Ja of nee?

Hans

Wijs gebruiker
Ik ben van plan de eerste keer lsd (as zaterdag) 100 mics te nemen. Meestal wordt aangeraden voor de eerste keer zo'n 50 mics te nemen maar.. ik ben te nieuwsgierig :mrgreen:

Als ik een hele neem zal het dan nog steeds makkelijker/net zo makkelijk te sturen zijn als een paddotrip?

Raad het me af.. of moedig me aan. Wat je ook doet doe het met zo goed mogelijke argumenten.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Hans, de eerste keer is alleen even om te kijken of je hypergevoelig bent of niet.
De meeste willen meer, het begint bij 25.
Hoe beter de voorbereidingen hoe meer je zou kunnen nemen.

Groet

Stonie

ps: Plaats hier je tripreport en onder de kop LSD je LSD vragen.

Hans

Wijs gebruiker
Ja sorry idd verkeerde subforum

Is het mogelijk dat je voor lsd (verder geen drugs) hypergevoelig bent?

azgaza

Badass junkie
Waarom vervuilen mensen het tripreports forum zo? Kan niet een mod gewoon HEEL ff online komen en de boel weer goed schuiven?

Hoe dan ook; als je veel ervaring met paddo's hebt dan kan 100 ug denk ik wel; ik had mijn eerste trip een halve zegel met LSD en dat was denk ik rond de 50 ug, en ik had echt wel meer kunnen hebben dan dat. Mijn tweede keer LSD was dan ook gelijk véél en veel meer en dat is tot de dag van vandaag nog steeds een van de sterkste en als dat de eerste was was het ook prima geweest.
Maar.. dat weet je nooit zeker. Als je minstens 10 paddotrips hebt gedaan en bij paddo's echt het gevoel hebt dat je het kan sturen kan je met LSD wellicht gewoon meteen een goede dosis proberen, als je die ervaring niet hebt raad ik je minder aan.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
mm nou meestal ben je of hyper voor alles of totaal niet.

:hearteyes:

Je kan eerst een 1/2 doen en 3 uur later een hele of alsnog een 1/2

:wave:

azgaza

Badass junkie
lysergine25 zei:
mm nou meestal ben je of hyper voor alles of totaal niet.

:hearteyes:

Je kan eerst een 1/2 doen en 3 uur later een hele of alsnog een 1/2

:wave:

Dat is ook een goed idee ja, bijpakken. Ik doe dat meestal na 2 uur, hoewel het kan dat je eerste halfje dan nog een beetje opbouwt.

El Retro

Wijs gebruiker
azgaza zei:
Waarom vervuilen mensen het tripreports forum zo? Kan niet een mod gewoon HEEL ff online komen en de boel weer goed schuiven?

Vind ik ook en jou mod maken, duurt maar 5 minuten, iedereen zal het daar wel over eens zijn dat jij terecht als mod wordt gekozen, en hoeven ze hier voor de rest hun tijd ook niet meer in te steken :).

azgaza

Badass junkie
El Retro zei:
azgaza zei:

Vind ik ook en jou mod maken, duurt maar 5 minuten, iedereen zal het daar wel over eens zijn dat jij terecht als mod wordt gekozen, en hoeven ze hier voor de rest hun tijd ook niet meer in te steken :).

Ik had freak al een PM gestuurd, maar ik geloof dat hij sinds het 'wie wil mod worden' topic niet meer online is geweest. Nog ff afwachten dus. En als het een ander wordt; ook best, maar het begint wel écht nodig te worden.

azgaza

Badass junkie
hans zei:
niet zo off topic of ik pm een mod :angry:

grapje hoor

Je topic zit nou eenmaal in het verkeerde subforum.. Maargoed; als het eenmaal verplaatst is kunnen de oftopic posts toch gewoon weer weggegooid worden..
Iniedergeval; beginnen met een halve en na 2 uur een halfje bij is nooit een slecht idee. Heb je je zegels getest of js de 100 / 50 ug een schatting?

azgaza

Badass junkie
hans zei:
Laat ik maar gewoon zeggen dat ik zeker weet dat ze 100 mics bevatten..

Oke; wat voor zegels zijn het? 100 ug is geloof ik een heerlijke dosis trouwens; lekker visueel maar niet overweldigend mits je niet op een heel druk feest zit.

Hans

Wijs gebruiker
Ik zit ook lekker rustig bij iemand thuis met een tripsitter en 2 andere trippers. Een muziekinstallatie met veel goa, hardcore, techno en drum n bass. Mooie tripplaatjes. Paar biertjes, sap en lekker eten. edit; en wiet!

Het zijn shiva's.

azgaza

Badass junkie
hans zei:
Ik zit ook lekker rustig bij iemand thuis met een tripsitter en 2 andere trippers. Een muziekinstallatie met veel goa, hardcore, techno en drum n bass. Mooie tripplaatjes. Paar biertjes, sap en lekker eten. edit; en wiet!

Het zijn shiva's.

Klinkt als een prima setting ja, veel plezier ermee dan.

Bovenaan