Je grootste seksblunder

Jan janssen

Bewuste gebruiker
met je dronken hoofd erachter komen tijdens het neuken dat het toch niet gaat werken :grin: vervolgens je vriendin van je af gooien en zeggen dat je gaat slapen :tearsofjoy: :grin:

achteraf konden we er wel om lachen hoor :wink: alleen zei op dat moment niet zo :stoned:

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Ga niet sexen als het raam open is, en je bent zo bloedje geil, zo dat ze net het raampje uit kon kijken, en op t laatste moment eruit, en de lading over haar heen het raam uit spuit.

in de binnenstad, waar enkele terassen stonden bij de kroegen die eronder zitten.

Ik heb geen gevloek gehoord of mensen gezien die naar boven keken

gelukkig ook genoeg duiven die er rondvliegen.

Angramar Temenos

Badass junkie
loadrunner zei:
Ga niet sexen als het raam open is, en je bent zo bloedje geil, zo dat ze net het raampje uit kon kijken, en op t laatste moment eruit, en de lading over haar heen het raam uit spuit.

in de binnenstad, waar enkele terassen stonden bij de kroegen die eronder zitten.

Ik heb geen gevloek gehoord of mensen gezien die naar boven keken

gelukkig ook genoeg duiven die er rondvliegen.

Was dat maar zo geweest :tearsofjoy:

PositiveCreep

Experimenterende gebruiker
Hmm, niet perse een blunder denk ik, wel een beetje een lullig moment.

Op een feestje dusdanig losgaan dat je echt gewoon uren met elkaar ligt te zoenen en klooien, en ronduit geil te doen. (Tot frustratie van anderen op dat feestje) vervolgens achter haar aan springen naar de badkamer, op de grond gedrukt worden, en een geweldige blowjob krijgen.

Klaarkomen, ook vrij duidelijk. Maar niet fysiek klaarkomen. Dus er kwam niks uit....

Dan voel je je (of ik iig) best wel even lullig. (Ondanks het wel even uitgelegd te hebben enzo :tongueout:) Weird momentje vooral.

(Wss iets door de drugs geweest ofzo...)

Vaste klant

Bewuste gebruiker
Afgesproken met iemand voor de sex.
een grammetje wiet p.p. in een pijpje gerookt
en kreeg hem helaas niet meer omhoog.
na veel gelach nog is geprobeerd en toen lukte het :hearteyes:

jansen

Newbie
Vaste klant zei:
Afgesproken met iemand voor de sex.
een grammetje wiet p.p. in een pijpje gerookt
en kreeg hem helaas niet meer omhoog.
na veel gelach nog is geprobeerd en toen lukte het :hearteyes:
Ik kreeg em zaterdag ook niet zo goed omhoog na 2 jointjes. Kut is dat, gelukkig had ik een hulpmiddel liggen.

Drugsmeisje

vode zei:
De grootste blunders waren toch vaginale scheetjes op de meest ontoepasselijke momentjes :grin: Die dingen blijven hilarisch haha.

Haha, hier moet ik wel om lachen toen ik dat las :wink:
Heb ik ook met mijn ex gehad. waren we bezig gebeurde dat dus.
En dan ben ik het meisje zelf :P Maar ik kon mijn lach niet meer inhouden. Mijn ex dacht dat ik me schaamde er voor maar ik was beetje high ofso:P mss wat gedronken. weet het niet meer is niet 1x dat ik met hem na bed ben geweest. ik weet wel dat het heel grappig vond en me kapot moest lachen!

Nog een blunder - je gaat ff met je vriend op zijn hondjes doen. op een begeven moment beukt hij me te hard dat ik mijn hoofd spontaan stoot tegen de muur aan :$

Maar als je echt van je vriend houdt maakt niet uit wat voor een blunder je maakt :hearteyes:

Aalpoepert

Badass junkie
Ooooh je bent een meisje!

Natuurlijk, met zo'n naam.. Jeetje.. Ja als je het niet zegt ga ik er gewoon vanuit dat je een jongen bent hoor, das gewoon omdat ik zelf ook een jongetje ben.

Elfquest

Bewuste gebruiker
Ik had inderdaad ook een jongetje kunnen zijn met een beetje een gay-naam. :grin:

De grootste sexblunder komt trouwens toch wel van een vriendin van mij..
Zij had een keer een one night stand met een jongen die het allemaal zo heftig vond, dat hij het hele bed onderscheet.

She literally fucked the shit out of him hehe. :grin:

Morningweedzor

Belezen gebruiker
Ja klopt zelfde als de link boven jou! Fouten op xtc nooit meer :grin: hahahaha
Ik kan het me nog steeds niet voorstellen.

Ik zou zo graag die kerel is willen spreken hahahahha

MIA-1985

Wijs gebruiker
Elfquest zei:
De grootste sexblunder komt trouwens toch wel van een vriendin van mij..
Zij had een keer een one night stand met een jongen die het allemaal zo heftig vond, dat hij het hele bed onderscheet.

She literally fucked the shit out of him hehe. :grin:

Shit zeg!!!! :tearsofjoy:

taeknic

Belezen gebruiker
dat ie een stuk of 4 keer achter mekaar slap werd, omdat ik aldoor afgeleid en duf was.
maarja ik had ook bier op en was knetterstoned, dus het is me toen niet verweten.
volgende ochtend goed gemaakt uiteraard :)

neboe

Het mooiste meisje van de wereld hebben nog niet mee naar bed geweest daar zouden we iets speciaal van maken , dat duurde mij ff te lang ging vreemd en een vette druiper opgelopen . Ik het mooiste meisje van de wereld te lang aan het lijntje gehouden, zij wilde neuken en ik kon haar moeilijk een kadootje geven dus Dag mooi meisje daar zat ik met dubbel flip haha Jacob

Manonnie

Wijs gebruiker
Mijne was toch wel dat ik met mn ex in zn schuur lag en der kwam ineens een vriend aan.. Ik had een gebroken poot én arm, dus kon niks.. Manon wordt opgetild BAM achter de prullenbakken.....

Beeeb

Bewuste gebruiker
Oh my god,

Ik dacht lekker lachen! :tearsofjoy: Zo'n topic over je grootste sexblunder. Maar halverwege de tweede pagina ben ik alweer afgehaakt na het commentaar op Mindgamer. :wave: Anyway ik krijg nu misschien weer commentaar dat ik de rest zou moeten lezen. Duh. Soit, dat lezen is mij vergaan...
Dus. tot zover.Maar. Back om topic.

Sexblunder:
Vader die binnenkomt terwijl ik mijn op mijn knieën mijn vriendje aan het zuigen ben. ( alweer zo'n 21 jaar geleden, maar toch)

Dus.

Beeeb

Dr Gonzo

Wijs gebruiker
Dacht ooit in spanje een chick versierd te hebben bleek het een (erg goed) verklede dude te zijn..
Maar ja....ik had toen toch al betaald....

Dr Gonzo

Wijs gebruiker
pascal828 zei:
Dr Gonzo zei:
Maar ja....ik had toen toch al betaald....
Wait.. wut?

Ja dat is een lang verhaal met weddenschappen enzo,hahaha...een soort dirty sanches achtige situatie,met veel drugs en teveel geld bij me hebben en ik geloof dat ik een liter wodka op had,hahaha
Maar het is gelukkig met een sisser afgelopen(niet in zijn/haar gezicht hoor) :grin: :grin:

Ik kon me er de eerste paar weken nadien ook niet zo de humor er van inzien....

Laten we het daar maar op houden... :)

Dr Gonzo

Wijs gebruiker
pascal828 zei:
Je hebt dronken een vent in z'n reet geneukt? Dan moet je wel héél erg ver heen zijn.

Hahaha nee gek.....

gelukkig kwam ik er voor dat punt al achter dat het een dude was....maar ik was een beetje met mijn hand aan het rommelen en ging wat verder zuidwaarts,hahahaha en toen was ik wel in een keer weer bijna helemaal nuchter.....
Maar heb wel gezoend.. :kots: :kots:

Shit happens...

Dr Gonzo

Wijs gebruiker
Elfquest zei:
Per ongeluk sex hebben met iemand van het verkeerde geslacht is wat mijn betreft de winnende sexblunder.. :wink:
Misschien een poll doen? :grin:

Wtf, maak maar een poll...
Dit speelde zich ongeveer 8 a 9 jaar geleden af, ben er misschien door dat voorval achter gekomen dat ik bischierig ben...
Ik ben wel benieuwd wie er hier dezelfde gevoelens heeft....(en er voor uit durft te komen)...

Bovenaan