Inslaap mix

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
nito98 zei:
Ja maar goed snap er nog niet veel van want had nog niet eens 1 gr speed op en dan nog zo een ellende met pitten. Heb ook nog diazepam die ga ik maar de volgende keer proberen 20 mg ofzo mischien dat, dat beter werkt dan bij mij. Normaal als ik niks op heb kan ik van 50 mg oxazepam heerlijk slapen.

Ik vind 1 gram speed dan weer best wel veel, kwaliteit ook bekend ?
20 mg diazepam gaat je niet in slaap helpen na een gram speed hoor.

Wat je inslaap bevordert is wat eten en minstens 6 uur wachten tussen het innemen van een benzo en je laatste lijn.

Succes

nito98

Belezen gebruiker
Ja dat ga ik voortaan ook maar eens doen ........Want oh shit wat was ik wazig in mijn hoofd :grin: had ook wel weer iets maar gezond is anders he.

Aldous

Belezen gebruiker
DonnieDark0 zei:

Wat je inslaap bevordert is wat eten en minstens 6 uur wachten tussen het innemen van een benzo en je laatste lijn.
Met 2 dia's slaap ik toch wel prima hoor! neem dat wel geen hele gram maar hoe ook zeker niet 6uur te wachten

4 fmp

Belezen gebruiker
nito98 zei:
Nee hoor is echt waar ... waarom zou ik iets zeggen als het niet waar is...?
Zoals Ronnai al zegt, om aandacht te trekken, of je hebt gewoon nep pillen.

Ook als je een sterke benzo tollerantie hebt is 100 mg een shitload van een dosis.

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
Aldous zei:
DonnieDark0 zei:

Met 2 dia's slaap ik toch wel prima hoor! neem dat wel geen hele gram maar hoe ook zeker niet 6uur te wachten

Jij slaapt dus, zeg 3 a 4 uur na een dikke lijn speed, door het nemen van 2 x 10 mg diazepam ?
Dan heb je of belabberde speed of een mega tolerantie opgebouwd tegen speed of een zeer heftige reacties op benzo's of je hebt gewoon heel erg geluk :) .

Aldous

Belezen gebruiker
DonnieDark0 zei:
Jij slaapt dus, zeg 3 a 4 uur na een dikke lijn speed, door het nemen van 2 x 10 mg diazepam ?
Dan heb je of belabberde speed of een mega tolerantie opgebouwd tegen speed of een zeer heftige reacties op benzo's of je hebt gewoon heel erg geluk :) .
Had het meer over vanaf het moment dat je wil gaan slapen, dus ik kom thuis van een feest, drop 2 dia's nog ff chillen met een drankje en dan slapen. En dan neem ik geen dikke lijn meer natuurlijk vlak voor ik naar huis ga. Heb wel een sterk reactie op benzo mss, zeker in combinatie met alcohol (met een blauwe vriend en een paar glazen wijn ben ik al aardig van de kaart), aan de dex zal het niet liggen lijkt me en de tolerantie valt hopelijk ook wel mee!

vogel

Bewuste gebruiker
elke dag minstens 2 gram blowen ,,
na een tijdje ben je Permanent suFkonijn,,
dan val je elke keer binnen 10 minuten in slaap,,

speeseend

Wijs gebruiker
Ik hou alleen van oneven getallen, Vogelmans! Kan ik dan met één gram, met vijftien minuten inslapen?

Hopelijk werkt het zo, dat houdt het voor één ieder simpel en begrijpelijk.

Vrouwtje_Amsterdam

Bewuste gebruiker
ronnai zei:
Ik geloof er echt geen reet van nito.
Of je hebt gewoon neppillen of je zit gewoon om aandacht te vragen.
Voor iemand die zit te mekkeren dat ie een gram coke in 5 uur veel vindt maar dan wel zulke hoeveelheden benzo's neemt vind ik het niet aannemelijk, sorry :wave:

60 procent van medicijnen via internet is namaak. Kijk dus goed uit waar je je shit besteld voordat je gewoon vitamine c zit te slikken voor 40 euro per strip.

Bron: http://www.nu.nl/internet/1851710/klink ... huwen.html

lunatic

Experimenterende gebruiker
Ik heb ook een jaartje benzo's gehad om te slapen en een aantal weken overdag oxazepam. Maar je kan ze beter zo weinig mogelijk nemen. Je hebt het niet door, maar word langzamerhand een saaier en leger persoon, terwijl je je wel goed voelt.
Ik ben er nu een paar maanden mee gestopt. Ik voel me stukken vrolijker en alles is veel intenser. Als ik nu niet goed kan slapen steek ik gewoon een klein jointje op, dan ben ik de volgende dag niet suf.

Mensen die GHB willen gebruiken om te slapen, doe dit niet meer dan 1 dosering per nacht. Dan voel je je kiplekker de dag erna. Het beste is nog om ergens anders mee in slaap te komen en als je dan na 4 uur wakker ligt, neem je pas een beetje ghb om na 3 uur helemaal uitgeslapen wakker te worden.

JunkXL

Bewuste gebruiker
Uuh ja ik weet niet ik voer mijn lichaam niet graag tegenstrijdige middelen door elkaar heen. Enne anders geen speed snuiven slaap je ook..

Ik snap het zoiezo niet... Waarom de piep zou je eerst speed snuiven en dan paar uur later in bed liggen kut nja ik had eik wel graag willen slapen.. Snuif dan geen speed.... Tsjaa

wendy1

Newbie
Je zou het met melatonine 5 mg kunnen proberen. Maken je hersens zelf aan, maar kun je uitsluitend op recept bij de apotheker krijgen. Je moet het wel zelf betalen, dus als je na 2 weken (heel duur) je recept gaat herhalen, moet je meteen 90 stuks (heel goedkoop)nemen.Wat je bij de drogist kunt krijgen is 50x zwakker.
Voor de rest kun je op elke benzo slapen, als je er maar genoeg van inneemt. Ik kon vannacht niet slapen door het gebruik van de combinatie Wellbutrin (een oppepper) en alcohol, terwijl ik wel 5mg melatonine had geslikt. Ik heb toen 20mg oxazepam geslikt en daarna geslapen.
Groetjes en ik lees je reactie wel...
Wendy1

Winehouse

Badass junkie
oei oei oei
maak het je lichaam toch niet te moeilijk joh

gewoon uitrusten;
de crash uitzitten
vitamintjes

benzo's helpen wel.... maar alleen als de pep is uitgewerkt om je een extra 'down' te geven.
als je jezelf steeds helemaal vol stopt met vanalles begeeft je hart/lever en wat allemal nog niet meer, het zo.

Bovenaan