Jonko met minttabak.. wat vind jij?

metaldevil666

Experimenterende gebruiker
Zelf heb ik het nog niet al te vaak gedaan maar toen ik het wel deed vond ik het toch verrekte chillie :grin:
ook leek het wel alsof het sterker werd (maar n beetje wiet... 3 gebruikers en toch flink stoned!)
wat vinden jullie er nou van? en als je het doet wil je dan ook een bepaald merk mintpeuken/shag?
én hebben jullie natuurlijk nog andere suggesties om het blowen lekkerder te maken als je de smaak van wiet niet zo lekker vind of het te erg vind branden :tongueout:

greetz! :rock:

edit:
ik vind zelf wiet niet vies, en het gaat er ook niet om waar je stoneder van word, alleen om leuke dingen uit te wisselen om eens uit te proberen. of je het zelf smerig vind maakt niet uit, gewoon een paar leuke suggesties doen.

probeer ook eens wat bosvruchtenthee er bij in te draaien.. in een gewoon sjekkie al lekker dus waarom niet in een jonko? :tongueout:

metaldevil666

Wacky zei:
:kots:

andere suggesties: waterpijp, lichtere shag, hash, of hash olie.

nou ik heb al een bong staan (hele mooie glazen ^^) maar die kan ik helaas niet gebruiken omdat ik nog bij mn pa en ma woon die niet willen dat er in huis geblowd word *sniff*
lichtere tabak heeft bij mij kennelijk geen nut want ik vind het vaak zelfs lekkerder als ik zwaardere shag gebruik omdat dit de wiet lijkt te maskeren. en ja hash olie is nou niet echt makkelijk verkrijgbaar en heb geen idee hoe ik dit moet maken xD

a1b2c3d4

Wijs gebruiker
Wat wel heel lekker is, goedkoop is én je wiet zelfs naar hasj laat smaken zijn Fisherman's Friend Zoethout. Gewoon lekker op zo'n ding sabbelen als je een jointje rookt, verdoofd je keel maar de mintsmaak overheerst niet. Het zorgt wel dat je de tabak minder proeft en de zoethout zorgt voor een aparte smaak gecombineerd met wiet, die op hasj lijkt.
Je hoeft ook minder te drinken als je last krijgt van een droge mond, want zo'n dingetje zet je speeksel aanmak in overdrive lijkt het wel. Echt een aanrader!!

Vigilante

Wijs gebruiker
Ik vond het niet relaxt, maar vind een menthol peuk ook bijna nooit lekker. Af en toe een trekkie ok maar een hele peuk is al te veel voor mij.

Mike

Bewuste gebruiker
Ik rook niet anders. Joint rol ik altijd in de tabak van een Kent menthol. In gewone shag vind ik het smerig. Maar smaken verschillen he?

altamiro

Menthol sigaretten met wiet vin ik zonde van mijn wiet en echt niet lekker.

Damien0124 zei:
Wat wel heel lekker is, goedkoop is én je wiet zelfs naar hasj laat smaken zijn Fisherman's Friend Zoethout. Gewoon lekker op zo'n ding sabbelen als je een jointje rookt, verdoofd je keel maar de mintsmaak overheerst niet. Het zorgt wel dat je de tabak minder proeft en de zoethout zorgt voor een aparte smaak gecombineerd met wiet, die op hasj lijkt.
Je hoeft ook minder te drinken als je last krijgt van een droge mond, want zo'n dingetje zet je speeksel aanmak in overdrive lijkt het wel. Echt een aanrader!!

Dit doe ik ook vaak als ik gewoon een sigaretje rook. De sterkste fishermans friend opsabbelen, sigaretje drachteraan en genieten maar. Maakt 'm 10x lekkerder :grin:

metaldevil666

Hislordship zei:
Minttabak. :kots:
Gebruik is een vanilla black devil :wink: of chocolade smaak.

leuke van black devil is daar heb je geen crap aan.. de smaak zit m in de vloei niet in de tabak...
kan een klein residu in de tabak gaa zitten maar dit is miniem.. daarbij zijn black devils gewoon smerig xD

Asitis

Belezen gebruiker
Ik gebruik Lucky Strike Fireleaf. Naast het feit dat het een teringrelaxte verpakking is (ziet er gewoon hipper uit! XD), is de smaak ook minder gemaakt dan veel andere shag. Die shag is natuurlijk gedroogd, boven een smeulend vuurtje (althans, dat staat op de verpakking).
Al met al smaken ze gewoon lekkerder, imho.

metaldevil666

Asitis zei:
Ik gebruik Lucky Strike Fireleaf. Naast het feit dat het een teringrelaxte verpakking is (ziet er gewoon hipper uit! XD), is de smaak ook minder gemaakt dan veel andere shag. Die shag is natuurlijk gedroogd, boven een smeulend vuurtje (althans, dat staat op de verpakking).
Al met al smaken ze gewoon lekkerder, imho.

LS Fireleaf is inderdaad heel erg lekker... tenminste dat vond ik toen ik nog halfzware shag rookte. tegenwoordig rook ik eigenlijk bijna alleen nog maar zware shag :tongueout:
al is dat natuurlijk wel verrekte kut als ik met mn vriendin ff een jointje wil draaien...
met peuktabak kan ik echt geen jonko's draaien xD
maar gelukkig daar is onze vriend de purepipe een geweldige oplossing voor!
als we onze bong nou ook eens konden gebruiken zou het helemaal mooi zijn xD

metaldevil666 zei:
Zelf heb ik het nog niet al te vaak gedaan maar toen ik het wel deed vond ik het toch verrekte chillie :grin:
ook leek het wel alsof het sterker werd (maar n beetje wiet... 3 gebruikers en toch flink stoned!)
wat vinden jullie er nou van? en als je het doet wil je dan ook een bepaald merk mintpeuken/shag?
én hebben jullie natuurlijk nog andere suggesties om het blowen lekkerder te maken als je de smaak van wiet niet zo lekker vind of het te erg vind branden :tongueout:

greetz! :rock:
als je een jonco met munt draait , proef je je wiet dan nog? :P

Dr Gonzo

Wijs gebruiker
SmokeMe zei:
Je kan ook lekkerdere wiet kopen
+1

lijkt me echt goor, zo verkopen ze in eindhoven,ik geloof bij de grasshoper, aardbijen wiet,.... :kots: , heb het een keer gehaald toen ik daar was,smaakte en rook hetzelfde als die waterpijptabak....leuk verzonnen maar geef mij maar gewoon wiet die naar wiet smaakt..

iSmokex

Bewuste gebruiker
Toen ik net begon met blowen vonden we het ook wel leuk om hiermee te expirimenteren, minttabak, vanille tabak, chocola tabak en alles door elkaar. Toen der tijd vonden we het wel lekker smaken, maar zou nu niet meer andere soorten tabak gebruiken dan normale.
Als je de smaak van wiet vies vind, zou je ook hasj kunnen kopen. Dat brand ook minder in de keel en heeft voor jou misschien een aangenamere smaak. :stoned:

Afghaan-Gek

Bewuste gebruiker
minttabak opent de longblaasjes ietsje.
dit resulteert in diepere opname van de rook.
de kans is dus groot dat je er inderdaad stoneder van werd.

zo'n ijsberenscheet ( mentholsigaret) is maar vies , dus ik blijf er bij weg.
veel plezier met je belinda menthols.

Afghaan-Gek

Bewuste gebruiker
eet eens een mango 1 uur voor je gaat blowen : dit maakt de high prettiger en higher.
er zit een stof in mango ( myrceen ?) die het zelfde effect heeft als CBD in wiet.

metaldevil666

Paffert zei:
Ik snap eigenlijk het probleem niet... gebruik je bong dan gewoon buiten? :confused:

ja valt ook niet op he... hee mam ik ga even.. uuh een rondje lopen *met bong onder de arm*
en daarbij een bong gebruik je gewoon niet buiten.. dat is heiligschennis!

Dr Gonzo

Wijs gebruiker
metaldevil666 zei:
Paffert zei:
Ik snap eigenlijk het probleem niet... gebruik je bong dan gewoon buiten? :confused:

ja valt ook niet op he... hee mam ik ga even.. uuh een rondje lopen *met bong onder de arm*

je kunt toch gewoon voor het open raam gaan zitten en de rook naar buiten blazen??

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Dr Gonzo zei:
metaldevil666 zei:
Paffert zei:

je kunt toch gewoon voor het open raam gaan zitten en de rook naar buiten blazen??

Jup werkt erg goed.
Rooklucht is met open raam en vleugje deo binnen 5 minuten verdwenen.

Bovenaan