Je eigen stemming beinvloeden?

Wakkoe

Belezen gebruiker
In hoeverre kan je eigenlijk je eigen stemming beinvloeden als je xtc/mdma kristallen op hebt? Is het zoals veel mensen met wiet hebben, dat als je denkt dat je je niet chill zal voelen, je je ook echt niet chill zal voelen?

Dit trouwens in een vertrouwde omgeving met een goede sfeer, maar puur dat je eigen gedachten je trip/stemming kunnen veranderen..

tomz0r

Badass junkie
Op mdma voel je je gewoon extreem blij een gelukkig. Die gevoelens kan je wel onderdrukken maar daar moet je best veel moeite voor doen en dat wil je op dat moment ook helemaal niet volgens mij :P

Wakkoe

Belezen gebruiker
Mja, ik had laatst dus kristallen gehad, maar voelde me niet echt goed in het begin, zeg maar het eerste 1,5 uur, heel onrustig , soms het idee dat ik misselijk werd.. maar ik was dus ook wel vrij zenuwachtig voor ik het nam, omdat ik het nog nooit eerder had gedaan, de rest had overigens nergens last van

Gemini

Badass junkie
Ik heb me een keer of 3 zwaar verrot gevoelt terwijl ik onder invloed was van xtc, maar toen vielen de pilletjes niet goed.

Als je geen troep hebt en gewoon het bekende xtc gevoel krijgt, lijkt het me lastig om je klote te voelen. Het is mij in ieder geval nog nooit gelukt. Het is zo'n gelukkig makend gevoel, ik denk niet dat iemand dat gevoel zou willen onderdrukken, of er uberhaubt over na zou denken hoe hij van dat gevoel zou kunnen afkomen.

Wat jij ook beschrijft in je laatste post, No-Claim, dat je onrustig was en wat misselijk, heeft er denk ik ook mee te maken dat je idd zenuwachtig was. Je weet niet wat je kunt verwachten en het is een gevoel wat je niet kent.. dan kan ik me voorstellen dat je je niet opperbest voelt.
Heb je dat gevoel de hele avond gehad of ben je je later wel prettig gaan voelen?

Wacky

Badass junkie
Een vriend van mij was er ook een beetje bang voor toen hij zijn eerste pilletje nam. Het eerste uur zat hij dus ook van "ik voel me vreemd, ik weet het niet" ipv dat hij in extase was. Op dat moment voelde hij zich dus niet zo goed als het hoort, maar hij voelde zich volgens mij ook niet echt slecht zoals je zou kunnen overkomen wanneer je voor het eerst een echte psychedelica neemt en er bang en zenuwachtig voor bent. Na een uurtje was dit ook over en ging hij gewoon uit zijn dak zoals het hoort.:)

Complicity

Belezen gebruiker
Het enige negatieve gevoel dat ik me kan voorstellen en wat ik meerdere malen van mensen heb gehoord is lichte maagpijn. Qua stemming zit het altijd wel goed hehe. Wel heb ik gemerkt dat de omgeving wel bepalend is voor de hoogte van de euforie. Zelf heb ik aan het einde van de avond weleens het gevoel gehad "was dit het nou" of "het was weer minder dan vorige keer". Maar al met al kan je er altijd wel vanuit gaan dat je stemming echt top is. En ik denk ook niet dat je je stemming wilt veranderen als je je fucking meesterlijk voelt :wink: .

Wakkoe

Belezen gebruiker
Na ongeveer 1,5 uur voelde ik me wel goed, ik had wel vaker pillen gehad maar nog nooit kristal, en aangezien het vrij moeilijk te doseren was en ik wist dat het sterk spul was ( getest op 83%) wist ik niet precies wat ik kon verwachten.. Plus dat er mensen bij zaten die het niet zo op drugs hebben, dus moest het niet al teveel opvallen :xtc: misschien nog maar eens proberen met wat andere lui

Editje: Dat lekkere gevoel begon dus ook pas wat te komen na 1,5 uur, tot die tijd voelde het net alsof een pil insloeg, het enige moment van een mdma trip waar ik eigenlijk niet zo van hou

dzN

Belezen gebruiker
Met mijn stemming heb ik meestal problemen als ik XTC neem. Men eerste keer en nu de laatste keer dat ik het gedaan heb, waren de beste keren!

Waarom? Nou eerste keer , je weet niet wat te verwachten, dacht dat er niets aan was. Maar ja dan krijg je zo'n goed effect.

Nja dat gaat goed, maar dan probeer je het nog is. De slechte kant aan pillen vind ik het opkomen, voor ik XTC nam , werd ik zeer zenuwachtig, dacht teveel dat mensen het gingen zien. Wat je totaal je eerste keer niet hebt!

Ja de laatste keer dacht ik gwn bij mezelf, we gaan feesten, een goede omgeving ( vrienden etc.)
en nu had ik nog is het echte effect van pillen dat ik wou!

Want andere keren was ik zo " depressief " . Ik vind dat je XTC moet leren gebruiken, totaal anders dan meeste drugs zoals cocaine en speed.

Gewoon denken dat je uit je bol gaat.. Wat ik nog vaak heb is dat ik soms wat spijt heb als ik de pil slik, ma als het effect er is...

Nja hopelijk heb je er iets aan!

grtzzz :mrgreen:

vdk

Bewuste gebruiker
heb toch al een aantal keer gehad dat ik me gewoon 5 seconden kut voelde.. dan denk ik zo van ja ik voel me kut, en dan wil ik uit me trip. en dan na 5 seconden ben ik dat alweer vergeten.. heel vaag allemaal, dat MDMA

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
hoe vaker ik pille ging slikken hoe vaker ik in een mdma trip dan weer wel uber happy en dan weer niet, heel wisselvallig, maar kwam hoogstwaarscheinlijk door mn serotoninegehalten
:P

TrippyShit

Badass junkie
Uit mijn ervaring kan je je wel degelijk echt KUT voelen op mdma. Had er eerst 1 op en daarna wat halfjes te snel. Had ik ook veel bij geblowed terwijl k dat niet vaak meer doe. Kan ook meegespeeld hebben. En de drukte in dat huis enzo. Maar hoe goed ik me normaal voel. Zo kut voelde ik me en die darkside die k voor 5min meemaakte beviel me totaal niet. Ben toen weggegaan met mn beste vriend en ging wel weer goed. Kwam niet door de pillen die waren goed. Maar het is dus wel degelijk mogelijk. Alhoewel het ook bij mij maar 1x heel even van al die keren was :P

Snoepautomaat

Experimenterende gebruiker
Volgens mij ga je je vooral slecht voelen als je het effect onder controle wil houden. Als je het effect wil beheersen. Je moet je dus vooral gewoon laten gaan. Je helemaal overgeven.

Windhoos

Experimenterende gebruiker
Ligt eraan waar je bent, is volgens mij ook meteen de enige manier om je stemming te reguleren.

Wakkoe

Belezen gebruiker
tsjah, maar ik was overal en nergens, van de plek waar ik het nam en waar het insloeg, tot aan mijn huis is 10 km, toch ben ik heen en weer gefietst, vrij snel:P t was ook zweveriger dan ik gewend was, het effect was totaal niet wat ik gewend was, dus misschien was dat t ook wel, naja, heb ondertussen geen mdma meer gepakt (ook geen pillen dus)..binnenkort maar weer eens doen, maar dan weer gewoon pillen, al is het alleen maar om mezelf gerust te stellen :P

Bovenaan