Zutphensch proefkonijn
Newbie
Voor het eerst dit jaar, echter minder dan een uurtje geleden ben ik voor het eerst op zoektocht gegaan naar onze puntige vriend. Aangezien dit mijn eerste keer was, weet ik niet 100% zeker of dit daadwerkelijk de beruchte kaalkopjes zijn. Vandaar dit topic, omdat ik graag antwoord krijg en aan de hand van die informatie weer terug plukken kan!
Ik heb hier een paar (te) kleine exemplaren, en een paar die ik persoonlijk iets te veel vind afwijken van een stereotypisch kaalkopje.
Foto 1; de totale vangst
Foto 2; 2 paddenstoeltjes met een verdacht donker tepeltje. De linker ziet er verrimpeld uit.
Foto 3; De kleintjes. Achteraf gezien zonde om te plukken, maar misschien ook wel goed geweest, om er van te leren.
( ik had meer en duidelijkere foto's, maar het uploaden via telefoon werkt niet snel/soepel )

Ik heb hier een paar (te) kleine exemplaren, en een paar die ik persoonlijk iets te veel vind afwijken van een stereotypisch kaalkopje.
Foto 1; de totale vangst
Foto 2; 2 paddenstoeltjes met een verdacht donker tepeltje. De linker ziet er verrimpeld uit.
Foto 3; De kleintjes. Achteraf gezien zonde om te plukken, maar misschien ook wel goed geweest, om er van te leren.
( ik had meer en duidelijkere foto's, maar het uploaden via telefoon werkt niet snel/soepel )

Bijlagen
Laatst bewerkt: