Joint

pickie

Newbie
Hey,
Ik had vanmiddag een halve joint gerookt.
Maar toen ik klaar was werd ik opeens mega duizelig.
Ik kon heel wazig zien en kon ook niet zelfstandig meer staan.
Ik leunde zeg maar tegen een struik op.
Met moeite hield ik mijn ogen open.

Het was mijn eerste joint alleen zat er super weinig wiet in het ding.
Ook had ik 2 uur daarvoor peperkoek gegeten en sultana.

Hoe kan het dat ik me zo kut voelde?

Oom Klaas

Badass junkie
Je werd voor het eerst stoned, sommigen gaan daar out van.
Hoe weet je dat er weinig wiet in zat terwijl je nog nooit geblowd hebt?
Meteen een halve joint kan teveel zijn de eerste keer.

pickie

Newbie
Oom Klaas zei:
Je werd voor het eerst stoned, sommigen gaan daar out van.
Hoe weet je dat er weinig wiet in zat terwijl je nog nooit geblowd hebt?
Meteen een halve joint kan teveel zijn de eerste keer.

Omdat iedereen dat zei, zo'n andere jongen deed het ook voor het eerst en hij werd niet helemaal duizelig. Het rook ook maar heel eventjes naar een joint (in het begin).

Lood

Experimenterende gebruiker
Heb je weleens normaal een sigaret gerookt ? want ik wordt ook misselijk en draaierig van teveel nicotine, als dat het geval is heeft het waarschijnlijk zo'n 30min aangehouden ? Of misschien heb je te snel gerookt dat je niet genoeg zuurstof kreeg dan heeft het eerder 2-5min geduurd. Ik denk niet dat het aan je suikerspiegel ofzo heeft gelegen ivm de peperkoek en sultana die je gegeten hebt.
Maar de meest waarschijnlijke oorzaak lijkt me toch dat je gewoon veel te stoned was :P daar lijkt je beschrijving op iig.

knolselderij

Wijs gebruiker
teveel nicotine in 1 keer denk ik. als je smorgens een peuk rookt valt ie heel soms ook para en word je er duizelig van

space jace

Belezen gebruiker
knolselderij zei:
teveel nicotine in 1 keer denk ik. als je smorgens een peuk rookt valt ie heel soms ook para en word je er duizelig van

idd, rook je? ik wel iniedergeval, al 1 jaar 5 - 10 peuken per dag en ik heb nog steeds zogenaamde ''nicotine-kicks'', ik moet me dan echt aan iets vasthouden en ben helemaal zweverig. Als ik vervolgens in het lokaal zit krijg ik echt braakneigingen -.-

Extisi

Wijs gebruiker
Ik ben nou bijna 18, en rook vanaf mijn 13e zo ongeveer.
Ik heb nog nooit last gehad van nicotineshit :P Gewoon roken.

OT: Uhm, ik denk dat je gewoon stoned was, voor het eerst.. en je lichaam weet niet wat hem overkomt.. :P
Hahahah. De beste oplossing? :stoned: :stoned:

SmokeMe

Belezen gebruiker
Het rook ook maar heel eventjes naar een joint (in het begin).

Er is geen bepaalde joint-geur
Je ruikt wiet en tabak, en aangezien je zelf al aangaf dat er weinig wiet inzat, zal dat ook wel de reden zijn dat het niet naar een joint (naar wiet) rook

lazy

Experimenterende gebruiker
het is de sultana... ik weet het zeker! :tongueout:
nee, het is je eerste keer dat is altijd even schrikken.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
StonerSmile zei:
of je had gewoon slechte wiet. homegrown met toprot ofzo :P

Van toprot roken ga je niet bad ofzo.
Je longen vinden het minder fijn, en door bepaalde bacterieen kun je injecties in je luchtwegen krijgen. Maar echt niet slecht gaan.

100% dat het de eerste keer was. En dan te veel nicotine waarschijnlijk ja.

Maar dit is alleen maar goed :grin: Als iedereen het meteen super chill en leuk vinden komen er veel te veel mensen op dit forum! Hoe minder mensen gebruiken hoe beter.

Oom Klaas

Badass junkie
Binnenkort zul je die uitspraak ook als print screen in 1 of ander anti drugs spotje zien staan van de CU ofzo, kan niet anders :beer:

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Haha, ik hoop dat je gelijk hebt!

Ben ik nationaal beroemd :sunglasses: En de christenunie er weer een schande bij.
Maarja, wanneer je elke dag 10 biertjes drinkt, maar die 11e toch ook niets meer uit niet?

Edit: ALS je het tegenkomt, meld het dan even :rolleyes:

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
StonerSmile zei:
Lord Herbal zei:
Puur pijpje zware van Nelle als je net uit bed komt, je weet niet waar je t zoeken moet XD

Met of zonder wiet?

Ik denk dat hij zonder bedoelt.
Maar in zo'n kopje past naar min inziens niet genoeg tabak om van nicotine niet meer te weten waar ik het moet zoeken :P

Edit: Tabak in een puurpijpje(of gebruik op elke andere manier dan sigaret/joint) is zowiso :kots:
Maar smaken verschillen zou ik zeggen.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Zazuu. zei:
Waarschijnlijk te weinig wiet en te snel gerookt.

He jij!

Lees ook eens even wat meer dan alleen de OP.

Vraag is al meerdere keren beantwoord, over die antwoorden gediscuseerd en ook al flink wat antwoord offtopic :P

Zalmpy

Belezen gebruiker
Of zuurstoftekort. als je buiten adem bent en je gaat voor eerste keer roken. dat vindt je lichaam niet echt chill denk ik...

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Ohja.. Zonder kopje past er natuurlijk veel meer tabak in. :confused:
En het gaasje hoeft dan ook niet meer?

SmokeMe

Belezen gebruiker
Je kan ook niet ff zelf bedenken dat je er ook een groter kopje op kan schroeven?

Die dingen kosten een euro bij de gemiddelde smartshop

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Dat kan ik wel,

Maar aangezien de meeste mensen dit niet doen ging ik er vanuit dat Lord herbal dat niet heeft.
Ik zou dat dan in de context van zijn post vermeld hebben.

Like:
Lord Herbal zei:
Puur pijpje, met extra grote bowl, zware van Nelle als je net uit bed komt, je weet niet waar je t zoeken moet XD

Maar ik reageerde nogal fel en direct, Sorry :stoned:

Bovenaan