Interview LSD

Mmieke

Newbie
Hoihoi

zoals alle laatstejaarsstudentjes moet ik een eindwerk maken, enja, ik doe het over LSD.
Daarom -moet- ik interviews afleggen bij alle leeftijden
( zestigjarigen enzo lijkt mij wat moeilijk maar soit :), tzou wel fijn zijn ) .

Wie mijn interview, of beter, vragenlijst wil invullen (of iets ouderen kent die bereid zijn dit te doen) en zich volledig wil laten gaan :wink: mag mij altijd contacteren.
Natuurlijk mag het anoniem blijven, maar liefst enkele persoonlijke gegevens (zoals werk, studies, land, leeftijd..) lijkt mij handig om toch te weten.

Dikke merci !

dfssdfde

Badass junkie
Stuur die vragenlijst maar op.
Maar als het bijna volledig over bad trips en zo gaat kan (en wil) ik je niet helpen :)

azgaza

Badass junkie
Ik wil je vragenlijst wel invullen, heb er een hoop ervaring mee dus stuur de vragenlijst maar, kan via PM of email maar email geef ik liever via PB.

Mindgamer

Badass junkie
Stuur maar op.
Ik heb toch niks beters te doen, dan vast zitten in de gedachten vallen die zijn georganiseerd door de lsd..

Jeroen83

Bewuste gebruiker
Tostini zei:
lijkt me leuk om mee te doen, post je dan ook je eindwerk hier? ben ik wel benieuwd naar!

Idd, je ziet vaak genoeg op dit forum dat mensen voor hulp vragen maar dan het eindresultaat niet laten zien. Zou iig erg leuk zijn!

Mmieke

Newbie
Wow; ik ben heel blij met alle reacties:) !

Ik moet wel even zeggen dat ik nu die vragenlijst nog niet kan doorzenden, maar later dit (school)jaar, als dat geen probleem is. Nu weet ik wel al wie ik kan contacteren en wie ik nog nodig heb enzo.. (oudere mensen zijn nog altijd welkom :grin:) d
aarom dus dat ik het nu al even zend.

En ja, als ik mijn uiteindelijke resultaat heb zal ik hem hier wel publiceren. Ik weet uiteindlijk ook nog niet waar het precies op zal uitdraaien , het gaat uiteraard wel de psychologisch en sociale vlakken heen... Dusja je ziet wel :wink:

Flip Trip

Bewuste gebruiker
Jow stuur maar op, maar zou wel leuk zijn als je je eindwerk ook hier ergens post. Ben zelf 21 en een vriend van me is 51 en heeft genoeg ervaring met lsd. Dus zal hem ook wel vragen of die het wil invullen :wink:.

Succes.

Mirrorball

Bewuste gebruiker
Angramar Temenos zei:
Stuur maar op. Echter, als het LSD in een slecht daglicht zet, weiger ik eraan mee te werken.
je hebt toch nog niet eens getript op LSD?

Ik vind het ook een beetje raar dat je niet mee wilt doen als het de LSD in een slecht daglicht zet...de negatieve kanten moeten ook besproken worden..

cronos

Wijs gebruiker
Mmieke zei:
Hoihoi

zoals alle laatstejaarsstudentjes moet ik een eindwerk maken, enja, ik doe het over LSD.
Daarom -moet- ik interviews afleggen bij alle leeftijden
( zestigjarigen enzo lijkt mij wat moeilijk maar soit :), tzou wel fijn zijn ) .

Wie mijn interview, of beter, vragenlijst wil invullen (of iets ouderen kent die bereid zijn dit te doen) en zich volledig wil laten gaan :wink: mag mij altijd contacteren.
Natuurlijk mag het anoniem blijven, maar liefst enkele persoonlijke gegevens (zoals werk, studies, land, leeftijd..) lijkt mij handig om toch te weten.

Dikke merci !

ben jij van gistel?i mean, gistel uit belgië?
er zijn ouderen die inderdaad nog lsd nemen:ik ben 37,een vriend van mij die ook tript is 44...

Bijlagen

• 2195909137_532f1f65e3.jpg
    2195909137_532f1f65e3.jpg
    77,9 KB · Weergaven: 1.375

cronos

Wijs gebruiker
raar getript zaterdag :confused: ,deze zomer had ik anderhalve zegel (maya)genomen,dan ging alles op een moment in een fast tempo(mensen gingen vlugger dan normaal,...)nu zaterdag anderhalve zegel(hoffman genomen)op een moment ging het deze keer in slow motion...vreemd,maar wel grappig :grin: oesje sorry in verkeerde topic geplaatst :openmouth: :openmouth: :openmouth:

dfssdfde

Badass junkie
Mmieke zei:
Ik moet wel even zeggen dat ik nu die vragenlijst nog niet kan doorzenden, maar later dit (school)jaar, als dat geen probleem is. Nu weet ik wel al wie ik kan contacteren en wie ik nog nodig heb enzo.. (oudere mensen zijn nog altijd welkom :grin:) daarom dus dat ik het nu al even zend. :

Drientje

DF-koning
Ivoos zei:
Mmieke zei:
Ik moet wel even zeggen dat ik nu die vragenlijst nog niet kan doorzenden, maar later dit (school)jaar, als dat geen probleem is. Nu weet ik wel al wie ik kan contacteren en wie ik nog nodig heb enzo.. (oudere mensen zijn nog altijd welkom :grin:) daarom dus dat ik het nu al even zend. :
:flushed: :flushed:

Lezen is toch wel een sterke kant van mij. Compleet over heen gelezen....

JJJ

Bewuste gebruiker
Mmieke zei:
Die zijn er genoeg hoor :) . Vermoedelijk hebben meer mensen van die leeftijd LSD gebruikt, dan de huidige generatie jongeren. Alleen je zult die mensen wat minder makkelijk vinden, omdat het lang geleden voor ze is, en ze niet op forums als dit rondhangen... Het kan je wel interessante informatie opleveren, om te zien wat de verschillen zijn tussen trippers uit de jaren '60 en die van nu.

Je kunt in elk geval Simon Vinkenoog een e-mail sturen, of Peter ten Hoopen :grin: .

dfssdfde

Badass junkie
Misschien een idee om hier ook eens te vragen? Dan moet je wel je vragen vertalen naar het Engels, maar je hebt direct een gigantische groep mensen van alle leeftijden!

Bovenaan