K-Hole

WappieJ

Newbie
Halllo,

Wat: Morgen 1ste (echte) x ketamine
Waar: Thuis op de bank
Wie: Een goeie vriend van mij en ik
Wanneer: Vrijdagavond/zaterdagnacht

- Vriend van mij heeft zo'n 5 jaar geleden (14j/15r) ongeveer al heel vaak ketamine gedaan dus heeft er wat ervaring mee (al is dat wel een beetje zwart gat; veel vergeten dus) en wil 't heel graag nog een x doen.
- Ik heb 1x eerder een klein beetje ketamine op nadat de 2CB begon uit te werken maar voor mij gevoel heb ik nog niet goed meegemaakt wat je krijgt bij keta.

Ik krijg morgen mijn gram ketamine en ik heb me redelijk ingelezen op 't forum e.d. dus weet een klein beetje wat me te wachten staat. Toch had ik nog een paar vragen:

Ik heb gehoord dat je omgeving bij ketamine, dus meer qua tv / soort muziek of iets, ook je space redelijk kán beinvloeden. Mij lijkt het misschien chill om toch wat muziek op te zetten ipv tv of niets? Of denken jullie dat je beste gewoon in stilte kan zitten om in de K-Hole te komen en een goeie trip te hebben.

Moet ik dan 100mg-250mg nemen om in de K-hole te komen (lukt het dan sowieso?), in wat voor stappen en tijdbestek raden jullie dat dan aan om te snuiven?
Want als ik het doe wil ik het wel goed doen dus in de K-hole komen, het lijkt me ook leuk om echt te hallicuneren of visuals te zien zoals sommigen vertellen in hun verhaal (zeg me als dit niet kan en als 't wel kan miss tips hoe).
Is het het beste om stil te gaan zitten of liggen in de bank en je ogen dicht doen om goed te spacen/te k-holen of maakt 't niets uit? Misschien dat je 'm meer tript (k-hole bevordert) op nuchtere maag (of juist eten voor de trip?) of in de avond juist als het donker is? Ik ga iig proberen me er helemaal in mee te laten gaan voor een mooie trip! :grin:

Oja, en stel dát er iets fout zou gaan, wat dan te doen?

Bedankt voor alle tips en advies alvast, ik ben benieuwd naar wat me morgen te wachten staat!

Tufnut

Badass junkie
Whow wat een hoop vragen en zoveel waarvan het antwoord elders in het subforum te vinden is. Heb je je echt wel goed ingelzen?
Snuivend naar een Khole is lastig, je moet je ook afvragen of je dat de eerste keer al wel wil. 100-200mg is een gebruikelijke dosis. Voor een Khole mag je jezelf in gaan lezen :wink:
Bij snuiven maakt het niet uit dat je maag vol is, alhoewel ketamine kan je misselijk maken....
Het best zorg je voor een rustige omgeving met zachtjes wat rustige muziek op.

WappieJ

Newbie
Haha ja sorry ik wou alles even heel goed weten, om alles goed te laten gaan dat resulteerde in beetje té veel van 't goede. Ik verzon alles wat er in me op kwam, om op alles voorbereid te zijn ook al had ik 't al ergens vaag gelezen. :P Maar oké ben benieuwd, want wat 'r was iets tussen gekomen nu verplaatst naar waarschijnlijk volgende week toch bedankt weer voor 't antwoord! :grin:
Ik denk dat ik 't wel aankan, omdat verder nooit problemen met iets hebt gehad, het lijkt me wel leuk eerlijk gezegd en hebt al genoeg mooie verhalen gelezen hier! Dus ik denk dat 't wel goed komt, die vriend van mij doet 't gelukkig ook niet echt voor de 1ste x. Haha bedankt voor de info zo op zaterdagavond, ken ik r weer ff tegenaan! :wave:

BotoxJunkie

Belezen gebruiker
Jammer K-Hole..
Dat ik nog geen lid was,toen je dit bericht neer zette..
Dan was ik ff gezellie langs gekome..
Had ik uiteraard me me snoepjes enz mee genomen......ghe ghe
Werd het pas echt een feesie..
PARTYYYYY.... :rock: :stoned: :beer:

Bovenaan