K + XTC

AnOniem:)

Experimenterende gebruiker
KET + XTC ;

( Meestal heb ik eerst een pilletje genomen, daarna de k )

Er zullen vast veel mensen tussen zitten die dit wel eens geprobeerd hebben, mijn ervaring is dat dit supper vet is! Je hebt dan maar een klein beetje nodig om helemaal van de kaart te zijn.

ik voel me altijd helemaal verdooft, en snap er totaal niks meer van :P.

Wat is jullie ervaring?

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
:hearteyes: Ja, super!! De x maakt voor mijn gevoel dat de keta wat liever aankomt, om het zo maar eens te noemen. :) (Niet zo knoerthard) Voor mij is t beste eerst feestje gewoon op mdma, en dan daarna idd op de k, zoals je al zegt. Keta op een feest is trouwens ook super, maar dan met alcohol, en heel klein beetje pakken! :mrgreen:

nicole1973

Belezen gebruiker
hoeveel van wat ?

bdk zei:
echt een geweldige combi ja, ik deed de keta en de mdma allebei in een cap :grin:

Ik wil het binnenkort eens gaan proberen.. heb nog niet eerder keta geprobeerd maar wil het eerst zo proberen en dan in combi met...

Neem zelf meestal xtc met uitgaan .. vrienden van me combineren met met speed en zweren er bij .. maar ik zou het liever met x combineren.. hou toch wel van een paar uurtjes slaap.

Mijn vraag.. hoeveel keta met hoeveel mdma doe je in de cap.? Ik wil niet snuiven dus het gaat in een capsule.. ik wil het gebruiken met uitgaan dus hoef niet super vaag rond te lopen .. alleen me lekker voelen maar nog wel normaal kunnen genieten van het uitgaan.

suggesties?

Wacky

Badass junkie
Yep, keta, mdma en lsd zijn in elke combinatie fantastisch en daarmee mijn 3 favoriete drugs.

Bovenaan