Is there something really wrong with me?

Intoxicated

Wijs gebruiker
Ik heb de afgelopen twee nachten niet geslapen, lekker gesnoven tot gisterenmiddag, uurtje of 6. Ik dacht nou: zolpidem is de shit want ik moet morgen naar school, sinds ik een behoorlijke kwak bier op had sloegen die er wel in, in slaap gevallen. 4 uur later wakker geworden, boem klaarwakker.

Toen nog eens 20mg zolpidem en twee halve liters Grolsch, maar daar heb ik eigenlijk niets van gemerkt. Verschrikkelijk kut, want ik moest eigenlijk naar school. Wat ik liever niet doe als ik zo lang en zoveel gesnoven/gezopen/geslikt heb. Goed, dus besloten om niet naar school te gaan.

Maar nog steeds wou ik slapen: Ik denk ja.... zo lang wakker, kan ook niet heel veel meer voor nodig zijn nu, 12mg bromazepam gepakt en een halve liter Grolsch, zo goed als amper gemerkt, behalve dat mijn rugpijn weg was (wat wel en erg fijn effect is). Anderhalf uur later nogmaals 12mg bromazepam. Beetje sloompjes, maar slapen ging hem zeker niet worden.

Gaat benzotolerantie nou echt zo snel? Ik bedoel het komt allemaal echt over in doosjes, met gebruiksaanwijzingen en al, nederlandse welteverstaan, Ik kan er gewoon niet bij.

Kan iemand die wat beter in de stof zit mij vertellen wat ik verkeerd doe?
Ik had vantevoren de impressie dat het echt knockout shit moest zijn vooral die zolpidem.
Ik voel me wel relaxed ofzo, maar als dit het ding is.... is het niet mijn ding.
Alleen in combinatie met heeeel veel alcohol had ik zoiets van wow ik ben wel echt even mn coordinatie kwijt. En toen dus die 4 uurtjes gemaft.

Please enlighten me.

edit- En de "ja, er is iets mis met je" open deur hoeft niet ingetrapt te worden, die heb ik bij deze uit de voegen gehaald en veilig aan de kant gezet dat serieuze antwoorden vrije inloop hebben.

Winehouse

Badass junkie
Ik denk dat Zolpidem geen geschikt medicijn is na het snuiven. Benzo's wel, maar bromazepam wat minder omdat het niet echt de slaap bevorderd maar meer de angstgevoelens wegneemt. Probeer eens een benzo als diazepam,oxazepam,flunitrazepam

YawningMan

Belezen gebruiker
Heerlijk, van dit naïeve mensen die zich zelf kapot snuiven en vervolgens gaan mekkeren dat ze niet kunnen slapen of slaapstoornissen ontwikkelen. Misschien, als je wilt slapen, is het een idee om niet te snuiven? Ik sla ook geen fles wodka achterover als ik niet dronken wil worden, ya heard?

Bovenaan