Je partner slaan..

Deranged

Badass junkie
Ik schreef hier het volgende over:

Ogen die zwichten
en gericht staren

naiief en hoopvol
wachten op wanhoop

onduidelijke sprong
in diepe duisternis

onbekende hunkering
naar dubieuze
uitkomst

risicovol streven
en hol van leeuwen
bereiken

beesten van twijfel
over verslinden
of verrijken

PsychoX75

Newbie
Sorry voor m'n harde gedrag.
Maar je krijg genoeg vrouwen in het echte wereld die dus uithalen en de man slaan voor wat voor reden dan ook. Vaak is het een houding dat vrouw van alles kan doen omdat mannen toch niet zomaar terugslaan.

In mijn geval als een vrouw mij zou slaan, zou ik gewoon terugslaan, hoor?

Sorry, maar je zou ook niet zomaar voor een leeuw gaan staan die niet in een kooi zit. Of je zal ook niet midden op de snelweg gaan staan. Want je weet wat voor consequenties eraan hangen.
Als ik dus drommels goed weet dat er iemand tegenover mij staat waarmee ik aan het PRATEN of ruzieen ben, dan weet ik m'n handen thuis te houden. En als ik diegene ga slaan, dan sorry maar dan vraag ik er zelf om!!!

Dus ja, ik zou wel een vrouw slaan als ie naar me uithaal!!! Gentleman was in de tijd van ongeemancipeerde vrouwen!

Drientje

DF-koning
Natuurlijk mag je terug slaan als je wijf je slaat. Dan is het ook geen dame meer, dan is het een wijf.

Tenzij je zelf vraagt om een pak slaag.

Judas

Wijs gebruiker
Eigenlijk is het wat slaan betreft alleen maar leuk & opwindend om met je snikkel tegen vrouwenrondingen te swaffelen :P

Amateurtje

Wijs gebruiker
Heb mijn vriendin (nu ex) 1 keer geslagen in het begin omdat ze het vroeg, en het was ietjes te hard. Sindsdien heb ik besloten dat ik niet meer slaag. :)

Om even alle misverstanen te voorkomen..dit was tijdens de seks.

W.F.L.

Badass junkie
cronos zei:
een goede vraag dit,maar ik vrees dat er weinig mensen zullen toegegeven dat ze hun partner nog geslegen hebben...hoeveel ik al heb moeten horen van vrouwen"mijn man slaat mij",tja toch al veel hoor...hoeveel heb ik al moeten horen van mannen"een vrouw slaan,dat ben je een lafaard!!!",terwijl de persoon in kwestie die dat zei...toch al een vrouw geslegen heeft,ook nogal veel(vooral alcoholgebruikers valt mij op...mijn moeder kan ervan meepraten,van haar toenmalige man slagen krijgen in haar periode toen zij beiden een drankprobleem hadden),ik heb twee keren een partner geslegen,mijn ex-vrouw (met de platte hand) en een ex,die mij bedrogen heeft,terwijl ik het zag....sorry ik moet daar in eerlijk zijn, beiden hebben toch een vuistslag gehad :smilingimp: ,nu ga ik hier waarschijnlijk boze reacties krijgen... :(

Iemand die je bedriegt voor jouw neus verdient ook een klap. Man of vrouw. En een fucking harde klap mag het zijn ook. Ik vind het wat te politiek correct dat er vrouwen zijn die toegeven dat ze hun vriend een klap (Een echte klap welteverstaan, geen fucking bitchslap) verkocht hebben en daar kijkt blijkbaar niemand van op.

Maar een vrouw een klap geven als ze 't verdient (en dan bedoel ik echt verdient, zoals het voorbeeld van Cronos - bij vreemdgaan zou ik 't niet doen) is even krom als een man een klap geven. Of erger, een knie in z'n kloten. Al die bullshit van, "hij heeft verdient". Flikker toch op. Als je dat als man over een vrouw zegt ben je meteen een wijvenklopper. Ik heb het niet over de alcoholieker die zijn vrouw slaat als hij bezopen is maar gewoon als je zelf klappen krijgt bijvoorbeeld. Als je een klap verdient hebt dan krijg je 'm ook. Punt.

Edit: Ah, ik zie dat iemand het al gezegd heeft. Prima. :)

psychedelicchick

Experimenterende gebruiker
nee ik heb nooit mijn partner ( of ex partners ) geslagen .. mijn ex was wel zo ziek dat hij mij sloeg .. mja dat is gelukkig verleden tijd :)

Flameon

Badass junkie
psychedelicchick zei:
nee ik heb nooit mijn partner ( of ex partners ) geslagen .. mijn ex was wel zo ziek dat hij mij sloeg .. mja dat is gelukkig verleden tijd :)

Woei je haalt wel een heel oud topic op :wink:
K..t voor je dat je ex je sloeg, hopelijk niks aan over gehouden.

Ik heb nooit een ex vriendin geslagen, wel een vrouwelijke cliente.
Ben er nooit voor veroordeeld, was zelfverdediging.
Ze stond met een circelzaag voor mijn neus, toen heb ik haar een klap in het gezicht verkocht en toen viel ze om. Kwam er achteraf pas achter dat die zaag helemaal niet aan stond (niet op de stroom dus) :flushed: :flushed: :flushed:

psychedelicchick

Flameon zei:
psychedelicchick zei:

Woei je haalt wel een heel oud topic op :wink:
K..t voor je dat je ex je sloeg, hopelijk niks aan over gehouden.

Ik heb nooit een ex vriendin geslagen, wel een vrouwelijke cliente.
Ben er nooit voor veroordeeld, was zelfverdediging.
Ze stond met een circelzaag voor mijn neus, toen heb ik haar een klap in het gezicht verkocht en toen viel ze om. Kwam er achteraf pas achter dat die zaag helemaal niet aan stond (niet op de stroom dus) :flushed: :flushed: :flushed:

ja ik verveel me een beetje en begon is wat verder te kijken toen kwam ik dit tegen haha :P
nja ik heb er nix aan over gehouden maar ik nu met mijn nieuwe vriend ben ik wel sneller bang en mijn ex kneep ook vaak mijn keel dicht enz.. dus als ik nu aant stoeie ben en iemand komt aan me keel kan ik echt heel hard gaan huilen opeens:( .. ik kwam eerst ook niet van me ex af, dat was zo iemand die overal controle over wou en me chanteerde en me dus mishandelde mja thank god ben ik van hem af hehe :wink:

Dreuge

Badass junkie
Ik heb mn vriendin wel een paar keer een blauwe plek geslagen op dr arm of been, op dit moment heeft ze er ook 1. Maar ik sloeg haar eigenlijk als reflex toen ze me in mn ballen probeerde te schoppen.

psychedelicchick

mijn ex sloeg met zijn vuist op mijn gezicht .. echt expres ookal ontkent hij het nu nog steeds :P .. een reflex is toch niet zo erg? :wink: kan gebeuren toch

W.F.L.

Badass junkie
Dreuge zei:
Ik heb mn vriendin wel een paar keer een blauwe plek geslagen op dr arm of been, op dit moment heeft ze er ook 1. Maar ik sloeg haar eigenlijk als reflex toen ze me in mn ballen probeerde te schoppen.

:tearsofjoy:

cropp

Badass junkie
psychedelicchick zei:
mijn ex sloeg met zijn vuist op mijn gezicht .. echt expres ookal ontkent hij het nu nog steeds :P .. een reflex is toch niet zo erg? :wink: kan gebeuren toch
Jongens slaan heel anders als meisjes...

Dreuge

Badass junkie
Ik wil haar veel vaker slaan maar ik hou me automatisch in als mijn vuist haar bijna raakt. Soms lijkt het wel alsof ze het er om doet..

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Niet als er blauwe plekken, bloeduitstortingen en dergelijke zijn, of wel? :grin:

Wackie

Belezen gebruiker

weyoun22

Bewuste gebruiker
ik ken een meisje uit Jordan. en ik spreek haar heel regelmatig op yahoo en we kunnen urenlang praten over van alles en nog wat.

Het is heel opmerkelijk, ze heeft een universitaire graad en een goede baan als engineer en ze is nog niet getrouwd. Ze is serieus van mening dat een man die zijn vrouw niet minstens 1x per maand slaat zwak is. Alsof een echt man fysiek geweld moet gebruiken om discipline te handhaven. Ik heb haar zo vaak proberen te overtuigen dat een man en een vrouw in alle opzichten gelijkwaardig zijn als mens. Ze zegt dan recht in mijn gezicht dat ze dat ziet als een zwakte.

Beangstigende cultuurverschillen.

psychedelicchick

weyoun22 zei:
ik ken een meisje uit Jordan. en ik spreek haar heel regelmatig op yahoo en we kunnen urenlang praten over van alles en nog wat.

Het is heel opmerkelijk, ze heeft een universitaire graad en een goede baan als engineer en ze is nog niet getrouwd. Ze is serieus van mening dat een man die zijn vrouw niet minstens 1x per maand slaat zwak is. Alsof een echt man fysiek geweld moet gebruiken om discipline te handhaven. Ik heb haar zo vaak proberen te overtuigen dat een man en een vrouw in alle opzichten gelijkwaardig zijn als mens. Ze zegt dan recht in mijn gezicht dat ze dat ziet als een zwakte.

Beangstigende cultuurverschillen.

wow heftig :openmouth: .. daarom hou ik het al helemaal bij nederlandse jongens :grin: geen rare cultuur verschillen ieh :openmouth:

weyoun22

Bewuste gebruiker
psychedelicchick zei:
wow heftig :openmouth: .. daarom hou ik het al helemaal bij nederlandse jongens :grin: geen rare cultuur verschillen ieh :openmouth:

Toch is het leuk om contacten te houden met leeftijdsgenoten in verschillende hoekjes van de wereld. Zo vang je toch af en toe een glimp op van mensen die gewoon heel anders leven. Je kunt veel van elkaar leren en kunt overal over praten omdat je elkaar nooit zult zien.

Flameon

Badass junkie
Dat jordaan verhaal komt me bekend voor. Ik had ooit een thaise vriendin, of ze woonde hier maar ze was wel in het boedhisme opgevoed. Ook die wilde regelmatig hard aangepakt worden, met name in bed. Niet slaan, wel onderdanigheidsgevoel krijgen. Dus bljkbaar is dat toch in meerdere culturen zo

Amateurtje

Wijs gebruiker
weyoun22 zei:
Alsof een echt man fysiek geweld moet gebruiken om discipline te handhaven. Ik heb haar zo vaak proberen te overtuigen dat een man en een vrouw in alle opzichten gelijkwaardig zijn als mens. Ze zegt dan recht in mijn gezicht dat ze dat ziet als een zwakte.

Mannen zijn er om gezag en discipline uit te stralen, duizenden jaren geleden gebeurde het al dat de man zijn vrouw sloeg, heel normaal hoor. Nu misschien wat minder maar het heeft altijd al bestaan...

Flameon

Badass junkie
Sommige geloven zijn ziek. Ik heb een ex die mishandeld werd door haar vader en die vond dat dood normaal want schijnt in de bijbel te staan. Hij mishandelde ook zijn partner. Ik ken de bijbel niet, weet niet wat er in staat maar heeft me wel ooit flink laten schrikken

Lawrence Bender

Ik vind dat als je slaat, je te veel respect toont: Ik schop alleen. Je stapt toch ook liever in een drol met je schoen, dan dat je er met je handen in valt?
Voor de beginners: Begin rustig aan en bouw het op. In het begin hebben ze vaak nog een eigen wil [ en anders: lucky you ] en dat moet langzaam maar zeker afgebouwd worden. Als ze eenmaal af zijn kun je doen wat je wilt, ze zijn geheel afhankelijk van je.
Zorg ook niet dat je ze als gelijke ziet, want dit voelen ze gelijk aan waardoor ze op je medeleven gaan inspelen. kill or be killed! Medeleven is nergens voor nodig. Het is ook veel beter voor henzelf als ze weten waar ze aan toe zijn. Ze kunnen die vrijheid niet aan. De media doet alsof emancipatie heel normaal is, maar dit is het niet, kijk maar naar de geschiedenis!

psychedelicchick

Lawrence Bender zei:
Ik vind dat als je slaat, je te veel respect toont: Ik schop alleen. Je stapt toch ook liever in een drol met je schoen, dan dat je er met je handen in valt?
Voor de beginners: Begin rustig aan en bouw het op. In het begin hebben ze vaak nog een eigen wil [ en anders: lucky you ] en dat moet langzaam maar zeker afgebouwd worden. Als ze eenmaal af zijn kun je doen wat je wilt, ze zijn geheel afhankelijk van je.
Zorg ook niet dat je ze als gelijke ziet, want dit voelen ze gelijk aan waardoor ze op je medeleven gaan inspelen. kill or be killed! Medeleven is nergens voor nodig. Het is ook veel beter voor henzelf als ze weten waar ze aan toe zijn. Ze kunnen die vrijheid niet aan. De media doet alsof emancipatie heel normaal is, maar dit is het niet, kijk maar naar de
geschiedenis!

ben jij ziek in je hoofd :openmouth: :angry: ?!

weyoun22

Bewuste gebruiker
Lawrence Bender zei:
Zorg ook niet dat je ze als gelijke ziet, want dit voelen ze gelijk aan waardoor ze op je medeleven gaan inspelen. kill or be killed! Medeleven is nergens voor nodig. Het is ook veel beter voor henzelf als ze weten waar ze aan toe zijn. Ze kunnen die vrijheid niet aan. De media doet alsof emancipatie heel normaal is, maar dit is het niet, kijk maar naar de geschiedenis!

Ben jij er zo eentje die zo ongelukkig is met zichzelf dat hij zich perse vast moet houden aan een willekeurige superioriteit? En die zo ongelukkig is dat hij zelfs geen medeleven kan tonen voor zijn meest dierbaren en ze als gelijkwaardig kan waarderen?

Je bent nog erger dan een racist.

Lawrence Bender

weyoun22 zei:
Ben jij er zo eentje die zo ongelukkig is met zichzelf dat hij zich perse vast moet houden aan een willekeurige superioriteit? En die zo ongelukkig is dat hij zelfs geen medeleven kan tonen voor zijn meest dierbaren en ze als gelijkwaardig kan waarderen?

Gooi er anders nog een paar clichés op: geslagen door ouders, misbruikt door mijn kat, slechte jeugd en verkeerde vrienden. Dat allemaal is natuurlijk ook de reden dat ik gebruik.
Nee er is eigenlijk helemaal niets fout gegaan. Ik heb alleen andere gebruiken dan tegenwoordig normaal wordt geacht. Medeleven kan ik ook wel degelijk tonen. Zo leef ik mee met de vrouwen die te veel worden losgelaten. Mijn partner weet waar ze aan toe is en is hierdoor dolgelukkig. Zodra de regels eenmaal zijn opgesteld in het begin, is er alleen nog discipline van de man nodig om ze na te streven en duidelijk te wezen. Bij een goede aanpak zal er binnen de kortste keren duidelijkheid zijn en weet de vrouw haar plek. Ik schop niet voor mijn plezier, ik doe het voor ons.

Een racist discrimineer op ras. ik zie de vrouw niet als gelijke omdat er gewoon verschillen zijn die in veel situaties meespelen . Discrimineren kan alleen in 2 dezelfde gevallen, maar man en vrouw verschillen te veel om als hetzelfde geval te zien waardoor ik niet vind dat je van discriminatie/seksisme kunt spreken.

psychedelicchick

Lawrence Bender zei:
weyoun22 zei:

Gooi er anders nog een paar clichés op: geslagen door ouders, misbruikt door mijn kat, slechte jeugd en verkeerde vrienden. Dat allemaal is natuurlijk ook de reden dat ik gebruik.
Nee er is eigenlijk helemaal niets fout gegaan. Ik heb alleen andere gebruiken dan tegenwoordig normaal wordt geacht. Medeleven kan ik ook wel degelijk tonen. Zo leef ik mee met de vrouwen die te veel worden losgelaten. Mijn partner weet waar ze aan toe is en is hierdoor dolgelukkig. Zodra de regels eenmaal zijn opgesteld in het begin, is er alleen nog discipline van de man nodig om ze na te streven en duidelijk te wezen. Bij een goede aanpak zal er binnen de kortste keren duidelijkheid zijn en weet de vrouw haar plek. Ik schop niet voor mijn plezier, ik doe het voor ons.

Een racist discrimineer op ras. ik zie de vrouw niet als gelijke omdat er gewoon verschillen zijn die in veel situaties meespelen . Discrimineren kan alleen in 2 dezelfde gevallen, maar man en vrouw verschillen te veel om als hetzelfde geval te zien waardoor ik niet vind dat je van discriminatie/seksisme kunt spreken.

echt gast ,, laat jezelf eens nakijken :grin: of heeft de drugs je hoofd zo aangetast dat er nix meer te redden valt ?? mja als dit is hoe jij denkt blijf ik verrrr bij jou uit de buurt want ik haat dat soort mensen en word ik agressief van :angry: hou je mening maar lekker voor jezelf denk dat er niemand is die dat wil horen :P

Irezz

Bewuste gebruiker
psychedelicchick zei:
Lawrence Bender zei:
weyoun22 zei:

echt gast ,, laat jezelf eens nakijken :grin: of heeft de drugs je hoofd zo aangetast dat er nix meer te redden valt ?? mja als dit is hoe jij denkt blijf ik verrrr bij jou uit de buurt want ik haat dat soort mensen en word ik agressief van :angry: hou je mening maar lekker voor jezelf denk dat er niemand is die dat wil horen :P

Ieders mening geldt, en mag gehoord worden. Hoe extreem ook. Zoniet lanceren we onszelf vele vrijheidsbarrières terug.
En als je er agressief van wordt ben je net als hem. Denk na :)

Ieder koppel zit nu eenmaal op z'n eigen manier in elkaar. Hij zei trouwens dat zij dit wil. Dus, wie zijn wij, die zijn vriendin niet kennen, om hun relatie te veroordelen?

Soit: mijns insziens verdien ik geen liefde meer als ik ooit iemand met opzet fysiek pijndoe. :sunglasses:

proton

Belezen gebruiker
Nooit zou ik mijn vriendin/vrouw slaan!
Heb toen mijn ex een keer doordraaide (lang verhaal) en ze tegen de banken begon te schoppen, haar tegen een muur gedrukt met de armen boven haar hoofd en haar zo in bedwang gehouden tot ze rustig werd.
Ze was me later dankbaar dat ik niet geslagen had...

Let wel: paar petsen op d'r billen tijdens de sex vind ik wat anders als echt slaan :wink: :tearsofjoy:

Bovenaan