• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Jointje en lachgas

fungus

Experimenterende gebruiker
Ik ben 21 en vrouwelijk. Ik zat verleden week alleen op mijn bed. Ik had net een jointje gerookt en besloot de 4 laatste patroontjes lachgas te gebruiken. Ik vulde twee ballonnetjes en zette ze aan mijn mond. Het bekende gevoel kwam op, maar ik had nog nooit 4 patroontjes na elkaar gehad en het gevoel ging dieper dan ooit! Ik begon te hallucineren en zag mijn beste vriend voor mij zitten. Dit schreef ik kort nadat het was uitgewerkt.

wow ik zag je, bassie, en je hand lag op iets te rusten. Ik was zo verbaasd dat je hier was dat ik met open mond naar je hand greep. Ik bleek mijn bureaulamp vast te hebben.Twast echt super, je was vlakbij. Ik keek naast me en zag daar een blond meisje staan in een rode trui. Jullie waren lachend met elkaar aan het praten. Ik wou voelen of het meisje echt was. Ik ging dwars door haar been heen en voelde de koude muur. Spijtig. Jullie waren weg.
Ik drijf volledig weg op de muziek. Ogen toe, wieg heen en weer. Ik ben vervuld met iets dat ik niet kan verklaren. Een soort intense vrede in mijn lijf, mijn hoofd en mijn zicht. Ik kijk naar een poster maar zie niet wat ik verwachte. Spannend! ik kijk beter en zie een soort aardvarken, de ogen vertellen me dat alle mensen zich een weg zoeken naar geld en macht. Maar waarom? Van zoiets subjectiefs als macht proberen ze wanhopig iets objectiefs te maken. Ze staan voor wat ze denken te willen staan, maar beseffen niet dat ze niet denken. Aanvaarden hun subjectiviteit niet. aarzelend kijk ik opnieuw naar het aardvarken. Het beweegt zijn snuit. Ik vertel het varken dat ik het spijtig vind dat ik niet kan verwoorden hoe ik dit ervaar. Een openbaring voor mijn zintuigen, alweer een achterpoortje geopend. Waarvoor dank. Ik kan het toch verwoorden. Ik kom weer tot mezelf.
Het aardvarken is er nog steeds, maar dat komt omdat ik het WIL zien. Het is er niet meer in mijn onderbewustzijn. Het geeft me geen boodschappen meer. Het achterpoortje staat voor altijd op een kiertje.

Het is wel kort, maar spijtig genoeg duurt het effect van lachgas niet lang.

De poster waar ik het aardvarken in zag, was "earthshrine" van Andrew Forrest, misschien kennen jullie die wel. Het watervalletje was de snuit... (Het lukt niet om de url van een vb hier te plaatsen)

fun

Bewuste gebruiker
wauw vet effect, ik heb tot nu toe ook nog maar max 2 patronen genomen. Mooi report ook, ik ken het gevoel als je iets wil zien dat het er wel is, maar het leukste is als het idd in je onderbewustzijn gebeurd :wink:

ik heb nog een doos van 50 patronen en ballonnen, alleen passen deze niet op de oude slagroomspuit (verloopnippel) die ik heb :(

En een slagroomspuit met nippel kost toch snel € 30,-
Of weet je ze goedkoper? of een adres waar je alleen die nippels kunt kopen?

Frisko

Badass junkie
bleh,was gisteren ookvoor zo een spuit gaan kijken,65 € voor een kleine en 99€ voor een grote!!??

veel geld,dit is het me niet waard! :wave: dan eet ik wel wat paddestoelen tot ik erbij neerval :flushed: :P

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
Mooi verslagje. Ik wil lachgas zeker ooit proberen :)

In het Engels heet zo'n beest aardvark, hoe cool :grin:

fun

Bewuste gebruiker
unfair

ben je een beetje van goa feestjes enzo kunnen we een keer daar meteen en lachgassen

Nee sorry daar zul je me voorlopig nog niet zijn, geen plannen iig.
Maar ik ben al bezig met een slagroomspuitnippel of complete spuit te kopen :mrgreen:

Maar die patronen kan ik gewoon bij de groothandel kopen, 50 stuks betaalde ik iets van 10-15 euro voor.
Als ik je een doosje mee moet nemen en verzenden dan hoor ik het wel, maar moeten ze wel passen...

Niet zoals bij mij, een ik heb wel een Tefal slagroomspuit daar passen ze niet op grrrr

fun

Bewuste gebruiker
Nou voor de mensen die een keer lachgas willen proberen:

Op marktplaats krijg je redelijk goedkoop de ouderwetse slagroomspuiten van TEFAL. Voor 10 euro met verzenden heb je m thuis.
Het nadeel is bij deze spuiten dat de patronen duur zijn, 4,25 per 5 op de tefal website.
Ik heb dus zo'n spuit gekocht op marktplaats een tijd terug, met nog 2 patronen erbij.
Was wel relaxt stoned effect.

Die andere spuiten zijn een stuk duurder, 40 euro of meer.
Hier passen dan wel weer de goedkopere patronen op
(50 stuks voor 10-15€)
MAAR: je hebt dus alleen de verloopnippel nodig en die is vaak los te bestellen!
Ik ga bij de merken waarop de universele patronen passen nu zoeken of ik los een nippel kan bestellen en zo ja wat de kosten zijn.

Snel meer dus!

fungus

Experimenterende gebruiker
Mijn slagroomspuitje komt van de makro, en was 21 euro. Valt dus best wel mee, zeker als je kan samenleggen met anderen! Het merk is Kaiser. De patroontjes die ik gebruik kosten net geen 14 euro voor 50 stuks, merk Hendi, ook in de makro.

Freaky high

Bewuste gebruiker
cool!! voor het lachgas, is dat dan zoals in ballonnen? helium of zo iets? of wat is dat ? waar kan je het halen?

Psykaholik

Wijs gebruiker
wou godverdomme juist een nieuwe lading patronen gaan halen.
kom ik aan die winkel om 4.02 en hij was gesloten om 4.00 uur .
en had er nochtans zo een goesting in.
maandag terug gaan dan maar

Qocaïne

Badass junkie
schranziewanzie zei:
wou godverdomme juist een nieuwe lading patronen gaan halen.
kom ik aan die winkel om 4.02 en hij was gesloten om 4.00 uur .
en had er nochtans zo een goesting in.
maandag terug gaan dan maar

hehe das minder!
Ik ga het ook binnenkort maar eens proberen! Hoorde dat je het gewoon bij blokker kunt halen! :grin:

Bovenaan