Isolement door drugs

Hallo mensen,
Ik heb redelijk wat drugs gebruikt en ben een beetje in een isolement terecht gekomen ik kan slecht contact leggen met andere mensen en bij het uitgaat ga ik ook niet snel naar meiden toe en praatjes maken met de andere mensen ik zou dit best wel weer terug willen doen maar hoe het komt weet ik niet maar heb zelf geen zin om naar een psychiater te gaan dus wil ik het zelf oplossen

Carlitos

Badass junkie
En leg je wel goed contact onder invloed ?

Ik merkte ook dat ik onzeker werd van vooral wat langduriger gebruik.(speed)
Eenmaal gestopt,wat gesport,gerust,rustig aan gesproken met mensen en langzaam voelde ik me wat meer de ouwe worden.
Wat drukker,meer praten,makkelijker contact leggen,zelfverzekerder.

*.exe

Belezen gebruiker
Interpunctie, oftewel, hoofdletters, punten, komma's etc.
Of praat je ook zo in 1 zin, dan snap ik je probleem.

Stop met dope, ga sporten, zet je hoofd recht.

Succes.

ArieKanariE

Bewuste gebruiker
wordt lid van een datingsite ofzo, als zelfs mn intens lelijke buurvrouw daar een vent mee kan scoren, moet er hoop zijn voor je toch?

:wave:

Inhale zei:
probleem: islolement door drugs => oplossing: stoppen met drugs
.
Ik ben al meer dan 1 jaar gestopt :wink: en dat voel ik wel al redelijk alles weer een beetje terug komen.
ArieKanariE zei:
wordt lid van een datingsite ofzo, als zelfs mn intens lelijke buurvrouw daar een vent mee kan scoren, moet er hoop zijn voor je toch?

Daar reageer ik niet op dat soort onzin.
ExceptionalInsight zei:
Misschien een vrij botte vraag, maar wat wil je van ons dan?

Ja gewoon tips van mensen die dit probleem ook hebben gehad.

Carlitos zei:
En leg je wel goed contact onder invloed ?

Ik merkte ook dat ik onzeker werd van vooral wat langduriger gebruik.(speed)
Eenmaal gestopt,wat gesport,gerust,rustig aan gesproken met mensen en langzaam voelde ik me wat meer de ouwe worden.
Wat drukker,meer praten,makkelijker contact leggen,zelfverzekerder.
*.exe zei:
Interpunctie, oftewel, hoofdletters, punten, komma's etc.
Of praat je ook zo in 1 zin, dan snap ik je probleem.

Stop met dope, ga sporten, zet je hoofd recht.

Succes.

Ik ben al meer dan 1 jaar gestopt dude.
wel een moeilijke tijd gehad maar nu intresseer ik me meer in dingen enzo , en heb binnen 1 jaar toch weer wat dingen berijkt , en voel me wel wat beter .
Maar ik praat niet zo makkelijk meer met mensen dan met drugs daar wil ik weer overheen komen eigenlijk.
Ik durf wel gewoon naar een discotheek enzo en ga overal naar toe.
Maar toen ik aan het stoppen was heb ik wel me vrienden moeten laten gaan want die zaten en zitten nu nog zwaar aan de dope dus moet ik nieuwe vrienden gaan zoeken maar dat is niet zo simpel.

*.exe

Belezen gebruiker
Hey, nu leest het wat beter. Netjes dat je gestopt bent en het goed vol kan houden, respect!

Ik denk dat ArieKanarie het niet zo slecht bedoelde hoor met z'n datingsite ideetje. Kan best leuk zijn om 'es zo iemand te ontmoeten, waarom niet?

Maar goed.

Sport kan je helpen aangezien je er lekkerder door in je vel komt te zitten. Je presteert iets, zweet je afvalstoffen eruit, gaat er fitter uitzien, je voelt je ook fitter, hebt een doel (erbij). En dat je met drugs makkelijker met mensen praat komt (duh) door de drugs. Nu ben je jezelf. Misschien ben je wel iets minder sociaal aangelegd dan dat je dacht? Niet gelijk een ramp toch? Of ben je echt vereenzaamd erdoor?

En nadat je stopte werd je toen niet meer geaccepteerd door je vrienden omdat je geen dope meer wilde gebruiken? Of heb je ze zelf vaarwel gezegd omdat je niet meer in dezelfde gebruikersclub wilde blijven hangen?

Pintho

Belezen gebruiker
hey,

Succes ik heb het zelfde probleem, met sporten alleen kom je er niet, ben ik al achter gekomen. Volgens mij moet je echt stoppen en daarna een drempel over om dit probleem op te lossen, hetgeen mijzelf nog niet volledig is gelukt. of eigenlijk volledig nog niet is gelukt.

*.exe zei:
Hey, nu leest het wat beter. Netjes dat je gestopt bent en het goed vol kan houden, respect!

Ik denk dat ArieKanarie het niet zo slecht bedoelde hoor met z'n datingsite ideetje. Kan best leuk zijn om 'es zo iemand te ontmoeten, waarom niet?

Maar goed.

Sport kan je helpen aangezien je er lekkerder door in je vel komt te zitten. Je presteert iets, zweet je afvalstoffen eruit, gaat er fitter uitzien, je voelt je ook fitter, hebt een doel (erbij). En dat je met drugs makkelijker met mensen praat komt (duh) door de drugs. Nu ben je jezelf. Misschien ben je wel iets minder sociaal aangelegd dan dat je dacht? Niet gelijk een ramp toch? Of ben je echt vereenzaamd erdoor?

En nadat je stopte werd je toen niet meer geaccepteerd door je vrienden omdat je geen dope meer wilde gebruiken? Of heb je ze zelf vaarwel gezegd omdat je niet meer in dezelfde gebruikersclub wilde blijven hangen?

Nee okej , maar op dating site's vind ik zelf dat er daar geen leuke mensen voor mij opzitten .
Of ze zijn echt heel dom enzo of ze wonen enorm ver , maar ik heb wel hier en daar in het normale leven wat meiden leren kennen dus vind ik eigenlijk wel dat ik beter in het echt een meisje leer kennen maar dan toch de drempel over komen zodat ik wat opener kan zijn.

Ik weet nog wel dat ik vroeger ook wel stil was maar eigenlijk heb ik een verborgen persoonlijkheid.
Ik ben zeker een relaxte kerel en zeker geen klootzak.

Ik heb ze zelf vaarwel gezegt want waren allemaal van die mensen die je bellen wanneer ze zich vereenzaamd voelen,dus echt trieste lui.
Hertz zei:
hey,

Succes ik heb het zelfde probleem, met sporten alleen kom je er niet, ben ik al achter gekomen. Volgens mij moet je echt stoppen en daarna een drempel over om dit probleem op te lossen, hetgeen mijzelf nog niet volledig is gelukt. of eigenlijk volledig nog niet is gelukt.

Ik ben zelf wel helemaal gestopt maar alcohol ja dat nog niet maar ik ben ook niet verslaafd eraan ik kan het gewoon weken laten staan en als ik zin heb drink ik wat alcohol.
maar voor de rest ben ik echt zo blij dat ik gestopt ben het is echt veel minder stress enzo maar ik heb wel wat heel wat moeten door staan want gebruikte wel veel.
veel slapeloosheid en angsten waar ik nu weer overheen ben.
maar voel wel dat er een gat in me geheugen zit ,omdat ik snel dingen vergeet enzo.

anon22

Belezen gebruiker
het is wss de drugs die je dit aandoet.

oplossing -> stoppen

of niet, moet je zelf bepalen

anon22

Belezen gebruiker
tjah maar gestopt wil niet zeggen dat de tijd dat je gebruikte geen schade aan heeft gericht

*.exe

Belezen gebruiker
*zucht*

Je maant hem te stoppen terwijl die al een jaar gestopt is. Vervolgens ga je praten over schade die eventueel aangericht is. Dit stond al in z'n beginpost. Doe een beetje mee of blijf uit de les zou de meester zeggen . .

Areyouexperienced?

Belezen gebruiker
Je voelt je dus niet goed, je kan niet sociaal zijn als je niet goed in je vel zit, of toch heel moeilijk..

Minder drugs en zorg ervoor dat je meer buitenkomt. Voor wat dan ook. Sluit je ergens bij aan, ookal is dat makkelijker gezegd als gedaan..

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Ook zeg je dat je 'oude vrienden' trieste lui zijn omdat ze je opbelden als ze zich eenzaam voelde.
Maar misschien zou jij het zelf ook moeten doen ( niet je oude vrienden natuurlijk).
Goede vrienden zijn er toch juist zodat je je niet eenzaam zou voelen.

Kan ook zijn dat ik dat verkeerd zie ofzo, maar ik vind contact proberen te leggen niet triest dit verhelpt jou probleem alleen maar denk ik.

Bovenaan