwerk gedaan :wink:

Bovenaan