Invloed van wiet op het oor!

BacingsPen

Badass junkie
Wat gebeurd er eigenlijk allemaal in je oor als je onder invloed van Cannabis bent? Het heeft namelijk effect op meerdere onderdelen van het oor!

Hoe komt dit precies? Wat voor signalen worden er naar je oor gestuurd als je stoned bent?

Krs

Bewuste gebruiker
hahaha je moet minder gebruiken :grin: je denkt teveel over de gevolgen en alles na

BacingsPen

Badass junkie
whaha ja maar dat moet ook :)

Waarom iets gebruiken als je niet weet wat het precies met je doet? Ik vind dat belangrijk om te weten of ik er mee door kan blijven gaan of niet :wink:

En deze info heb ik uit ervaring en toevallige info die ik door de jaren heen tegen ben gekomen :wink:

Krs

Bewuste gebruiker
tuurlijk is het handig om te weten wat het met je doet. je moet weten waar je mee bezig bent. maar van die diepgaande dingen over oren enzo gaat me dan iets te ver

BacingsPen

Badass junkie
Des te meer reden om er over na te denken :wink:

Wie weet vind je een manier om er beter mee om te gaan :P

Of verzin een aparaat waardoor ze het weer doen :) (maarja dan moet je wel heeeeeeeeeeeeel diep nadenken haha! :P )

Krs

Bewuste gebruiker
gehoorapperaat mischien? houd het meestal liever wat simpeler :grin:. vind dat ik wel redelijk goed met wiet omga. om dit moment alleen in het weekend. vind ik best netjes van mezelf :grin:

BacingsPen

Badass junkie
haha is het zeker :) Dat WIL ik je liever niet na doen:P Dan leer ik nog minder :wink: En het HBO is echt niet zo weinig als de havo :confused:

Maarze gehoorapparaat kan niet bij alle gehoorproblemen :wink:

bij die van jou dus wel?

Krs

Bewuste gebruiker
ik weet het. hbo is veel hoor er genoeg verhalen over en dan ben ik blij met me relaxte jaartje :P. me gehoor is nu ook weer niet zo slecht. volgens mij is het eerder het probleem dat ik sommige dinge gewoon niet wil horen :grin:

BacingsPen

Badass junkie
Christiaan18 zei:
ik weet het. hbo is veel hoor er genoeg verhalen over en dan ben ik blij met me relaxte jaartje :P. me gehoor is nu ook weer niet zo slecht. volgens mij is het eerder het probleem dat ik sommige dinge gewoon niet wil horen :grin:

hehe :) Dan heb je in ieder geval een goed excuus! :grin:

Maareh opzich is een relaxt jaartje ook niks mis mee moet ik toegeven :)

Zolang ik echter op deze manier door kan blijven gaan ben ik iig wel tevreden :) Ik zou iig niet in de tijden van school lang moeten stoppen met wiet volgens mij :tongueout:

Krs

Bewuste gebruiker
denk dat ik niet eens zo heel lang meer met blowe doorga. mischien nog eens heel af en toe. maar op dit moment vind ik het niet echt meer iets bijzonders of heel leuk. het is nu zo gewoon geworden

Mac...

Badass junkie
Heb zelf altijd het idee dat mijn gehoor juist verbeterd als ik stoned ben. Vooral als ik muziek aan het luisteren ben hoor ik ineens tonen die me nooit eerder waren opgevallen.

Bovenaan