Je partner slaan..

BlackRobBlunt

Wijs gebruiker
Bij wijze van stoeien, ja. Maar dan nog werd ik meestal als eerste geslagen, en vaak ook harder. :P

Ik kan me niet voorstellen dat ik, hoe fcking pissed off ook, iemand waar ik van hou zou slaan.

Vanadesse

Wijs gebruiker
Als m'n vriend vreemd zou gaan en hij zou het me zelf vertellen zou ik hem niet slaan. Zou die vreemd gaan en ik moest het van een ander horen, bestaat de kans wel dat ik een keer met vlakke hand/knie uithaal, maar dan nog is de kans klein dat ik dat doe..

nicolai

Wijs gebruiker
fysiek geweld is, vind ik, nooit verstandig. het is het makkelijkste dat je kunt doen, en er komt niks goeds van. je laat je van je slechtste kant zien en je laat je leiden door een ander waarmee je het initiatief uit handen geeft...

Angramar Temenos

Badass junkie
Als ze vreemdgaat maak ik der af, dat zeg ik ook tegen elke vriendin, en anders is er niks waarvoor ik haar zou slaan (Behalve zelfverdediging als ze met een mes/pistool op me afkomt).

Mindgamer

Badass junkie
Angramar Temenos zei:
Als ze vreemdgaat maak ik der af, dat zeg ik ook tegen elke vriendin, en anders is er niks waarvoor ik haar zou slaan (Behalve zelfverdediging als ze met een mes/pistool op me afkomt).
Haha, zulke dingen zeg ik ook altijd tegen een meisje wanneer ik verliefd ben :tearsofjoy:

Maar qua fysiek geweld heb ik nog nooit een meisje geslagen. Wel wist ik dat ik een relatie ging verbreken, dus ging ik mijn 10 jaar oudere chick eens vies behandelen. Zo zat ze mij een keer te pijpen en vond ik het leuk om haar keihard bij de neus te pakken :tearsofjoy:
Als ze me toen had gebeten, dan gaf ik haar bijv. wel een keiharde klap in dr face.
Als ik kwaad ben op een meisje, dan trek ik meestal aan haar haren en sleur ik haar mee naar de bad om die te vullen met ijskoud water om haar steeds half te verzuipen, tot ze echt begint te schreeuwen. Dan heb ik voortaan weer een mak lammetje naast me liggen :tearsofjoy:
Maar dan moet je mij wel heel kwaad maken!! :smilingimp:

Serenity

Badass junkie
Toen ik hoorde dat m'n vriend vreemd was gegaan heb ik hem wel een mep verkocht ja. Heeft ie dan ook verdiend in mijn ogen.

Sunseed

Belezen gebruiker
Mindgamer zei:
Angramar Temenos zei:
Haha, zulke dingen zeg ik ook altijd tegen een meisje wanneer ik verliefd ben :tearsofjoy:

Maar qua fysiek geweld heb ik nog nooit een meisje geslagen. Wel wist ik dat ik een relatie ging verbreken, dus ging ik mijn 10 jaar oudere chick eens vies behandelen. Zo zat ze mij een keer te pijpen en vond ik het leuk om haar keihard bij de neus te pakken :tearsofjoy:
Als ze me toen had gebeten, dan gaf ik haar bijv. wel een keiharde klap in dr face.
Als ik kwaad ben op een meisje, dan trek ik meestal aan haar haren en sleur ik haar mee naar de bad om die te vullen met ijskoud water om haar steeds half te verzuipen, tot ze echt begint te schreeuwen. Dan heb ik voortaan weer een mak lammetje naast me liggen :tearsofjoy:
Okééééééé :openmouth: :confused:

xD

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Tyler en ik zijn elkaar wel eens een keer in de haren gevlogen tijdens een hele heftige ruzie. Niet dat er rake klappen zijn gevallen, maar het was een pittige worsteling zeg maar... Niet echt ok, maar de spanningen waren op dat moment gewoon zo hoog opgelopen. Achteraf waren we er zelf ook enorm van geschrokken. We hebben afgesproken met elkaar dat dit eigenlijk nooit meer zo mag gebeuren. Echter, dit voorval heeft ons nadien wel dichter bij elkaar gebracht, dus het is toch ook nog wel ergens goed voor geweest! Beetje dubbel dus...

Mephitiz

Newbie
Je partner slaan is sowieso niet de slimste oplossing (behalve voor de grap, stoeien, sex enz), want je hebt er zelf niets aan. En elke zelfrespecterende vrouw of man wiens partner diegene mept, zou weggaan. Het is niet dat sommige mensen het niet verdiene, maar je schiet er sowieso niets mee op in je relatie. En een meisje aan haar haar trekken en half laten verzuipen in bad lijkt me ook niet echt iets wat je dichter bij diegene brengt.

caatje

Badass junkie
Serenity zei:
caatje zei:
slaan= onmacht.

Klopt absoluut. Toen ik m'n vriend (nu ex) een klap gaf toen hij 't vertelde was uit onmacht. Wat kon ik doen?

Op dat moment kun je 2 dingen doen...1e is terug slaan met al wat je geleerd hebt. De 2e is je omdraaien en weggaan en niet meer omkijken.

Het is me overkomen en ik heb mezelf beloofd dat mocht dit ooit nog eens gebeuren ik hem aangeef bij de politie en hem opjaag als een stuk wild.

Flameon

Badass junkie
Ik ben niet iemand die graag slaat, en al helemaal niet je partner. Zijn er problemen dan moet je naar mijn inziens praten ipv slaan.
Op het werk krijg ik wel regelmatig een klap, dus ik weet hoe het voelt. Gelukkig ook hoe je een gepast iets terug kan doen in geval van nood :wink:

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Mijn vriend en ik 'vechten' regelmatig maar dat is dan op een vriendelijk manier omdat ik dan mijn frustraties kwijt kan. Worstelpartijtjes enzo. :grin: Maar slaan uit onmacht of woede zou ik niet snel doen, daar voor zou er iets heel erg moeten gebeuren.

Mindgamer

Badass junkie
Flameon zei:
Ik ben niet iemand die graag slaat, en al helemaal niet je partner. Zijn er problemen dan moet je naar mijn inziens praten ipv slaan.
Op het werk krijg ik wel regelmatig een klap, dus ik weet hoe het voelt. Gelukkig ook hoe je een gepast iets terug kan doen in geval van nood :wink:
Ja, jij laat de mensen die jouw slaan, zich verbazen van hun geweten?? :stoned:
Iets wat bij mij niet zo snel zou werken, omdat ik perfect afgestelde afweermechanismes heb :stoned: En je hebt medicijnen en psychologen :rock: Zo denken junkies vaak ook :wink:

sky

Belezen gebruiker
Pak Suiker zei:
Zeer vaak zelfs...

... alleen was dat meer dan vrijwillig, ook een vorm van liefde/seks hè :wink: :hearteyes:

SM :hearteyes:
Met als antwoord op de vraag van de TS: ben zelf de 'ontvangende' partij :wink:

Drientje

DF-koning
sky zei:
Pak Suiker zei:
Zeer vaak zelfs...

... alleen was dat meer dan vrijwillig, ook een vorm van liefde/seks hè :wink: :hearteyes:

SM :hearteyes:
Met als antwoord op de vraag van de TS: ben zelf de 'ontvangende' partij :wink:
Ik wordt graag geslagen, sla graag ook terug.... liefst met peddels als hij vast gebonden ligt.....

cronos

Wijs gebruiker
een goede vraag dit,maar ik vrees dat er weinig mensen zullen toegegeven dat ze hun partner nog geslegen hebben...hoeveel ik al heb moeten horen van vrouwen"mijn man slaat mij",tja toch al veel hoor...hoeveel heb ik al moeten horen van mannen"een vrouw slaan,dat ben je een lafaard!!!",terwijl de persoon in kwestie die dat zei...toch al een vrouw geslegen heeft,ook nogal veel(vooral alcoholgebruikers valt mij op...mijn moeder kan ervan meepraten,van haar toenmalige man slagen krijgen in haar periode toen zij beiden een drankprobleem hadden),ik heb twee keren een partner geslegen,mijn ex-vrouw (met de platte hand) en een ex,die mij bedrogen heeft,terwijl ik het zag....sorry ik moet daar in eerlijk zijn, beiden hebben toch een vuistslag gehad :smilingimp: ,nu ga ik hier waarschijnlijk boze reacties krijgen... :(

Drientje

DF-koning
cronos zei:
een goede vraag dit,maar ik vrees dat er weinig mensen zullen toegegeven dat ze hun partner nog geslegen hebben...hoeveel ik al heb moeten horen van vrouwen"mijn man slaat mij",tja toch al veel hoor...hoeveel heb ik al moeten horen van mannen"een vrouw slaan,dat ben je een lafaard!!!",terwijl de persoon in kwestie die dat zei...toch al een vrouw geslegen heeft,ook nogal veel(vooral alcoholgebruikers valt mij op...mijn moeder kan ervan meepraten,van haar toenmalige man slagen krijgen in haar periode toen zij beiden een drankprobleem hadden),ik heb twee keren een partner geslegen,mijn ex-vrouw (met de platte hand) en een ex,die mij bedrogen heeft,terwijl ik het zag....sorry ik moet daar in eerlijk zijn, beiden hebben toch een vuistslag gehad :smilingimp: ,nu ga ik hier waarschijnlijk boze reacties krijgen... :(
Nee hoor, geen boze reacties.... Maar ik zou je terug geslagen hebben. Niet meteen, maar een paar dagen wachten en op het moment dat je het niet verwacht had ik je toch wel een paar hechtingen bezorgd en een gescheurde lip...

Ik krijg nooit slaag, alleen wanneer ik erom vraag. ik doe ook nooit iets waardoor ik slaag verdien....

cronos

Wijs gebruiker
had ik verwacht hoor,deze reacties...maar ik heb al genoeg vernedering (en slachtoffer geweest van geweld)meegemaakt in mijn leven :( ,gelukkig is dat allemaal verleden tijd :grin:

Pak Suiker

Wijs gebruiker
cronos zei:
had ik verwacht hoor,deze reacties...maar ik heb al genoeg vernedering (en slachtoffer geweest van geweld)meegemaakt in mijn leven :( ,gelukkig is dat allemaal verleden tijd :grin:

To make things clear: (BD)SM en (seksueel) geweld zijn 2 totaal verschillende dingen, voor al mocht je dat verband wel zo trekken...

cronos

Wijs gebruiker
beoordeel nooit iemand voor je iemand echt kent!!!,kwestie van de platte hand,die ik gegeven heb aan mijn ex,wat ik al moet verkroppen heb van deze vrouw :( ,met mijn eigen zoon ervandoor gaan,voor met een andere vent te kunnen wippen(nota:dat was voor ik haar eens een platte hand gegeven heb),...je zou voor minder een woedebui krijgen...gelukkig dat ik ben dat dit verleden tijd is(we zijn reeds 15 jaar gescheiden) :grin: ,sommigen zeiden nog tegen mij,trouw toch niet met haar!!!maarja ik kende haar niet zo goed...te vroeg getrouwd na amper een paar maanden een relatie met haar :rolleyes: ,gelukkig kan ik veel steun hebben tot op de dag van vandaag,van vrouwen...die de situatie wel begrijpen :) ,ik ben een lieve man...maar teveel is teveel :wave:

Drientje

DF-koning
cronos zei:
beoordeel nooit iemand voor je iemand echt kent!!!,kwestie van de platte hand,die ik gegeven heb aan mijn ex,wat ik al moet verkroppen heb van deze vrouw :( ,met mijn eigen zoon ervandoor gaan,voor met een andere vent te kunnen wippen(nota:dat was voor ik haar eens een platte hand gegeven heb),...je zou voor minder een woedebui krijgen...gelukkig dat ik ben dat dit verleden tijd is(we zijn reeds 15 jaar gescheiden) :grin: ,sommigen zeiden nog tegen mij,trouw toch niet met haar!!!maarja ik kende haar niet zo goed...te vroeg getrouwd na amper een paar maanden een relatie met haar :rolleyes: ,gelukkig kan ik veel steun hebben tot op de dag van vandaag,van vrouwen...die de situatie wel begrijpen :) ,ik ben een lieve man...maar teveel is teveel :wave:
Everybody has a snappoint

zommes

Badass junkie
Mindgamer zei:

Ode.

Zelf heb ik nog nooit geslagen. Ben zelf wel geslagen, maar toen had ik de 'onmacht' situatie wel een beetje uitgelokt.

Flameon

Badass junkie
Ik ken van het werk een echtpaar, waarvan de vrouw haast dagelijks wordt geslagen. Zelfs zo erg dat ze regelmatig met een blauw gezicht rond loopt. Mevrouw wilt geen aangifte doen en vind het naar eigen zeggen heel normaal dat ze geslagen wordt door haar man (als hij onder invloed is).
Ik heb het hier laatst met onze psychiater over gehad, en die verteld dat het een deel van iemands opvoeding is. Wordt jij thuis geslagen dan kan (let op kan) jij het normaal vinden dat je echtgenoot je slaat. Helaas zal het zo vaker gaan vrees ik

Bovenaan