proton zei:Let wel: paar petsen op d'r billen tijdens de sex vind ik wat anders als echt slaan![]()
![]()
+ 1 !

proton zei:Let wel: paar petsen op d'r billen tijdens de sex vind ik wat anders als echt slaan![]()
![]()

nicolai zei:ik sla niemand...en dus ook zeker niet mijn partner.
Ook het handboek voor meisjes al gelezen?Lawrence Bender zei:Ik vind dat als je slaat, je te veel respect toont: Ik schop alleen. Je stapt toch ook liever in een drol met je schoen, dan dat je er met je handen in valt?
Voor de beginners: Begin rustig aan en bouw het op. In het begin hebben ze vaak nog een eigen wil [ en anders: lucky you ] en dat moet langzaam maar zeker afgebouwd worden. Als ze eenmaal af zijn kun je doen wat je wilt, ze zijn geheel afhankelijk van je.
Zorg ook niet dat je ze als gelijke ziet, want dit voelen ze gelijk aan waardoor ze op je medeleven gaan inspelen. kill or be killed! Medeleven is nergens voor nodig. Het is ook veel beter voor henzelf als ze weten waar ze aan toe zijn. Ze kunnen die vrijheid niet aan. De media doet alsof emancipatie heel normaal is, maar dit is het niet, kijk maar naar de geschiedenis!
Fishhead0707 zei:Wat is er mis met hippies???
![]()
nicolai zei:ik sla niemand
W.F.L. zei:Fishhead0707 zei:Wat is er mis met hippies???
![]()
Sommige acties verdienen nou eenmaal een klap als reactie vind ik. Jij zou je dus zomaar laten slaan door iemand anders bij een ruzie, om maar iets te noemen?(Geen vrouwen bedoel ik, tenzij je een knietje krijgt, maar waarom zou je?
)
nicolai zei:ik sla niemand
Mindgamer zei:Haha, zulke dingen zeg ik ook altijd tegen een meisje wanneer ik verliefd ben![]()
Maar qua fysiek geweld heb ik nog nooit een meisje geslagen. Wel wist ik dat ik een relatie ging verbreken, dus ging ik mijn 10 jaar oudere chick eens vies behandelen. Zo zat ze mij een keer te pijpen en vond ik het leuk om haar keihard bij de neus te pakken![]()
Als ze me toen had gebeten, dan gaf ik haar bijv. wel een keiharde klap in dr face.
Als ik kwaad ben op een meisje, dan trek ik meestal aan haar haren en sleur ik haar mee naar de bad om die te vullen met ijskoud water om haar steeds half te verzuipen, tot ze echt begint te schreeuwen. Dan heb ik voortaan weer een mak lammetje naast me liggen![]()
Maar dan moet je mij wel heel kwaad maken!!![]()
Ella zei:Mindgamer zei:Haha, zulke dingen zeg ik ook altijd tegen een meisje wanneer ik verliefd ben![]()
Maar qua fysiek geweld heb ik nog nooit een meisje geslagen. Wel wist ik dat ik een relatie ging verbreken, dus ging ik mijn 10 jaar oudere chick eens vies behandelen. Zo zat ze mij een keer te pijpen en vond ik het leuk om haar keihard bij de neus te pakken![]()
Als ze me toen had gebeten, dan gaf ik haar bijv. wel een keiharde klap in dr face.
Als ik kwaad ben op een meisje, dan trek ik meestal aan haar haren en sleur ik haar mee naar de bad om die te vullen met ijskoud water om haar steeds half te verzuipen, tot ze echt begint te schreeuwen. Dan heb ik voortaan weer een mak lammetje naast me liggen![]()
Maar dan moet je mij wel heel kwaad maken!!![]()
Waaaaaaaaaaaaaaaaaat???
Is dit een grap??? Zo niet moeten jij en ik maar eens afspreken. Gaan we zien of ik mak naast je ga liggen of dat jij een gapend gat tussen je benen hebt....
Wil je hem serieus nemen dan.Dat kan ook wel ontspannen hoor!!.En is trouwens wel fijner hoor.!,..Als je ontspannen bent.Voor jullie allebei dan he. :Pvode zei:Ja neem hem maar serieus, vind ie leuk![]()
W.F.L. zei:Wat als die hoeren nou de pil nemen?Sta je daar mooi zonder condoom of kinderen maar wel met een soa. Fail
![]()
Je kunt je ook scheel betalen aan alimentatie, op zondag met je kroost naar de dierentuin gaan, friet gaan eten met ze en ze weer inleveren mij mama wijdkut...Eendagsvlieg zei:Jaa, de vrouwtjes. Eerst zijn ze mooi, jong en strak, en voor je het weet hebben ze een kop als een rotte appel. En zo is het! Daarom moet je het gewoon gelaten. Gewoon zonder condoom die hoeren neuken, ze zwanger laten raken, en niet omkijken naar je gezin. Hooguit wanneer jij je verveelt, maar dat doe je niet, want je hebt het druk met het verspreiden van je zaad.
Wat een hypocriete lul. Ik ben geen christen of wat dan ook en ken de bijbel niet, maar ik ken wel het gebod "Wat u niet wil dat u geschied, doe dat ook een ander niet." Zeggen dat je christen (of wat dan ook) bent, maar niet zo leeft kan ik zo boos om wordenFlameon zei:Sommige geloven zijn ziek. Ik heb een ex die mishandeld werd door haar vader en die vond dat dood normaal want schijnt in de bijbel te staan. Hij mishandelde ook zijn partner. Ik ken de bijbel niet, weet niet wat er in staat maar heeft me wel ooit flink laten schrikken

Dat is geen gebod hoor.Huggybear zei:Wat een hypocriete lul. Ik ben geen christen of wat dan ook en ken de bijbel niet, maar ik ken wel het gebod "Wat u niet wil dat u geschied, doe dat ook een ander niet." Zeggen dat je christen (of wat dan ook) bent, maar niet zo leeft kan ik zo boos om wordenFlameon zei:Sommige geloven zijn ziek. Ik heb een ex die mishandeld werd door haar vader en die vond dat dood normaal want schijnt in de bijbel te staan. Hij mishandelde ook zijn partner. Ik ken de bijbel niet, weet niet wat er in staat maar heeft me wel ooit flink laten schrikkenHypocrisie BAH!
Drientje zei:En vrouwen die bij hun man blijven ondanks dat ze mishandeld worden zijn niet wijs.
seth zei:Ik was zwaar aan het neerkomen van een mix van Coke, meph en speed. Mijn vriendin bleef maar doorgaan over iets dat me op dit moment echt gestolen kon worden. Toen ik haar dit vertelde en ze maar niet ophield met nutteloze vragen waar ze antwoord op eiste. (zoals gaan we volgende week bij mijn ouders eten, wanneer, hoelaat, ben je het zeker.....) Ik heb haar verschillende malen gevraagd hier mee op te houden maar ze wilde niet stoppen.
Het werd rood voor m'n ogen en ik heb haar bij haar keel gegrepen en tegen de muur geduwd.
Gelukkig heb ik m'n zelfcontrole weer gevonden, kheb me omgedraaid en ben vertrokken. Om een paar uur later op mijn blote knieeen te smeken, me terug te nemen.![]()
Het is iets waar ik nog steeds ongeloofllijk fokking veel spijt van heb. Maar gedane zaken nemen geen keer. En nu laat ze me wel rustig neerkomen tot ik weer 100% aanspreekbaar ben. Ik ben van nature uit geen aggresief persoon maar op bepaalde combinaties moet je me echt niet pushen.
W.F.L. zei:Moest ik jouw vriendin geweest zijn had ik je allang kletsen gegeven omdat je niet kan mixen..![]()
Coke, speed en mephedrone.. Tss :P
seth zei:Ik heb zo'n probleem met nee zeggenken je dat spreekwoord met het gegeven paard en de bek?

W.F.L. zei:Ik voel me niet echt prettig bij coke en speed combi.. Lijntje coke voor een speednacht is wel lekker. Doe mij maar gewoon 1 van beide afzonderlijk.![]()

Dreuge zei:
En hoe ziet dat eruit dan?Dreuge zei:
Drientje zei:En hoe ziet dat eruit dan?