Joint brandt in.

raadvik

Experimenterende gebruiker
Hallo iedereen, ik zit met een probleem,

Ik had laatst met een vriend 2 hasj voorgedraaide joints gekocht, maar ze brandde heel de tijd in? we deden ze niet allebei te geleijk want dat vonden we niet nodig, we namen heel langzaam en beheerst trekjes maar alsnog bleven ze inbranden, ook haddenw e de joint aangetikt ookal weet ik niet of dat wat uitmaakt. Hoe kan je dit voorkomen? Als er een manier is atalns, ik heb de zoekfunctie al gebruikt maar kwam niet echt op iets.

Bedankt

soldiermoney

Bewuste gebruiker
Ook als er een soort v bij het gedeelte zit waar je hem moet lighten. Dat je vloeitjes een beetje in een v vorm uit elkaar zijn.

endor

Badass junkie
Een hasj joint mag je niet teveel aantikken , want dan baant de hasj zich naar de filter.

endor

Badass junkie
Oja , wat je wel kan doen , is aan de kant dat dus korter is , een heeel klein beetje speeksel doen (klinkt vies , maar dat is 't niet) daardoor gaat de lange kant sneller gelijk zijn aan de korte.

KoxBox

Badass junkie
endor zei:
Oja , wat je wel kan doen , is aan de kant dat dus korter is , een heeel klein beetje speeksel doen (klinkt vies , maar dat is 't niet) daardoor gaat de lange kant sneller gelijk zijn aan de korte.
Haha, de stoner trucjes. Maar het werkt inderdaad zeer goed! :grin:

Oom Klaas

Badass junkie
KoxBox zei:
endor zei:
Haha, de stoner trucjes. Maar het werkt inderdaad zeer goed! :grin:

Inderdaad, meest effectieve manier om 'm weer helemaal recht te laten branden.

raadvik

Oke, bedankt allemaal, ik vroeg me eigenlijk meer af of het nou aan de manier van roken lag, dat ik dus iets fout deed, of dat het 'hoort' komt het dus ook doordat het een hasj joint was? dat hij sneller in brand? want bij wietjoints heb ik daar nooit echt last van?

thx.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
endor zei:
Het kan ook zijn dat je je joint slecht opsteekt.

Dan zou dit zich weer herstellen wanneer je hem wat bijbrand.
Aangezien hij zegt dit meerdere malen geprobeert te hebben, kan het in zijn geval niet.

En iedereen probeert toch bij een inbrander eerst opnieuw aan te steken?
Dus een hele joint scheef oproken omdat dat het eerste vlammetje niet goed was, naah..

Vigilante

Wijs gebruiker
Voorgedraaiden worden gemaakt door eerst een peuk op t vloetje te gooien en daarna de hasj, vaak zit de hasj dan aan 1 kant.

Sowieso waarom voorgedraaiden? Zelf draaien: :hearteyes:

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Vigilante zei:
Voorgedraaiden worden gemaakt door eerst een peuk op t vloetje te gooien en daarna de hasj, vaak zit de hasj dan aan 1 kant.

Wanneer je eerst de hasj doet en daarna de peuk toch ook?
Bovendien worden voorgedraaide bij iedere shop anders gemaakt.

Meestal zijn het gewoon gevulde cone's.

Zazuu.

Bewuste gebruiker
Gewoon flink doorhijsen en wanneer het te gek wordt aan een kant weg fikken, of beter opletten. Heb laatste tijd eigenlijk nooit meer inbranders.

Vigilante

Wijs gebruiker
PepTalk zei:
Vigilante zei:

Wanneer je eerst de hasj doet en daarna de peuk toch ook?
Bovendien worden voorgedraaide bij iedere shop anders gemaakt.

Meestal zijn het gewoon gevulde cone's.

Bij elke shop waar ik het heb gezien worden de wietjoints idd gemaakt met cone, maar hasj en tabak mixt niet zo lekker he. Zou best kunnen dat dat elders wel wordt gedaan maar mijn ervaring is dat er zoveel mogelijk tijdwinst wordt geboekt op voorgedraaide ipv kwaliteit te behalen.

Als je buiten zit wil het nog wel eens helpen om hem gewoon af en toe andersom vast te pakken, omdat hij scheef brand door de wind...

Bedankt, die kende ik ook nog niet :) geniaal :grin:

BTW dit is mn eerste post, dus hallo iedereen :wave:

LADd

lighten helpt meestal wel
en als t goede wiet is (of gebruikte je hasj? maakt niet uit..) maak je je er ook geen zorgen om :rock:

Irezz

Bewuste gebruiker
LADd zei:
en als t goede wiet is (of gebruikte je hasj? maakt niet uit..) maak je je er ook geen zorgen om :rock:

Je geen zorgen maken om het scheefbranden? Rook jij dan graag een verneukte joint? :d Als mijne een beetje scheef zit rol ik hem gewoon opnieuw :grin:

LADd

Irezz zei:
LADd zei:

Je geen zorgen maken om het scheefbranden? Rook jij dan graag een verneukte joint? :d Als mijne een beetje scheef zit rol ik hem gewoon opnieuw :grin:

correctie: je wel zorgen erover maken,,
maar stoned genoeg zijn om je er zeeer makkelijk overheen te zetten :stoned:

:wave:

endor

Badass junkie
diza zei:
gewoon de kant waar hij niet snel brandt een beetje laten vlammen dat werkt wel :tongueout:

Niet als je het fout doet. :wink:
Voor je het weet word die kant zwart en brand het helemaal niet meer mee.
Ik zeg 't , de speekseltruck is de beste !

KoxBox

Badass junkie
endor zei:
diza zei:
gewoon de kant waar hij niet snel brandt een beetje laten vlammen dat werkt wel :tongueout:

Niet als je het fout doet. :wink:
Voor je het weet word die kant zwart en brand het helemaal niet meer mee.
Ik zeg 't , de speekseltruck is de beste !
Fluimen moet je doen jongeeeuuuh!! :rock:

Zalmpy

Belezen gebruiker
ik rol de joint dan meestal een beetje rond russen mn handen zodar de tabak en hasj/wiet wat losser komen en beter branden. en dan burn ik gewoon de langste kant bij. meestal is t dan welover :)

Bovenaan