Je grootste seksblunder

Amaranth

Bewuste gebruiker
Nog weinig seksblunders gelezen :') Ik zou het wel interessant vinden om Mindgamer een keer te ontmoeten, lijkt me een heel aardige jongen, en Extisi een hele aardige meid. Ik kan altijd wel lachen om Mindgamer's humor.

Flameon

Badass junkie
Sex met een getrouwde vrouw en mama van een klein kindje!
Sex was goed, achteraf gezien wel een dikke blunder door bij haar toe te geven aan me gevoel.
Ik had beter moeten weten ...... zij misschien nog wel veel beter, maarja!

Mindgamer

Badass junkie
En als zij nou 10 jaar getrouwd met jou was en de moeder van jullie kind was, zou je het dan leuk vinden als ze met andere mannen seks heeft? Flameon?

Ellesdee

Badass junkie
Serenity zei:
Het is een drugsforum, en mensen zijn gewoon krankjorum. En vanzelf bouw je een schild op. Toen ik hier voor het eerst was, was ik net zoals jij. Lekker bakvisje :smoke:
hmmmm, vroegah :grin: :grin: :grin:

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Mindgamer zei:
Nooit verwacht dat er verdriet bij het lezen van mijn posts komt kijken..

Niet? Ik moet vaak wel twee keer slikken als ik dingen lees over moeders en shit. Tuurlijk, het is niet de mijne waar je het over hebt, en je meent het ook niet, maar sommige dingen kunnen wel pijnlijk en confronterend zijn voor anderen die heftige shit hebben meegemaakt... Think about it...

Judas

Wijs gebruiker
3x dezelfde vrouw per ongeluk zwanger gemaakt.

1e keer: zo ver heen van de dope dat ik pas na het zingen de kerk uit ging.
2e keer: condoom gescheurd/aangetast door massage-olie
3e keer: lading in de verkeerde lichaamsopening gespoten.

3x zwanger, 3x abortus.
Daal 's nachts regelmatig in de hel af maar deze zonde kan in geen 1000 jaar weggebrand worden :(

Gemini

Badass junkie
Wat een gedoe om niks weer en wat een tijdverspilling dat ik dit hele topic heb doorgelezen.

Ik doe overigens niet aan sex, pas na mijn derde huwelijk.

Gemini

Badass junkie
Ik voel me niet verplicht een reactie op alles te geven wat ik hier lees. Het is naar voor je, maar waarom daal je naar de hel? Een abortus lijkt me iets waar je zelf voor kiest, je bent er voor of je bent er tegen en je hebt te leven met de mogelijke consequenties.

Maar goed, laten we er maar geen ethisch topic van maken dat over abortus gaat.

Judas

Wijs gebruiker
Abortus = moord: de stemmen van de priesters in mijn hoofd blijven weerklinken en daarom drijft mijn geweten me richting Satans Empire.

Gemini

Badass junkie
yeti zei:
Abortus = moord: de stemmen van de priesters in mijn hoofd blijven weerklinken en daarom drijft mijn geweten me richting Satans Empire.

Dat vind ik ook, maar ik oordeel andere mensen er niet op als zij dat niet vinden. Wat ik net al een beetje zei, abortus is een ethisch vraagstuk waar geen goede of foute antwoorden op zijn. Ik open er wel een topic over, want het is wel een interessant onderwerp om over door te gaan, alleen niet in een seksblunder topic.

Oom Klaas

Badass junkie
yeti zei:

Is moord altijd slecht?
Als moord een kind voor een slecht leven kan behoeden, dan is moord gewoon tof!

Funky Monkey

Badass junkie
Mijn grootste blunder was tijdens de seks vragen of ze verkering wou! :mrgreen: Het was me eerste keer en dat voelde toch beter. :flushed: Ik heb toen ook nog een relatie met der gehad... voor 3 dagen. :beer:

En verder maak ik geen blunders, en zo wel? Dan doen we net of het zo hoorde! :mrgreen:

Judas

Wijs gebruiker
Oom Klaas zei:
yeti zei:

Is moord altijd slecht?
Als moord een kind voor een slecht leven kan behoeden, dan is moord gewoon tof!
True Klaas, maar kleine Yeti's kunnen onmogelijk een slecht leven hebben bij this big dad :wink:

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
De grootste blunders waren toch vaginale scheetjes op de meest ontoepasselijke momentjes :grin: Die dingen blijven hilarisch haha.

OnderDeEik

Wijs gebruiker
vode zei:
De grootste blunders waren toch vaginale scheetjes op de meest ontoepasselijke momentjes :grin: Die dingen blijven hilarisch haha.

:tearsofjoy:
Net zoals van die heftige sopgeluiden, komt dr weer zon lachbui aanzetten :P

Napster

Belezen gebruiker
Blanes 2007,

Had een frans meisje ontmoet na hele avond versieren en flink zuipen van de red laber lagen we in mijn tent..Ik ging uiteindelijk out van de whiskey werd wakker en moest ontzettend hard zeiken. Ik stap uit de tent en zeik vrijwel direct naast de tent in de bosjes na 3 seconden zeiken schrik ik me de pleures want ik had me condoom nog om..Het gevolg was een gevulde balon met pis die ik uiteindeiljk van me pik af kon trekken en in de bosjes kon gooien. Met een rare pijn in me eikel ben ik toen maar gaan ontnuchtere onder de douche en toen me bed weer in gegaan..

Dit is vrijwel me enige blunder en ik hoop het hier bij te laten :stoned:
Franse meisje is overigens nog wel een weekje naar Nederland gekomen in de zomervakantie en toen hebben we heerlijke sex gehad. Maar ik mocht geen alcohol meer drinken van der :smilingimp:

Amaranth

Bewuste gebruiker
yeti zei:
3x dezelfde vrouw per ongeluk zwanger gemaakt.

1e keer: zo ver heen van de dope dat ik pas na het zingen de kerk uit ging.
2e keer: condoom gescheurd/aangetast door massage-olie
3e keer: lading in de verkeerde lichaamsopening gespoten.

3x zwanger, 3x abortus.
Daal 's nachts regelmatig in de hel af maar deze zonde kan in geen 1000 jaar weggebrand worden :(
Als het echt zo is, dan is het wel heel erg hard. Ik ben geen vrouw en heb ook nooit abortus meegemaakt, maar het schijnt dat zoiets toch wel een ingrijpende ervaring is dat je de rest van je leven meedraagt. Als je dit drie keer moet ondergaan..

Mindgamer

Badass junkie
Geen idee of je het wel daadwerkelijk een seksblunder kan noemen, maar heel, geloof me, heel lang geleden, had ik seks met een meisje. Nadat we beiden er genoeg van hadden, was ik nog zo geil om na de seks haar bezweette oksels te likken :P Geen idee waarom eigenlijk, maar haar geur en smaak maakte me gewoon enorm geil, haha..

leppeh

Bewuste gebruiker
Niet zo zeer een blunder maar ik heb wel vaak dat m'n maag nogal klotst. Als je het eenmaal hoort dan kan je ook niet meer stoppen met lachen als dat *blob* *blob* *blob* weer begint :grin:

Wat wel een blunder was: Haar ouders komen ongemerkt thuis terwijl we flink bezig waren. Een gehorig huis en harde p0rn0secks leverden aparte blikken op toen het tijd was om halfnaakt wat te drinken te halen...

Drientje

DF-koning
Mindgamer zei:
Geen idee of je het wel daadwerkelijk een seksblunder kan noemen, maar heel, geloof me, heel lang geleden, had ik seks met een meisje. Nadat we beiden er genoeg van hadden, was ik nog zo geil om na de seks haar bezweette oksels te likken :P Geen idee waarom eigenlijk, maar haar geur en smaak maakte me gewoon enorm geil, haha..

Je weet toch dat oksels heerlijke feromonen verspreiden? Diezelfde feromonen zorgen ervoor dat jou hersentjes de chemie veroorzaakt wat men verliefdheid noemt.

Djo

Badass junkie
Extisi zei:
Pas als jij dood bent, en hier niet meer post, dan ben ik pas zielsgelukkig.

Ik dacht ik reageer toch nog hier op. Vind het wel grof Extisi, om iemand dood te verwensen.
Wilde ik nog even kwijt.

Yeti, meen je dat nou? Dat is idd wel heel erg. Waren jullie nog te jong, want 3 keer abortus is wel heel triest.

OT:
Ik heb wel wat sexblunders gehad. Hele erge, die ik hier niet neer zal zetten, maar een van de lichtere blunders (het is niet echt een blunder misschien), dat ik mee ben gegaan, met een jongen die ik al allerminst aantrekkelijk vind, met wie er al gewoon geen aantrekkingskracht is en waar mijn vriendin me voor de lol mee zat te koppelen. Ik weet ook niet wat me bezielde, wat wodka's op, misschien daardoor. Ik had al spijt toen ik daar thuis was.
Gelukkig is er niet veel gebeurd, het was al een blunder van me, dat ik daar verzeild was geraakt. Maar gelukkig moet hij spuiten zetten, want hij heeft ms, hierdoor verzakte het handeltje al spoedig. Hij bleef ook maar zeggen, ik hou van je!!!!

Mike

Bewuste gebruiker
Pffff..... Dat is wel een heel heftige reactie!

Ik kan me overigens de frustratie wel voorstellen, bij bijna alle posts van Mindgamer vraag ik me af in welke instelling hij vast zit en waarom ze het hem toestaan om op internet rond te hangen. Meestal haal ik gewoon mijn schouders op en denk "hij zal wel wat aandacht te kort hebben..."

Maar om hem nou meteen dood te wensen? Hij verdient eerder wat medelijden imo. Uit deze post en meerdere die ik van hem gelezen heb lijkt het me dat hij een probleempje met zijn moeder/ vrouwen in het algemeen heeft...

Oh ja, OT: Terwijl ik op de grond mijn vriendinnetje lag te neuken kwam haar moeder binnen, die had ik nog niet ontmoet. Dus terwijl ik hem nog in haar dochter had hangen was ik zo beleefd haar de hand te schudden en me netjes voor te stellen. Voelde toch wat ongemakkelijk... :)

Extisi zei:
Mindgamer zei:
Ooit werd ik dus letterlijk wakker tijdens een wilde vrij partij. Zag haar gezicht en besefte dat het mijn moeder was. Toen raapte ik mijn kussen van bed en drukte ik tijdens het neuken, totaal onverwacht, op haar lelijke rotkop. Mijn moeder is dood, ik ben zielsgelukkig :grin:

Oh, je hebt weer een ik-wil-aandacht-bui? Wil je er over praten?
Ik word namelijk schijt ziek van jou stomme, zielige, domme reacties. Altijd grof, en gewoon zinloos en zonder inhoud.
Je mag ALLES typen in een berichtje hoor, maar klik dan NIET op bevestig ofzo.

Ga alsjeblieft buiten spelen en kom nooit meer terug hier. Denk je dat het stoer is om zo'n verhaaltje hier neer te zetten?
Nou, als je dat vind dan wil ik je best helpen hoor. "Mindgamer, ik vind je zo stoer."

Flikker.

Judas

Wijs gebruiker
Djo zei:
Yeti, meen je dat nou? Dat is idd wel heel erg. Waren jullie nog te jong, want 3 keer abortus is wel heel triest.
Helaas is het een bloedserieuze post van me Djo. We waren 24, krankzinnig verliefd en eigenlijk wilden we een baby. Daar hadden we al vaak over gefantaseerd & vanuit die kinderwens werden we steeds minder voorzichtig. Aanvankelijk was mijn ex heel blij en liepen we dagdromend babykleertjes te bekijken tijdens het shoppen. Om ondoorgrondelijke redenen bedacht ze zich steeds weer naar 1 a 2 maanden. Ze vertelde pas steeds een dag voor ze er heen ging dat ze een afspraak gemaakt had in de abortuskliniek. Het lukte niet om haar op andere gedachten te brengen. Zelfs niet toen ik de laatste keer als reactie onder haar ogen 6 molotowcoktails prepareerde en zei dat ik die nacht de tent daar af ging fikken.
Ik ben er echt met die brandbommen en wat extra jerrycans naar toe gegaan, zat daar twee uur op een parkeerplaats in een gestolen Mercedes met mijn aansteker in mijn hand af te wegen of ik het recht had om haar keuze op deze manier te dwarsbomen. Ben uiteindelijk uitgestapt terwijl ik 1 molotow op de achterband aangestoken had. Toen ik 3 straten verder was hoorde ik de wagen ontploffen. Er zijn toen 20 auto's die daar stonden in vlammen opgegaan. Ik was niet zo'n lekkere jongen toentertijd.

Als ik onder de dope in het uitgaansleven met vreemde vrouwen aan de praat raak, dan komt het vaak weer bij dit thema uit, dus diep van binnen zit ik hier nog steeds mee. Het lucht dan ook lekker op om dit hier te vertellen.

@ Extisi, je wenst Mindgamer de dood toe maar ik denk dat hij in wezen een van de allerliefste jongens is die hier rondloop. Ik zou hem zo als pleegzoon adopteren :wink:

Extisi

Wijs gebruiker
Djo zei:
Extisi zei:

Ik dacht ik reageer toch nog hier op. Vind het wel grof Extisi, om iemand dood te verwensen.
Wilde ik nog even kwijt.

OT:
Ik heb wel wat sexblunders gehad. Hele erge, die ik hier niet neer zal zetten, maar een van de lichtere blunders (het is niet echt een blunder misschien), dat ik mee ben gegaan, met een jongen die ik al allerminst aantrekkelijk vind, met wie er al gewoon geen aantrekkingskracht is en waar mijn vriendin me voor de lol mee zat te koppelen. Ik weet ook niet wat me bezielde, wat wodka's op, misschien daardoor. Ik had al spijt toen ik daar thuis was.
Gelukkig is er niet veel gebeurd, het was al een blunder van me, dat ik daar verzeild was geraakt. Maar gelukkig moet hij spuiten zetten, want hij heeft ms, hierdoor verzakte het handeltje al spoedig. Hij bleef ook maar zeggen, ik hou van je!!!!

Lees jij dan maar is heel goed jouw perfecte quote door! :beer:

[edit] Hou er over op.

jansen

Newbie
Na het pijpen door mijn vriendin zei ik dat ze er niks van kon en dat ik wel betere pijpbeurten gehad heb. Toen is ze 2 weken boos op mij geweest.

Lauu

Badass junkie
jansen zei:
Na het pijpen door mijn vriendin zei ik dat ze er niks van kon en dat ik wel betere pijpbeurten gehad heb. Toen is ze 2 weken boos op mij geweest.

tja je kan het net zo goed gelijk zeggen...als je het niet zegt of niet direct dan krijg je ook weer gezeik

jansen

Newbie
Lauu zei:
jansen zei:

tja je kan het net zo goed gelijk zeggen...als je het niet zegt of niet direct dan krijg je ook weer gezeik
ja toch, nah het is zo jammer, ze doet alles goed maar pijpen kan ze echt niet.

Vanadesse

Wijs gebruiker
jansen zei:
Lauu zei:
jansen zei:

ja toch, nah het is zo jammer, ze doet alles goed maar pijpen kan ze echt niet.
Je kan haar ook een tip geven waardoor ze het beter kan doen, in plaats van haar meteen te kwetsen.

jansen

Newbie
Vanadesse zei:
Je kan haar ook een tip geven waardoor ze het beter kan doen, in plaats van haar meteen te kwetsen.
Ik zei dus je moet niet met je tanden langs mijn eikel gaan, toen zei ze oh dit is echt niet mijn ding, ik kan niet pijpen. En sindsdien heeft ze het niet meer gedaan.

Mindgamer

Badass junkie
Ik hou er sowieso niet van om gepijpt te worden. Heb zelfs heel veel geld betaald om gepijpt te worden door prof. wijven, maar ik vond het niet echt lekker. BEFFEN!! Dat vind ik veel en veel geiler en lekkerder. Mits ik wel verliefd ben natuurlijk. Beffen is gewoon geweldig lekker. Lekker zo'n kut smaak in je bek en een wijf die aan je fakkin haren trekt, trilt en kanker hard kreunt. Lekker met je vingers in haar natte kut en je tong bij haar grote clit. JAMMIEE :hearteyes:

Bovenaan