je maag

m26

Newbie
ok voor de mensen die domme reacties willen gaan maken graag weggaan ik wil alleen serieuze reacties aangzien ik dit post uit bezordheid.

ik ben nog redelijk jong.. en heb nu 6 keer pillen gedaan in een tijd van nog geen 2,5 maande denk.

nu vertelde iemand mij dat ik het rustig aan moet doen want dat mss je maag of iets van je maag weggaat en dat je dan later erg veel of mss wel niet dat is de vraag. last van je maag kan krijgen?

bvd,

Carlitos

Badass junkie
Heej.

Dat valt volgens mij wel mee hoor.
Ik had eerst iets van 75-100 pillen in 3 maanden,niet last van me maag.
Het word ook gewoon afgebroken.

Maar gezond is het natuurlijk niet maar (ik) denk dat je je geen zorgen hoeft te maken.
Wacht nog maar de reacties van andere af..

Oiii :wave:

takedown84

Belezen gebruiker
ik denk niet dat je moet gaan minderen/stoppen met pillen voor je maag maar eerder voor je hersenen.
2 maand en een half nam ik ook voor het eerst en heb het 4 keer gedaan (telkens 1 pil) morgen nog 'n keer :)

m+

Experimenterende gebruiker
Immo zei:
Xtc sloopt je hoofdje inderdaad het hardtse.
... or so they say.
Het feit is dat niemand je precies kan zeggen of en hoe slecht xtc voor je is.

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Ik denk dat xtc niet slecht is als je er maar 2 maanden tussen houd zo ongeveer, een keertje om de maand doen is ook niet ernstig, maar zodra je het eens in de 2 weken, of eens in de week gaat gebruiken.... Voor mn gevoel gaat t dan de verkeerde kant op!

Maar tis allemaal minder erg dan de meesten je willen voorhouden...

acidboy

Badass junkie
Maar daarom niet te onderschatten...
Ik merk eigenlijk elke keer als ik xtc gebruik, dat ik de paar dagen erna bijvoorbeeld minder snel verbanden kan leggen tussen dingen. Minder .. scherp, soms wat langer moeten nadenken over sommige dingen. That kind of stuff..
En het leuke aan hersencellen is dat ze niet meer hersteld kunnen worden of wat dan ook, nadat ze kapot gemaakt zijn. Dus ik denk dat zeg eens in de 3 maanden relatief onschadelijk is, puur omdat de frenquentie zo laag is. Ga je het vaker gebruiken, zeker langer achter elkaar, dan denk ik dat je daar wel blijvende en merkbare schade aan kan overhouden.
Despite the researches and what not.

Phreakingout

Bewuste gebruiker
acidboy zei:
Maar daarom niet te onderschatten...
Ik merk eigenlijk elke keer als ik xtc gebruik, dat ik de paar dagen erna bijvoorbeeld minder snel verbanden kan leggen tussen dingen. Minder .. scherp, soms wat langer moeten nadenken over sommige dingen. That kind of stuff..
En het leuke aan hersencellen is dat ze niet meer hersteld kunnen worden of wat dan ook, nadat ze kapot gemaakt zijn. Dus ik denk dat zeg eens in de 3 maanden relatief onschadelijk is, puur omdat de frenquentie zo laag is. Ga je het vaker gebruiken, zeker langer achter elkaar, dan denk ik dat je daar wel blijvende en merkbare schade aan kan overhouden.
Despite the researches and what not.

Als je het veel gaat gebruiken dan blijven dit soort nadelige effecten op je hersenen blijvend.. dus inderdaad, zeker elke keer een pauze van 2/3 maanden en dan ook met mate. Dan blijft het redelijk binnen de perken, en blijft het effect ook gewoon iets leuker.

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Als je het veel wilt doen, koop dan iig prepair en repair bij de smartshop, allemaal voedingssupplemententpillen voor de afbraak van de pillen en het opvangen van de klap. Als je het doet kun je het het beste gewoon 4x per jaar doen.

zaagmans

Bewuste gebruiker
m26 zei:
ik ben nog redelijk jong.. en heb nu 6 keer pillen gedaan in een tijd van nog geen 2,5 maande denk.

nu vertelde iemand mij dat ik het rustig aan moet doen want dat mss je maag of iets van je maag weggaat en dat je dan later erg veel of mss wel niet dat is de vraag. last van je maag kan krijgen?

bvd,

Ik ben al relatief oud en heb jarenlang elke vrijdag en zaterdag pillen gedaan. Tja, goed is het niet, maar ik sta nog steeds en het heeft niet echt heel veel negatieve effecten op mijn leven gehad

Everio

Bewuste gebruiker
zaagmans zei:
m26 zei:

bvd,

Ik ben al relatief oud en heb jarenlang elke vrijdag en zaterdag pillen gedaan. Tja, goed is het niet, maar ik sta nog steeds en het heeft niet echt heel veel negatieve effecten op mijn leven gehad

maar ik zie jou overal erg "wijze" reacties neerzetten maar verder met echte goede argumenten/ bronnen kom je niet

:wave:

acidboy

Badass junkie
Eigen ervaring is een prima bron if you ask me.. wellicht niet wetenschappelijk bewezen of correct ofzo. Maar iedereen is ook verschillend en niet alles hoeft altijd maar op te gaan..
Maargoed... nog steeds staan en geen negatieve effecten zeg natuurlijk verder helemaal niets. Wie weet heb je de effecten niet door... kijk je niet kritisch genoeg, je hebt natuurlijk ook geen vergelijkingsmateriaal, je hebt geen idee hoe je zou zijn of hoe je zou denken als je die shit allemaal niet hebt gedaan.
Ik sta persoonlijk nog steeds achter wat ik hierboven ergens heb neergezet.

zaagmans

Bewuste gebruiker
Everio zei:
zaagmans zei:
m26 zei:

bvd,

maar ik zie jou overal erg "wijze" reacties neerzetten maar verder met echte goede argumenten/ bronnen kom je niet

:wave:

Maakt mij niet zoveel uit wat jij vindt hoor, maar als je even een voorbeeld wilt geven, dan zal ik alles even netjes onderbouwen. Wat ik denk WEL overal doe. Maar laat maar weten.

psychonaut'86

Bewuste gebruiker
Japi-10 zei:
Heej.

Dat valt volgens mij wel mee hoor.
Ik had eerst iets van 75-100 pillen in 3 maanden,niet last van me maag.
Het word ook gewoon afgebroken.

Maar gezond is het natuurlijk niet maar (ik) denk dat je je geen zorgen hoeft te maken.
Wacht nog maar de reacties van andere af..

Oiii :wave:

Hehe :P het wordt ook "gewoon" afgebroken :wink:

Maar je nieren zullen misschien een overuurtje moeten draaien ...

Carlitos

Badass junkie
Ja met xtc houd je ze in conditie,anders hebben ze te weinig te doen.
Dus af en toe hard laten werken is goed. :P

Miss J

Bewuste gebruiker
Ik denk dat ik mijn vraag hier ook wel kan stellen aangezien het over xtc + maag, nieren enz. gaat:

Ik gebruik de laatste tijd redelijk vaak xtc en na de laatste keer kreeg ik de dag erna pijn bij het plassen en ook zat er soms wat bloed bij. Het bleek een blaasontsteking te zijn maar kan dit nou komen door die pillen? Ik heb al wat gezocht maar ik kon niet veel info vinden dus ik vraag het hier maar even...
Alvast bedankt voor de reacties... :)

caatje

Badass junkie
Een vriend van mij is gestopt omdat hij de dag na gebruik altijd last kreeg van z'n maag. Laatst heeft hij na een stop van 2 jaar weer eens ouderwets gezellig een avondje mee geslikt maar had de dag erna weer erg veel pijn in zn maag.

Zelf heb ik last van darmen de dag erna.

@nnie

Newbie
Hai,

Ik heb een vraagje, is het mogelijk dat je van een half pilletje een week later erg wazig wordt...beetje in jezelf gekeerd, net of je er niet bent..

Wordt er een beetje angstig van.

Alvast bedankt voor jullie antwoorden.

Groetjes @nnie

thunder-droopy

Belezen gebruiker
TS: zoveel kan het niet kwaad, tuurlijk goed is het neit maar het is schadelijker voor je hersenen etc, maar zo af en toe een pilletje nemen richt niet echt veel schade aan. gewoon genieten dus!!

@ #nnie: waarom maak je geen nieuw topic aan? je stels nu een vraag in een ander topic dus kan verwarrend zijn.
maar goed, antwoord: meestal wordt je een dag na gebruik van xtc wat down/hangerig etc. of een paar dagen erna. maar een week later?
advies: gebruik wat vitamine's eet gezond en neem voldoende rust.
gaat echt weer over hoor!

Supervlieg

Wijs gebruiker
@nnie zei:
Hai,

Ik heb een vraagje, is het mogelijk dat je van een half pilletje een week later erg wazig wordt...beetje in jezelf gekeerd, net of je er niet bent..

Wordt er een beetje angstig van.

Alvast bedankt voor jullie antwoorden.

Groetjes @nnie
Klopt, alsof je langs alles heen leeft. Heb het weleens de dagen erna, maar een week later is wel laat. Zal wel per persoon verschillen.

Bovenaan