Joint rollen

Dennis21

Newbie
Hallo,

Elke keer als ik een (hasj) joint rol gaat het fout.
Alles valt eruit.. en hoe zit dat met die tip?

Kan iemand mij ff precies uitlegge hoe dat moet?
Bedankt alvast voor jullie tips! :smoke:

Imke

Badass junkie
Blijven oefenen, ooit komt er een moment in je leven dat het je lukt!
Geloof in jezelf :wink:

davie

Wijs gebruiker
De tip is het belangrijkste. Je moet ervoor zorgen dat je een goede ronde tip hebt, dat kan je veel makkelijker de joint dicht rollen. De tip 4x vouwen en dan rollen.

Je moet de joint niet dicht knijpen, zodat alles eruit rolt. Als je een goede tip hebt dan moet je vanaf de tip goed rollen. Rustig met de rest van het gedeelte meerollen. Ik hoop dat zo lukt. Succes! :stoned:

yellowmoon

Bewuste gebruiker
tipjes maken is niet echt belangrijk eigenlijjk zolang het maar wat op zit,

pak smoking king size rood die draaien veel makkelijker

en veeeeel oefenen veel bij anderen kijken en dan lukt het wel

nja zoals dus al is gezegd de tip gewoon in de joint mee rollen :wink: tegelijker tijd met de wiet en de shag tenzij je 'm puur rookt natuurlijk :grin: haha..
zorg er voor dat je je de tijd neemt en niet denkt t moet geweldig! gewoon rustig aan!.. chill tohg :wink:

Osi`

Bewuste gebruiker
Je pakt een lang blaadje, je legt de tip links of rechts OP het blaadje, naast de tip, maar tevens ook OP het blaadje gooi je de tabak en de wiet erop (of alleen de wiet) Deze leg je goed (bij de tip minder en naar het einde wat meer, om een goeie schuine en geen rechte joint te hebben)

Dan pak je de blaadjes vast en rollen maar en dan aanstampen die handel. En nadien, het allerbelangrijkste, het in je bakkes stoppen en opsteken.

Lana

Wijs gebruiker
En zorgen voor een goeie verdeling van de shag en stuff.
Dus geen bobbels erin en dikkere en dunnere stukken, want dan gaat het draaien ook fout en pleurt de tip er ook constant tussenuit.
En de tijd er voor nemen, dus niet ongeduldig zitten klunzen, maar met beleid en een beetje liefde..! :grin:

Freezing

Bewuste gebruiker
Ik bne ook pas begonnen met rollen, ben 15 jaar.

Mn 1e was kut en mn 2e was beter. is een kwestie van de shag+wiet 'rond' krijgen en dan de vloei onder de andere inrollen zegmaar, moet je oefenen

check anders wiet.nl voor tutorials.

Bovenaan