JWH-210 hoe het beste roken ?

Vriesmaster

Newbie
Ik heb wat besteld bij mijn vendor en mocht een gratis item uitkiezen.
Ik heb gekozen voor JWH-210.
Nu blow al een jaar of 20 maar heb nog nooit zoiets gebruikt.
Er is maar weinig info op internet over.

Mijn vraag is hoe ik het het beste kan roken (gebruiken)
Kan ik gewoon een joint met shag en een paar mg JWH-210 roken?
Of kan ik als beste een glazen pijpje
aanschaffen?
Of hoe zouden jullie het doen?
Wat zijn jullie ervaringen met JWH-210? En hebben jullie nog goede tips voor me voordat ik het ga gebruiken?

Mvg de vriesmaster

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Ik heb wat besteld bij mijn vendor en mocht een gratis item uitkiezen.
Ik heb gekozen voor JWH-210.
Nu blow al een jaar of 20 maar heb nog nooit zoiets gebruikt.
Er is maar weinig info op internet over.

aanschaffen?
Wat zijn jullie ervaringen met JWH-210? En hebben jullie nog goede tips voor me voordat ik het ga gebruiken?

Mvg de vriesmaster
Damn da's lang gelden maar ik rookte het in een jointje. Maar doe er niet teveel in het is een synsthise canniboide wat een stuk sterker / potenter is. Vond het zelf niet erg bijzonder..

Maar wees voorzichtig en doe er weinig in.. less is more je kan nog altijd meer bij pakken later.

Peace

Vriesmaster

Newbie
Damn da's lang gelden maar ik rookte het in een jointje. Maar doe er niet teveel in het is een synsthise canniboide wat een stuk sterker / potenter is. Vond het zelf niet erg bijzonder..

Maar wees voorzichtig en doe er weinig in.. less is more je kan nog altijd
Thanks, ik had al begrepen dat je er niet teveel van moet nemen.
Maar iig goed te horen dat het gewoon als joint gerookt kan worden.

Maar voelde het wel ongeveer alsof je stoned was?

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Thanks, ik had al begrepen dat je er niet teveel van moet nemen.
Maar iig goed te horen dat het gewoon als joint gerookt kan worden.

Maar voelde het wel ongeveer alsof je stoned was?
Nee dit is heel ander effect wat het geeft , heb van een vriend gehoord (had een ander JWH maar goed) dat hij niet van de bank kon komen..

Onderschat dit goedje niet.

witte270

Bewuste gebruiker
Heb een keer dit gerookt, wat een fout zeg. Had naar mijn idee mega weinig in mijn waterpijp gedaan.

Is alsof je spacecake hebt gegeten,je wordt high. Dan wordt je nog higher, vervolgens nog higher, totdat je gedachten zo snel gaan dat je zit te wachten tot het over is.

Niet heel plezierig, ging ook gruwelijk over m'n nek toen. Was niet de meest rotte ervaring maar niet echt voor herhaling vatbaar.

Zoals dus al aangegeven, enorm potent is dit echt een milligram dus maar roken.

Voordeel is wel dacht ik dat het vrij snel weer voorbij was. Echter wel een lange tijd geleden dit.

Neo-Shulginist

Badass junkie
aanschaffen?

Synthetische cannabinoïden zijn doorgaans heel potent. In een wetenschappelijk onderzoek lees ik dat een gangbare orale dosis rond de 2 milligram ligt bij JWH-210. Waarschijnlijk ligt de dosis nog water lager als je het rookt. Daarmee is het al een minder potente synthetische cannabinoïde. Alsnog moet je heel erg oppassen met zulke stoffen. Een kruimeltje wat je kunt zien of oppakken is al snel te veel.
Daarom zou je eerst een goed afgemeten oplossing moeten maken, die met een spray over tabak(svervanger) heen spuiten, dat laten drogen, en daar dan heel voorzichtig wat van roken. Daar komt dus een hele hoop rekenwerk bij kijken wil je dit een beetje goed doen. Vooral uitrekenen hoeveel mL water er per spray uit de spuit komt is lastig. Je hebt daarvoor sowieso een goede en geijkte milligramweegschaal voor nodig, en ook wat glaswerk zoals pipetten waarmee je heel precies een paar mL kunt afmeten.

Bovenaan