Juiste dosering 2mmc slikken?

ReggaeBlaster

Bewuste gebruiker
Ik heb op koningsdag een festival staan. Nou wilde ik al langere tijd 2MMC proberen en dit festival leek me een goede optie. Helaas zeer weinig topics erover te vinden dus dat is jammer. Ben er wel achter gekomen via de beperkte online info, dat als je het slikt het effect iets langer duurt en iets euforischer + iets meer energie geeft. Dus ik ga het denk ik sowieso niet snuiven. Slikken zou ik t gwn in capsules doen.

Planning is om eerst 1 of enkele capsules over wat uurtjes heen verspreid te nemen en daarna de laatste uurtjes over gaan op 3cmc snuiven. Hierdoor hoef ik minder vaak te snuiven op de avond. Ben wel beetje klaar met dat vele gesnuif op zo'n feest.

Ik lees wel dat als ik pellets 2mmc zou nemen, dat die hoogstwaarschijnlijk vaak ondergedoseerd zijn. Zelfs die van 250mg zouden niet al te sterk zijn. Daarom liever dat ik zelf gwn kristallen bestellen en het zelf ga afwegen. Wel ga ik uiteraard de opgewogen kristallen daarna plat stampen tot een heel fijn poeder en dan pas in de capsule doen. Nu ben ik benieuwd wat jullie aanraden qua dosering om te slikken? Ik lees online antwoorden van 150mg tot 250mg. Helaas nog geen psychonautwiki page over te zien. Wat raden jullie me aan? Misschien zelfs wel 300 of is dat veel te veel? Ik dacht zelf misschien 2 vullen met 200 en 2 met 250. Dan eerst 1 met 200 proberen en dan kijken hoe ik die vind vallen, en afhankelijk van de overige tijd en het effect van de 200 of een nieuwe 200 nemen of een 250 nemen als 2e capsule.

Jazz35

Wijs gebruiker
Die pellets zijn doorgaans geloof ik 250 mg. Dat kun je inderdaad prima hebben en is zeker niet te sterk! 250 of 300 lijkt mij goed hoor. Ik ben de eerste keer begonnen met zo'n halve pellet, om even te voelen wat het deed. Dat viel goed, dus daarna heb ik op dat feestje nog anderhalve pellet genomen. En daar ben je dan écht niet waus van of zo! Gewoon lekker losjes, lekker kletsen, lekker dansen. :cheerpompom:

hiimacid

Belezen gebruiker
Wanneer u 2mmc gebruikt, kunt u altijd meer toevoegen. Omdat dit de eerste keer is dat u dit middel gebruikt, is 200 mg een goed begin.

Advies: Maak 3 capsules klaar met 200-250-300 mg. Slik de capsule van 250 mg 1 uur na de eerste capsule door en wacht ongeveer 90 minuten. Als alles goed gaat en u meer wilt, slik dan de capsule van 300 mg.

Minder dan 200 mg is niet voldoende

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
Je zit op het goede spoor. Je hebt gewicht, geslacht, leeftijd niet vermeld dus wij kunnen je geen exacte dosis aanraden. 200mg is op zich wel safe. Als dat niet euforisch genoeg is en enkel wat energiek aanvoelt, kan je 250 proberen en eventueel 300.

ReggaeBlaster

Bewuste gebruiker
Je zit op het goede spoor. Je hebt gewicht, geslacht, leeftijd niet vermeld dus wij kunnen je geen exacte dosis aanraden. 200mg is op zich wel safe. Als dat niet euforisch genoeg is en enkel wat energiek aanvoelt, kan je 250 proberen en eventueel 300.
Leeftijd 21 man en +/-78kg

ReggaeBlaster

Bewuste gebruiker
Lengte 1m85

Druggers

Belezen gebruiker
Laat die 3cmc achterwege. Erg neurotoxisch en zorgt denk ik meer voor een kater later, dan dat je er plezier en gaat beleven.

hiimacid

Belezen gebruiker
Leeftijd 21 man en +/-78kg
De aanbevolen doseringen lijken voor u prima.

Je zei dat je het als kristal zou kopen. Dit is de meest nauwkeurige methode.

Je zei dat je het oraal zou gebruiken. 2mmc is zeer effectief als u het oraal inneemt.

Alles lijkt in orde. U kunt zich ontspannen wat betreft de dosering. Als u per ongeluk 20-30 mg meer of minder inneemt, is dat geen probleem.

Laat die 3cmc achterwege. Erg neurotoxisch en zorgt denk ik meer voor een kater later, dan dat je er plezier en gaat beleven.
Oh ja. Het is beter voor u om geen 3cmc te gebruiken. Als je goed overweg kunt met wiet, is een jointje na feestje misschien een beter idee.

Veel plezier! 🌀

ReggaeBlaster

Bewuste gebruiker
De aanbevolen doseringen lijken voor u prima.

Je zei dat je het als kristal zou kopen. Dit is de meest nauwkeurige methode.

Je zei dat je het oraal zou gebruiken. 2mmc is zeer effectief als u het oraal inneemt.

Alles lijkt in orde. U kunt zich ontspannen wat betreft de dosering. Als u per ongeluk 20-30 mg meer of minder inneemt, is dat geen probleem.

Oh ja. Het is beter voor u om geen 3cmc te gebruiken. Als je goed overweg kunt met wiet, is een jointje na feestje misschien een beter idee.

Veel plezier! 🌀
Nee van wiet word ik moe. Dit neem ik alleen echt na een feestje als ik met de juiste mensen ben. Anders word ik extreem paranoia van wiet/hasj. 3cmc ik weet t, t is erg slecht maarja ik weet ook nu al dat ik geen ruggengraat ga hebben want ik vind t te lekker spul in combinatie met mn favoriete dansmuziek: de hardtechno. Ik ben heel benieuwd naar 2mmc. Heel misschien dat als t goed valt ik t grootste gedeelte daar lekker op door kan gaan. Ben benieuwd!

Thanks voor de reactie trouwens en uitgebreide informatie

hiimacid

Belezen gebruiker
lekker spul in combinatie met mn favoriete dansmuziek: de hardtechno
2mmc zal hiervoor zeker voldoende zijn.

Ik denk dat het gebruiken van 3cmc na 2mmc geen positief effect zal hebben op uw ervaring. Het zal de vermoeidheid na 2mmc niet wegnemen, het zal het alleen vertragen. en omdat het een giftige stof is, zal uw lichaam zich waarschijnlijk slechter voelen. U kunt de ontwenningsverschijnselen uitstellen door door te gaan met 2mmc.

Als de effecten van 2 mmc uitgewerkt zijn, voel ik me moe en heb ik de drang om het opnieuw te nemen. maar ik ervaar geen depressieve of rusteloze gevoelens. Dus het is niet zo erg.

Ik probeer je niet te vertellen wat je moet doen. Ik ben de laatste die advies kan geven over veilig gebruik :grin: Maar als je 3cmc gebruikt zal het effect niet veel beter zijn. Dat is echt niet nodig.

Yort55

Belezen gebruiker
Gisteren voor het eerst 2mmc gehad. Afgewogen in capsules van 150mg. Eerst 4 biertjes gehad, daarna om 7;45, 19:00, en 20:15 genomen.
En toen rond 22:30 werd het minder, maar bleef mij gewoon oké voelen / geen comedown/ geen depressieve gevoelens. Ik heb zelf überhaupt nooit neigingen om bij te nemen, omdat ik van mezelf altijd een grens stel en mij hier ook altijd aan houdt. Dus na 22:30 accepteerde ik dat het klaar was.

Voelde een lekkere lichte rush, zin om te praten en te dansen. Bij thuiskomt rond 01:30 kon ik ook direct slapen, en vandaag echt totaal geen kater of iets gehad.

Voor mij zeker een blijvertje voor feestjes waar ik gewoon iets meer energie nodig heb voor de laatste paar uurtjes zonder er helemaal af te liggen / veel nadelige effecten (niet slapen, kater etc) te hebben!

Hugo909

Belezen gebruiker
Heb vandaag een festival waar ik van plan ben om "even te gaan kijken", dus weinig trek in drank, coke en pillen.

Misschien dan vandaag eens 2mmc proberen.

Heb pellets van 180mg en 250mg en een zakje poeder. Denk dat ik van beide pellets er eentje meenemen en begin met die van 180mg na een paar biertjes, om te kijken hoe het (be)valt. Ben 90kg/1.85m.

ReggaeBlaster

Bewuste gebruiker
Heb vandaag een festival waar ik van plan ben om "even te gaan kijken", dus weinig trek in drank, coke en pillen.

Misschien dan vandaag eens 2mmc proberen.

Heb pellets van 180mg en 250mg en een zakje poeder. Denk dat ik van beide pellets er eentje meenemen en begin met die van 180mg na een paar biertjes, om te kijken hoe het (be)valt. Ben 90kg/1.85m.
Aii let me know man. Wil graag weten hoe ze bevallen. Weet wel dat ze vaak ondergedoseerd zijn dus die "180"mg ga je nauwelijks denk ik voelen

Hugo909

Belezen gebruiker
Thx, ik zat al wat verder te lezen idd. 250mg is dan misschien beter als begin dosis. Heb alleen een test-nakkie genomen toen het poeder binnenkwam. Merkte niet zoveel, behalve dat ik niet meteen kon slapen.

Moet zeggen dat ik over het algemeen vrij gevoelig ben en bijvoorbeeld ook geen fan ben van een heftige xtc roes (Ik neem pillen vaak per kwartje), bij wat sos wordt ik al snel "erg enthousiast" 😇

Las ook dat het effect van een 2mmc pellet niet zo gek lang aanhoudt. Naja, we gaan het zien. :) Kijk eerst wel ff hoe de sfeer daar is.

Dank voor je reactie iig!

ReggaeBlaster

Bewuste gebruiker
Zojuist 10gram 2mmc binnengekregen (naast het mooie 2c-e) net even 2 kleine puntjes genomen. Vind t viezer en meer bijten dan 3cmc. Ik ga over 3 weken naar een kek feest in de arena. Daar ga ik eerst aan de xtc maar ik wil niet de hele nacht door aan de pillen en wil mijn mdma gebruik een beetje onder controle houden die avond en nacht en denk dat ik t met 3-4 max halfjes ga doen en dan zit ik uiteindelijk met 4 halfjes alsnog op de 300mg. Zou je uberhaupt nog wat voelen van 2mmc nadat je mdma hebt gebruikt? Dus over een uurtje of 6-7 3-4 halfjes X waarvan een halfje 75mg sterk is. Daarna ga ik namelijk nog afteren en zit ik er dus aan te denken om nog wat puntjes 2mmc te gaan nemen.

Dus de vraag: werkt 2mmc nog na mdma of echt niet de moeite waard?

ReggaeBlaster

Bewuste gebruiker
Ik ga wel eerlijk zijn. Misschien niet slim dat ik t nu al heb genomen aangezien ik eergister om 16:00 (minder dan 48 uur geleden dus) een dosis tussen de 190 en 200mic 1p-lsd heb genomen die nogal mijn hele kamer deed doen oplichten en mij in de spiegel liet zien als een jonge jongen van 10 jaar en een oude man met grote baard van rond de 70. Toch kon ik t niet laten. 2mmc verschillende reacties opgelezen maar ik weet niet wat t is maar ik sta te stuiteren op het techno'tje wat ik nu aan heb. Placebo of niet. T is heerlijk. Nieuwe stof waarmee ik dus moet oppassen aangezien ik slecht met cravings kan omgaan haha. 2mmc prima stof zoals ik t nu ervaar.

ReggaeBlaster

Bewuste gebruiker
Oke excuses weer voor t volgende bericht. T kan echt zijn, t kan placebo zijn. Maakt niet zoveel uit want ik voel t. Dit is oprecht niet normaal. Net weer 2 kleine puntjes genomen. Die energie die ik ervaar ziek. daadwerkelijk echt wel redelijk wat energie en een kleine euforie. Lang niet in de buurt van mdma en ook niet echt de euforie die 3cmc mij brengt. Mdma staat sowieso by far op 1 bij mij en dan 3cmc qua euforie. Maar dit merk ik ook behoorlijk. Met 4 kleine puntjes van ik gok intotaal 100mg bij elkaar. Ik heb al anderhalve maand niks gebruikt qua stimulanten. En dat merk ik nu echt wel. De muziek klinkt heerlijk (sowieso klinkt t altijd na een trip een aantal dagen nog mooi gwn magisch eigenlijk) en ik sta te stuiteren. Positief verrast dus. Voor nu ga ik stoppen. Vanavond gezellig happie eten met goeie vriend nog voor zn verjaardag. Daarna ga ik denk ik 1 bommetje nemen van ik gok 150-200mg. Even kijken hoe dat voelt aangezien ik dit af en toe op een feestje wil gebruiken als ik geen zin heb ik de mdma en nog in mijn pauze zit. Ik neem die pauze tegenwoordig van mdma wel veel meer serieus en t is gwn stukken beter. Laatste keer was half februari dus 19 juli als ik dan mdma neem ga ik m zeker goed voelen.

Laat ook jullie meningen over 2mmc achter. Ik ben wel benieuwd of ik de enige ben die daadwerkelijk niet stil kan zitten na wat mini puntjes.

XMR

Wijs gebruiker
Oke Voor nu ga ik stoppen. Vanavond gezellig happie eten met goeie vriend nog voor zn verjaardag. Daarna ga ik denk ik 1 bommetje nemen van ik gok 150-200mg. Even kijken hoe dat voelt aangezien ik dit af en toe op een feestje wil gebruiken als ik geen zin heb ik de mdma en nog in mijn pauze zit.
Beter stop je gewoon helemaal voor vandaag. Je geeft al aan slecht om te kunnen gaan met cravings, waarom moet je dan vanavond nog die bom nemen? Je hebt het nu toch getest met je 4 puntjes?

Zo werkt die mdma pauze terouwns niet, andere middelen tussendoor gebruiken zal je herstel alleen maar in de weg zitten.

Je had eerder toch al aangegeven problemen gehad te hebben met 3-cmc? Misschien is 10g 2-mmc in je bezit dan niet heel handig, voor je het weet zit je in een binge.

Dit is slechts een waarschuwing vanuit mij, doe er mee wat je wilt. Ben zelf ook in de problemen geraakt met zulke middelen, de craving is heel sneaky.

Laatst bewerkt:

Jazz35

Wijs gebruiker
2mmc blijft nowadays óók mijn guilty pleasure. Ik pak het te vaak en te makkelijk. Dus weer even een rem erop proberen te zetten. Gelukkig heb ik al het andere aardig goed in de hand, maar 2m is en blijft een gevaarlijk lekker goedje voor mij. Ergens blij dat ik mijn laatste batch net heb binnengekregen. Heb een flink voorraadje nog, maar daarna is het dan ook klaar. 😬

ReggaeBlaster

Bewuste gebruiker
Nou mensen ik heb dat bommetje niet eens genomen. Ik heb gistermiddag en gisteravond en begin nacht wat puntjes genomen. Ben nog steeds wakker dus al langer dan 24uur. Onderschat 2mmc en slapen niet. Dit is dikke plafonddienst

Jazz35

Wijs gebruiker
Nou mensen ik heb dat bommetje niet eens genomen. Ik heb gistermiddag en gisteravond en begin nacht wat puntjes genomen. Ben nog steeds wakker dus al langer dan 24uur. Onderschat 2mmc en slapen niet. Dit is dikke plafonddienst
O wow, bijzonder wel. Ik slaap doorgaans een uur of zes na inname echt prima!

Jazz35

Wijs gebruiker
Ah begin nacht schrijf je.... Ja, je moet wel zes uurtjes rekenen dus dan is het niet gek dat je nog wakker bent. Maar slapen moet dan zo wel lukken hoor. Als je wil slapen, moet je natuurlijk niet in de nacht nog bijpakken. :wink:

Laatst bewerkt:

ReggaeBlaster

Bewuste gebruiker
Ah begin nacht schrijf je.... Ja, je moet wel zes uurtjes rekenen dus dan is het niet gek dat je nog wakker bent. Maar slapen moet dan zo wel lukken hoor. Als je wil slapen, moet je natuurlijk niet in de nacht nog bijpakken. :wink:
Bij 3cmc kon ik echt alweer 2 uur erna slapen zelfs als ik flink had doorgepakt

Jazz35

Wijs gebruiker
Ah, dat is dan wel de uitzondering op de regels van de uppers. Althans, na twee uur slapen na een upper is mij echt nog nooit gelukt! 😅

Hugo909

Belezen gebruiker
Vrijdag een pellet van 180gram genomen na wat biertjes. Merkte wel een kleine come-up met lichte verschijnselen, beetje euforie en een beetje extra energie, tinteling op m'n hoofd, maar ook een tikkie vaag.

Het deed me aan groene kratom denken maar dan iets minder chill ivm zwaardere ademhaling, zweten en een "zuinig coke mondje"/mondtrekkingen.

Kon twee uur na inname eten, en was daarna behoorlijk tam en futloos. Had ook een vrij drukke week, en misschien was de dosis te laag.

Zal het vast nog eens proberen, over een tijdje.

200mg is voor ons iig te weinig. Alleen meer paste er niet in de capsules en we hadden nog maar 6 capsules over dus de rest moesten we nasaal nemen. Werkte wel maar niet heel goed meer. Maar kwam waarschijnlijk ook omdat we ervoor al 2 dagen aan de 4M hadden gezeten😅
Alleen dat was op bij de dealer dus nog 2 gram 2M bijgehaald. Maar zoals zo vaak achteraf gepraat hadden we dat gewoon beter niet meer kunnen doen😅

Hugo909

Belezen gebruiker
200mg is voor ons iig te weinig. Alleen meer paste er niet in de capsules en we hadden nog maar 6 capsules over dus de rest moesten we nasaal nemen. Werkte wel maar niet heel goed meer. Maar kwam waarschijnlijk ook omdat we ervoor al 2 dagen aan de 4M hadden gezeten😅
Alleen dat was op bij de dealer dus nog 2 gram 2M bijgehaald. Maar zoals zo vaak achteraf gepraat hadden we dat gewoon beter niet meer kunnen doen
Snap ik! Mijn ervaring met X-MMC beperkt zich tot die ene keer. Krijg binnenkort wat "3-MMC", ben toch wel nieuwsgierig geworden door de hype.

Snap ik! Mijn ervaring met X-MMC beperkt zich tot die ene keer. Krijg binnenkort wat "3-MMC", ben toch wel nieuwsgierig geworden door de hype.

Ik zou dat echt laten testen of dat wel 3M is want dat is echt heel zeldzaam. Meeste wat als 3M verkocht wordt is eigenlijk 2M omdat 3M al heel lang niet meer geproduceerd wordt in India. In NL zelf wordt eigk alleen nog 2M en 4M gemaakt nu.

Bovenaan