Je partner slaan..

W.F.L.

Badass junkie
Toevallig kom ik morgen de nabije omgeving onveilig maken :P

Maar ik ga er maar even vanuit dat Fishhead0707 uit vrije wil bedoelde. :grin: Uit vrije wil zou ik daar zelf nooit mee instemmen :P

Maar ben bereid om tegen iedereen te vechten die het wil proberen hoor :grin:

Fishhead0707

Wijs gebruiker
Dreuge zei:
waarom verbaast mn reactie je :confused:

Nou ik bedoelde meer jou posten in het totaal. En jij als persoon, je blijft voor mij een mysterie. Ik heb echt geen idee wie je in real life zou zijn en wat je nou echt denkt of doet.

:)

Dreuge

Badass junkie
ik denk en doe niet zo veel, ik ben niet zo veel bijzonder, en ik post vooral het eerste wat in me opkomt.. ik denk dat je er te veel achter zoekt :P

Fishhead0707

Wijs gebruiker
Dreuge zei:
ik denk en doe niet zo veel, ik ben niet zo veel bijzonder, en ik post vooral het eerste wat in me opkomt.. ik denk dat je er te veel achter zoekt :P

Oke dat zal het zijn ja.. Nja wie weet post je is iets waardoor me een glimp van jou te zien krijgen en niet de DF'er Dreuge.

:)

Eendagsvlieg

Bewuste gebruiker
Tripreporter

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
@Eendagsvlieg
Lol!

Ik zou me partner nooit slaan, alleen met woorden en daarna uitpraten. Fysieke pijn is zoveel anders dan emotionele pijn... Je partner slaan gebeurd vaak genoeg of politie vanwege ruzie tussen vriend en vriendin verzin het maar maar het lijkt me dat het wel erg ver is gegaan en opgekropt is. Hou van open kaart :P

Melvarkie

Newbie
één keer in zijn gezicht met de vlakke hand, maar hij werkte echt op me zenuwen met bepaalde opmerkingen en ik zei nog zo ''Als je nu niet stopt dan krijg je echt een lel'' en hij ging door.. zelf om gevraagd XD

Manonnie

Wijs gebruiker
Hmm, ik heb hem wel eens geslagen ja :grin: .
Niet hard hoor, maar als hij een beetje behoorlijk dronken is kan hij af en toe zó vervelend zijn, dan is het nodig.

Verder accepteer ik echt geen klap, dan ben ik gewoon gelijk weg..

Dreuge

Badass junkie
dus een chick mag haar vriend slaan als hij irritant is, maar andersom kan het niet? -.- ondertussen wel zeiken over emancipatie zeker

Manonnie

Wijs gebruiker
Ach, ik geef geen stomp maar gewoon een tikkie met mijn vlakke hand van, nu is het genoeg.
En geloof mij nou dat hij dat alleen maar leuk vind..
Maar hij weet wel dat hij moet luisteren dan, anders loop ik gewoon weg.

Ik snap je punt, maar ik vind gewoon dat ik door niemand geslagen hoor te worden, de enige die dat lef heeft (hebben) is (zijn) mijn aards vijand(en). En ja, die krijgen ook een heerlijk stompje terug. :)

Pentrio

Newbie
Ik heb mijn ex wel een aantal blauwe plekken gegeven. Niet expres hoor, schijnbaar ben ik heel wild als ik slaap. Ze mocht me terug slaan, haha.

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Buiten het SM gebeuren gebeuren slaan wij elkaar niet maar we durven elkaar wel regelmatig een tik op het achterhoofd te geven, of tijdens het stoeien kan het er wel eens ruig aan toe gaan maar echt slaan nooit. Gelukkig zijn we beide niet van peperkoek gemaakt en kunnen we wel tegen een stootje. :grin:

Melvarkie

Newbie
Dreuge zei:
dus een chick mag haar vriend slaan als hij irritant is, maar andersom kan het niet? -.- ondertussen wel zeiken over emancipatie zeker
Nou t was toen echt omdat ik me dood irriteerde en tis nooit meer gebeurt. Daarbij was het ook totaal niet hard meer om te laten zien dat het genoeg was en dat ik het echt niet leuk meer vond. Als een kerel slaat is het meestal hard en pijnlijk.

Dreuge

Badass junkie
je denkt dat je vriend zich nooit aan jou irriteert? wanneer je eindeloos blijft doorzeiken om je gelijk te halen terwijl je zelf eigenlijk ook wel weet dat je geen gelijk hebt, bijvoorbeeld

Flameon

Badass junkie
Irriteren vind ik inderdaad geen rede voor een klap of tik. Word je bedreigd door een man dan mag je hem glashard in het gezicht slaan en een knietje geven tussen de benen als vrouw zijnde vind ik :grin: .... en wij mannen, wij moeten gewoon niet slaan tenzij in zeer gevaarlijke situaties

ik heb mijn vriendinnetje wel eens gadeGESLAGEN , en in het zwembad maak ik rugSLAGEN, de ruiten waren weer eens beSLAGEN vanochtend en ik heb een nieuw recept voor cake beSLAG. ik verheug me op de sport uitSLAGEN .
De paar keer dat ik een vriendinnetje wel eens geslagen heb was dat op haar kont terwijl we de liefde bedreven, mensen moeten elkaar respecteren en in hun waarde laten en NOOIT slaan. Van mishandeling word ik misselijk, zowel binnen een relatie alsook op straat in het uitgaansleven. En mensen die agressief worden van drank of drugs moeten deze zaken gewoon niet gebruiken!!!!
ook geloof ik niet in smoesjes als: het zal nooooit meer gebeuren, want hoe dronken je ook was of hoe zeer je partner je dan ook het bloed onder de nagels vandaan haalde (op een verbale manier) slaan mag nooit getollereerd worden, mag nooit een oplossing zijn!
vrede! x

cropp

Badass junkie
Het stereotype slachtoffer van mishandeling is in dit geval dus wel een vrouw, dat blijkt wel weer...

Weet je hoe vernederend is voor een man om klappen te krijgen van een vrouw en niets te doen!

Bovenaan