Jouw Bands/ Dj's

The Used

Bewuste gebruiker
Ik ben zelf echt helemaal weg van The Used :grin: , ze zijn echt super goed.. en het wereldje der omheen is ook heel erg tof , krijg je beetje verlangend gevoel naar ook zo'n soort leven in plaats van alleen maar school etc. :wave:

Moet je kijken dit ben benieuwd wat julie ervan vinden...
http://www.youtube.com/watch?v=4trKM3VUsyM

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
the used is inderdaad wel ok, die Bert had nogal een fucked-up leven :P

mijn favo nummer van hun is iets met 'inkt'

The Used

Bewuste gebruiker
The taste of ink :wink: , ja dat is dan ook gelijk mijn lievelingsnummer. Ik heb wel groot respect voor Bert. Hij is opgegroeid in een fucked up gezin, veel problemen thuis , raakte zwaar een de heroine op het punt dat ie zelfmoord wou plegen. Ging die in een bandje spelen genaamd The Used en hij kickte helemaal af en hij is nu een geweldige zangen met een geweldige band :grin:

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
The Used zei:
The taste of ink :wink: , ja dat is dan ook gelijk mijn lievelingsnummer. Ik heb wel groot respect voor Bert. Hij is opgegroeid in een fucked up gezin, veel problemen thuis , raakte zwaar een de heroine op het punt dat ie zelfmoord wou plegen. Ging die in een bandje spelen genaamd The Used en hij kickte helemaal af en hij is nu een geweldige zangen met een geweldige band :grin:

en vergeet niet zijn vriendin die zelfmoord pleegde toen ze zwanger was van hem:openmouth:

Formshift

Belezen gebruiker
The Outside Agency
D-Xtreme
Negative A - Catkiller (Same Person, andere stijl)
E-Noid - Dione - SRB (Same Person, andere stijl)
Ophidian
Ruffneck - D'Spyre (Same Person, andere stijl)
Stormtrooper
Moleculez
Nordcore
CSR
Radium
Tieum
Unexist
Gabba Front Berlin

jopio

Experimenterende gebruiker
veeeeeeel eeen paar dan:
The Prodigy
Led Zeppelin
Slipknot
De Band Zonder Banaan
Red Hot Chili Peppers
Daft Punk
System of a Down
en anderen

Goanaut

Bewuste gebruiker
Heel veel verschillende psytrance dj's, enorm veel metal bands en veel gothic / industrial / ebm groepen.. Dat zijn eigenlijk de drie 'hoofd'genres waar ik naar luister. Echt veel te veel om een paar namen uit te kiezen, ben momenteel wel he-le-maal verslingerd aan dit nummer:

Astrix - Tweaky :hearteyes: !! WÁT een geluid .. woooow.. vooral na zo'n 3 minuten barst de hel (hemel eigenlijk!) echt los. Ik heb dit nummer nog nooit gehoord terwijl ik tripte maar dat ga ik zeker doen! Mega mega vet.

L

Lid 3601

Gast
Madonna
The Who
The Doors
The Velvet Underground
Jimi Hendrix
Dire Straits
Pink Floyd
PJ Harvey

Dit zijn mijn favoriete artiesten, maar ik luister op feestjes enzo uiteraard ook naar andere muziek.

Bovenaan