Inzichten met speed

Deranged

Badass junkie
Las op Uit Je Bol dat speed geen inzichten zou geven. Ben het hier enigzins mee oneens. Speed zet me altijd ongelooflijk aan het denken en laat me heel erg naar dingen in het verleden kijken, soms realiseer ik me dat iets wat ik jaren heb geloofd eigenlijk gelul was. Dit allemaal terwijl ik in mn bed alleen lig te spacen. Maar ook de dagen daarna blijf ik veel filosoferen over vooral het verleden lijkt het.

spacekonijn

Badass junkie
dat je speed gebruikt wil natuurlijk niet zeggen dat je zelf niet meer kunt nadenken.

inzichten die leer je zelf en je bent erover gaan denken omdat je waarschijnlijk veel tijd had ( slapen hoeft niet )
maar het is niet een stof in speed waardoor je ruimdenked word ( wel scheef en krom )

Steftje

Newbie
ik moet toegeven, dat als ik moet studeern, het wel stukken makkelijker gaat als ik speed heb gepakt. Dingen die ik eerst niet begreep, lijken opeens heel logisch.
Maar ja, soms kan het ook eens een omgekeerd effect hebben, dan lukt het volledig niet om iets te onthouden :) komt wel minder voor maar is op het moment zelf wel zwaar wel kut ja :angry: :)

Deranged

Badass junkie
Ik ben er van overtuigd dat speed je met sommige prestaties zeker kan helpen. Maar dan moet je niet teveel nemen en goed doseren is nou juist zo moeilijk met die shit.

boy

Bewuste gebruiker
Wat op die websites staat zijn slechts richtlijnen. Drugs werken voor iedereen anders. De een wordt misschien helemaal paranoïde van een lijn speed, en de ander gaat er van z'n kamer opruimen.

Bovenaan