Vorig jaar was ik met vrienden op vakantie in Zuid-Spanje (Blanes). We hadden een paar biertjes gedronken en gingen naar een club, eenmaal aangekomen zien we dat er lachgas ballonnen verkocht worden
, Niet veel later stonden we dus ook met z’n allen aan een ballon te hijsen. Het volgende wat ik me herrinner is dat ik door vrienden overeind gehesen wordt
Wtf?! Ik herrinner me verder helemaal niks, dus ik denk: dat moet ik nog eens proberen! (mijn vrienden wisten niet dat ik mijn bewustzijn verloor) Dus ik koop nog zo’n ballon, en ja hoor, weer een gat in mijn geheugen. Alleen wordt ik deze keer op de grond wakker. Versuft sta ik op en besef dat ik nokkie was gegaan.
Ik vertel het verhaal aan m’n vrienden, en niemand weet wat er nou precies gebeurt was.
Wat ik wil vragen is: Heeft iemand dit ooit eerder meegemaakt, of heeft iemand enig idee wat the fock er gebeurt is?
Ik ben nog nooit eerder flauw gevallen, dus gevoelig ben ik hier niet voor.

Ik vertel het verhaal aan m’n vrienden, en niemand weet wat er nou precies gebeurt was.
Wat ik wil vragen is: Heeft iemand dit ooit eerder meegemaakt, of heeft iemand enig idee wat the fock er gebeurt is?

Vooral de terug weg en dan leon op een elektriciteitskastje zien zitten haha