Kabouter Bud

Arthur King

Wijs gebruiker
Hallo allemaal,

Bij de coffeeshop splif in Beverwijk (http://splif.nl/) verkopen ze de soort 'kabouter bud'.
Omdat ik het wel een lekker soortje vind, vroeg ik me af wat voor soort dit is. Dus een indica/sativa en het percentage THC.
Het is redelijk goedkoop (ik geloof rond de €6,- per gram).

Heeft iemand hier enig idee van?
Alvast bedankt!

alcoholist

Wijs gebruiker
is er nou echt zooo veel verschil tussen het gevoel van al die wietsoorten?
van elke soort heb je goeie en slechte kwaliteit, als je goeie wite widow rookt geeft dat tog het zelfde effects dan als je een goeie bubblegum blow rookt?

Vigilante

Wijs gebruiker
Is imo inderdaad per shop verschillend.

Heb WW's gerookt waar ik knetterstoned van werd, en ook WW's gerookt die gewoon mild waren.

Dat hele soortenverschil kan mij echt niet boeien, alleen de Haze varianten lijken wat meer overeenkomingen te hebben.

TrippyShit

Badass junkie
De ene soort is sterker dan de ander. De andere soort is weer veel zoeter dan de ander. En idd, dit verschilt ook weer per shop. Ik heb bubblegum gerookt die niet bijzonder was en ik heb bubblegum gerookt die je gewoon niet wou weggeven. Silverhaze waar je stoned van werd & silverhaze waar ik de perfecte high van kreeg. Uiteindelijk ligt het aan de shop, niet gelijk de soort.

OVer kabouter bud. Vraag het in de shop idd. Ik ken die hele shit niet. Het is of een regular soortje met een andere naam (gebeurd vaker) of een of andere kruising die ze een naam hebben gegeven. Ask het in de shop, die zullen het stukken beter weten dan wij want het is hun wiet. Je kan beter aan de bakker vragen wat er in hun o zo lekkere brood zit dan aan ons zegmaar. Ik begin onzin te lullen en ik ga zo slapen :wave:

alcoholist

Wijs gebruiker
er zijn zoveel verschillende xtc soorten,maar het geeft allemaal hetzelfde gevoel(mits de pillen geen mdma bevatten), zelfde met alcohol, dus boeiend welke soort wiet je rookt,als je bij de coffeeshop haalt,dan weet je dat je zoiezo wel stoned gaat worden.en ben je niet op het level waar je wil zijn,draai je der nog 1 achteraan.boeiend welke weed soort het is.

alcoholist

Wijs gebruiker
SittaMan zei:
De THC-CBD/CBE verhouding telt ook wat mee hoor...
zal best,maar voor MIJ maakt dat allemaal niet uit,ik blow niet eens meer, maar vroeger boeide het me weinig wat ik rookte,als het van de shop kwam vond ik het ok

Jowdy37

Belezen gebruiker
mij boeit het ook niet echt welke wiet het is, merk zelf geen groot verschil eigenlijk (buiten van sterkte, maar als je dan iets plattere wiet hebt rol je toch gewoon wat dikker...?)

Shopwiet moet voor mij zelfs niet, heb al vaak wiet gerookt die vele malen beter was

donaldduck

Belezen gebruiker
alcoholist zei:
kenny zei:
Zeg dat dan, en loop niet te verkondigen dat het allemaal hetzelfde is zoals bij XTC. :wave:
dat zeg ik wel :wave:

Toch lul je bullshit, je kan duidelijk het verschil voelen tussen een soortje die alleen veel thc heeft en soorten die weinig thc hebben maar veel andere stoffen!

Bovenaan