Joran van der Sloot

donaldduck

Belezen gebruiker
Ik zag net de uitzending van RTL over joran van der sloot, wat denken jullie hierover?
Ik denk zelf dat het wel een hele commerciele uitzending was maar dit zou wel eens het einde zijn van dit mysterie!

funky_skunk_junky

Wijs gebruiker
Als die zich echt zo voelt als dat ie liet zien, vind ik het aan de ene kant wel sneu voor hem.
Maar dan alsnog kan ik niet begrijpen dat je zomaar een lijk dumpt.

Tripper

Wijs gebruiker
Tja, je doet soms gekke dingen, zeker als je jong bent. Ik denk dat hij nu wel de waarheid spreekt. Ze kunnen het stoffelijke overschot zoeken in dat moerasmeertje en onderzoeken of het idd zo is gegaan. Dan kan Natalee eervol begraven worden en heeft de familie Holloway rust.

Berbatov

Bewuste gebruiker
Ze deden het voor het geld. De uitzending is een jaar geleden opgenomen en als hij echt spijt had had hij er ook andere media en het OM over verteld.
Ik heb het niet gezien trouwens, maar er wel over gelezen.

Frank123

Wijs gebruiker
Het hele ''Joran'' gedoe is onderhand behoorlijk overrated. Vinden doen ze haar toch niet meer, en hij hangt net zo lang lul-verhalen op zodat er helemaal geen touw meer aan te knopen is. Ik denk alleen dat ook Joran niet lang meer leeft. Zijn vriendjes zijn geen lieverdjes , en als hij ze stuk voor stuk erbij lapt , dat is niet bevorderlijk voor de vriendschap. Wraak zal er komen, hoeft niet eens van een ''vriend'', kan ook eerwraak van een amerikaan, zo zijn die wel.

Ik heb niet gekeken maar ik denk dat Jaap deze bekentenis voor een hoop geld aan RTL heeft verkocht en de opbrengst 50/50 heeft gedeeld met Joran.

"RTL nog bedankt voor het geld heh!"

Klaara

Bewuste gebruiker
Andrew zei:
Laat die jongen nou eens met rust.
hij zoekt de media toch op?
Berbatov zei:
Ze deden het voor het geld. De uitzending is een jaar geleden opgenomen en als hij echt spijt had had hij er ook andere media en het OM over verteld.
Ik heb het niet gezien trouwens, maar er wel over gelezen.
waar dan, als je het nog weet?

ImmortalTech

Bewuste gebruiker
Ik vind het nogal walgelijk hoe hij over het lijk van dat meisje nog probeert om een slatje eruit te slaan. Dat dit nog lukt en mensen sympathie tonen voor die idioot vind ik onbegrijpelijk.

Verder interesseert het me niet of het de waarheid was (heb het ook niet gekeken). Dat meisje is in ieder geval dood.

GrayMatter

Experimenterende gebruiker

LEAVEEE JORAN ALLLOONEEE!!.... :cry:

Dr Gonzo

Wijs gebruiker
Anon zei:
Ik heb niet gekeken maar ik denk dat Jaap deze bekentenis voor een hoop geld aan RTL heeft verkocht en de opbrengst 50/50 heeft gedeeld met Joran.

"RTL nog bedankt voor het geld heh!"
hahaha idd, het is niet dat jaap zo'n integer persoon is,verkoopt zij eigen moeder nog als tie de kans zou krijgen....

Ongetemd

Newbie
toen die nog in Arnhem Presikhaaf woonde heb ik weleens wiet van hem gekocht, en hij heeft bij een goede vriend van mij in de klas gezeten :stoned:

Bored

Belezen gebruiker
Ongetemd zei:
toen die nog in Arnhem Presikhaaf woonde heb ik weleens wiet van hem gekocht, en hij heeft bij een goede vriend van mij in de klas gezeten :stoned:

En om die geweldige informatie met ons te delen heb jij een account aangemaakt?

duimpje

Belezen gebruiker
Op de plaats van watwashetookalweer hoort dan nog een cijfer te komen, dat was het idee althans.

Bovenaan