Is dit Coke ?

Justme

Newbie
Hoi Allemaal,

Ik zit met een vraag :
Ik heb een zakje met wit poeder gevonden
bij mijn vriend thuis....
Het is geen bloem of maizena maar wat is het dan wel ?
Ik vroeg me af of dit misschien coke kan zijn ?
Wie kan me zeggen hoe het aanvoelt of ruikt ?
:confused:
Groetjes Justme....

Mac...

Badass junkie
Vraag het 'm.
Confronteer 'm.
Zou mijn vriendin ook doen. lol.
En wil je t toch weten, smeer t in je mond. Verdooft t, kan t coke zijn en moet je ervan kotsen dan is t mss pep
Maar hoef natuurlijk niet.

Justme

Newbie
ehhhh....eigenlijk wil ik liever niet proeven ...
Daarom had ik ook hier een berichtje neergezet.
Omdat ik graag wil weten of je het kunt voelen of ruiken.

Kan ik erachter komen zonder dat ik zelf de proef op de som moet nemen ?
Ik ben namelijk heel erg tegen drugs !!!

Groetjes justme

Bal0n

Badass junkie
Ignorante mensen die tegen drugs zijn :wink:. Maar anyway, waarom vraag je het niet gewoon als het je niet zint?

Mac...

Badass junkie
Bal0n zei:
Ignorante mensen die tegen drugs zijn :wink:. Maar anyway, waarom vraag je het niet gewoon als het je niet zint?

hoezo ignorant?? Als je wil dat ze drugsgebruik(ers) gaan accepteren zul je ook de niet gebruikers moeten accepteren en ook waarom ze niet gebruiken. Van t ff proeven merk je overigens helemaal niks, je hoeft maar echt een klein puntje te pakken. Merk je echt helemaal niks van. Maar als je het echt zeker wilt weten moet je t m gewoon vragen. Werkt t beste en als de relatie t waard is kunnen jullie er ook uit komen.Heb je ook meteen uitsluitsel, mss is het wel iets heel anders, of heeft je vriend een verleden met drugs ofzo, dat je weet. Als het je de relatie waard is en het blijkt drugs te zijn, praat er dan eerst rustig over met je vriend, vraag m waarom dat hij het doet en of hij er mss mee wil kappen. Als hij dat niet wilt en je wilt echt dat hij stopt, kun je hem iig niet dwingen, dit heeft geen nut. Als je wilt dat hij geen drugs meer gebruikt zal hij dat zelf ook moeten willen.

pepgirl

Experimenterende gebruiker
Ik zou t ook gewoon aan m vragen
proeven kan ook net als wat mac zei
en als je dat allemaal niet durft ga naar een smartshop
koop een ez thuistester een druppeltje erop en aan de kleur
kan je zien wat t is.....

Mac...

Badass junkie
haha, kon ook niet missen hè, je bent echt helemaal kapot van die ez tester of niet pepgirl. Je kon er haast wel een vertegenwoordiger van zijn. :P
Maar wel een goede oplossing voor dit probleem en pak m niet te hard aan hè :wink:

Bal0n

Badass junkie
Mac... zei:
Bal0n zei:

hoezo ignorant?? Als je wil dat ze drugsgebruik(ers) gaan accepteren zul je ook de niet gebruikers moeten accepteren en ook waarom ze niet gebruiken.

Ik respecteer ze ook wel, maar vaak is het zo dat ze niet eens kunnen vertellen waarom ze tegen drugs zijn.

Mac...

Badass junkie
Nou lijkt me toch duidelijk, dat gare gevoel de dag erna komt echt niet van de gezonde bijverschijnselen of zo van de drugs

Bal0n

Badass junkie
Maar ondertussen werken ze zichzelf wel de getver in en houden ze hartproblemen aan over, en toch werkt iedereen?

Mac...

Badass junkie
tja als je niet werkt heb je ook geen lang bestaan op deze aardkloot, het leven draait nu eenmaal om geld en als je niet werkt kun je nog niet eens je drugs betalen.

Bovenaan