Inslaap mix

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
Welke combinatie is het meest geschikt om te kunnen slapen na gebruik van amfetamine.
(6 uur na laatste, en enige, orale inname van circa 150 mg, zonder verder iets bij te nemen)

Mij leek de eerste het beste:

- 10 mg oxazepam en 20 mg diazepam (valium).
- 10 mg oxazepam en 2,5 mg lorazepam.
- 10 mg oxazepam en 1,25 lorazepam en 10 mg diazepam.

Advies/ervaringen gevraagd.

Thanks in advance :mrgreen:

Spor

Wijs gebruiker
Dit zijn allemaal anxilotische benzo's, en dus "in die zin" überhaupt niet geschikt om te slapen :) wil niet zeggen dat het niet lukt, maar met hypnotische benzo's zul je een stuk verder komen.

Ik zou gewoon temazepam 20mg liq. cap aanraden :)

Maar uit die 3 zou ik kiezen voor 10mg oxazepam en 2,5mg lorazepam

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
Ja die had ik ook liever gepakt, helaas zit die niet in mijn assortiment :P

Ik ben 'beperkt' tot oxazepam, diazepam, lorazepam ohja en zolpidem, maar dat is echt vreemd spul (ernstige hallucinaties en amnesie).

p.s.
We namen uiteindelijk om 03:30 een oxa. 10 mg en dia. 10 mg. Toen nog even een whiskey/Cola erbij ingeschonken en even gaan chillen. 04:00 het bed ingekropen, 06:00 was ik mega duf, maar nog wel wakker. Mijn vriendin sliep echter wel (minder lichaamsgewicht/ minder amf.) Toen stiekem nog maar even een halve lorazepam 1,25 mg genomen.
12:00 eruit gegaan, misschien max. 2 uurtjes geslapen van al die tijd. Toch was ik niet echt moe en heb geen kater gehad, maar dat dank ik aan de valium :mrgreen:

temazepam helpt wel bij het inslapen maar je slaapt er niet op door dus als je zilt doorslapen heb je een doorslaper nodig, wat best helpt vind ik zelf is toch oxazepam maar dan een grotere hoeveelheid, gecombineerd met lorazepam maar ik weet niet wat je gewent bent

groetjes

A_J_

Newbie
Ok, ik was niet aan de pep, maar laatst eerst 1 mg Alprazolam gepakt en vervolgens 1 zolpidem, en toen ging het licht gelijk uit. Ben met de kaarsen en alles aan als een blok in slaap gevallen.

Bymo

Experimenterende gebruiker
Ook over inslapen :

Is het mogelijk en onschadelijk om meerdere trazolans ineens te nemen om écht moe te worden?
Kan trazolan veilig gecombineerd worden met 1 of meer remergons 30mg?

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
A_J_ zei:
Ok, ik was niet aan de pep, maar laatst eerst 1 mg Alprazolam gepakt en vervolgens 1 zolpidem, en toen ging het licht gelijk uit. Ben met de kaarsen en alles aan als een blok in slaap gevallen.

Zolpidem vertrouw ik echt voor geen cent. Mijn vriendin wilde het ooit eens proberen, dus zij er 1 genomen. Na een kwartier begon ze (ze leek terwijl erg alert en wakker) al verhalen te vertellen over dat het net leek of we in een attractie/achtbaan zaten (we lagen in bed).
Helemaal mij proberen te overtuigen dat alles schommelde en ze vertelde nog veel meer over dingen die er niet waren.
De dag erna was ze voor haar idee direct in slaap gevallen. Ik ben zelf na zo'n 30 min. in slaap gevallen, wie weet hoelang ze nog door heeft gehallucineerd.

p.s. pas maar op met kaarsen aan en zolpidem nemen. Wie weet ga je wel op avontuur en word je uiteindelijk half verbrand in het ziekenhuis wakker :wink:

quotethemadraven

Bewuste gebruiker
Mja, naarmate je meer en meer speed gaat gebruiken in combi met benzo's zal je nogal eens zien dat er op het laatste bij grote hoeveelheden zo een gewenning optreed dat je benzo's kan slikken als Tic-Tac's maar echt slapen zit er niet meer in.
Zelf in mijn "topdagen" was een neuroleptica het enige wat me platkreeg.
Maar onder de geschetste omstandigheden op voorwaarde dat je geen überspeedjunk bent:

-1mg flunitrazepam
-5mg nitrazepam
-0,25 triazolam
-een eetlepel honing
-en een snuifje zout

Gegarandeerd binnen de 40 min je lamp uit.
Smakelijk.

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
quotethemadraven zei:
Mja, naarmate je meer en meer speed gaat gebruiken in combi met benzo's zal je nogal eens zien dat er op het laatste bij grote hoeveelheden zo een gewenning optreed dat je benzo's kan slikken als Tic-Tac's maar echt slapen zit er niet meer in.
Zelf in mijn "topdagen" was een neuroleptica het enige wat me platkreeg.
Maar onder de geschetste omstandigheden op voorwaarde dat je geen überspeedjunk bent:

-1mg flunitrazepam
-5mg nitrazepam
-0,25 triazolam
-een eetlepel honing
-en een snuifje zout

Gegarandeerd binnen de 40 min je lamp uit.
Smakelijk.

Ik gebruik zowel speed als benzo's zo weinig dat er bijna geen gewenning op kan treden.
-1mg flunitrazepam
-5mg nitrazepam
-0,25 triazolam
^Helaas onbereikbaar voor mij, dan maar de eetlepel honing en het snufje zout :)

Spor

Wijs gebruiker
Wromtrax zei:
Gewoon melatonine

Haha deze is inderdaad wel erg grappig :) gast, weet je wel wat melatonine is, en wat het doet ?

quotethemadraven zei:
-1mg flunitrazepam
-5mg nitrazepam
-0,25 triazolam
-een eetlepel honing
-en een snuifje zout

Lol van die combi zou iedereen waarschijnlijk wel om gaan ja, ongeacht wat je hebt gehad :grin:

Alleen die eetlepen honing + snufje zout begrijp ik niet ? zou eerder zeggen een paar slokken grapefruitsap :grin:

En even voor de duidelijkheid, denk dat de meesta mensen aan de flunitrazepam al genoeg hebben. Dit zijn namelijk the famous "roopies" beter bekend als Rohypnol (als ze van La roche zijn) Dit is een van de zwaarste inslaapmiddelen onder de benzo's. Als ik me niet vergis zelfs de enige die op Lijst 1 van de Opiumwet staan.

buzzrider

Wijs gebruiker
Bymo zei:
Ook over inslapen :

Is het mogelijk en onschadelijk om meerdere trazolans ineens te nemen om écht moe te worden?
Kan trazolan veilig gecombineerd worden met 1 of meer remergons 30mg?
Of het onschadelijk is kan ik je niet met zekerheid zeggen, maar ik heb er eens 2 genomen en ik heb 13 uur geslapen, dus ik denk wel dat het helpt.
Je kan ook gewoon 1 trazolan nemen en er een jointje bij roken, dat helpt meestal ook.

4 fmp

Belezen gebruiker
2,2 ml gbl
15 mg diazepam
3 flesje bier.

Je slaapt in op de gbl, door de diazepam houdt de slaap lekker lang aan en raak je ook in een diepe slaap. Na een uur of 4 zul je er uit moeten om te gaan pissen, en daarna wil je niks anders dan meteen weer je in bedje :grin:

Ofcourse, geheel eigen risico.

4 fmp

Belezen gebruiker
Melatonine help ook wel is bij coke, aks je tenminste moeite hebt om na sos te slapen.

Flameon

Badass junkie
Een goeie inslaper als temazepam 20 mg zou het beste zijn, maargoed omdat je daar niet aan kan komen zou ik je 10mg oxazepam en 2,5mg lorazepam adviseren.
Die gele lorazepammetjes zijn best wel sterk nl.

Spor

Wijs gebruiker
4 fmp zei:
2,2 ml gbl
15 mg diazepam
3 flesje bier.

Je slaapt in op de gbl, door de diazepam houdt de slaap lekker lang aan en raak je ook in een diepe slaap. Na een uur of 4 zul je er uit moeten om te gaan pissen, en daarna wil je niks anders dan meteen weer je in bedje :grin:

Ofcourse, geheel eigen risico.

Ja, laten we veroplosser nemen om te slapen, en dan theoretisch de dood riskeren door het met alcohol te mixen :rolleyes:

Je kan ook 2 slokken gbl, en 2 slokken strohrum nemen, gegarandeerd dat je niet meer wakker word :rolleyes:

verstandig om erbij te zetten geheel op eigen risico, want het risico hiervan is érg groot, te groot als je het mij vraagt. Dit soort gevaarlijke afviezen vind ik zelf eigenlijk niet kunnen op een informatief forum waar onwetende gebruikers, de adviesen van wetende gebruikers nogal eens opvolgen !

Als je lekker wil slapen neem lekker 20mg temazepam, of een andere inslaapbenzo. Als je dat niet eens nodig hebt, neem dan wat zopiclon of zolpidem...

Ik zou niet aan de GBL gaan, en al helemáál niet met alcohol samen

quotethemadraven

Bewuste gebruiker
it zijn namelijk the famous "roopies" beter bekend als Rohypnol (als ze van La roche zijn) Dit is een van de zwaarste inslaapmiddelen onder de benzo's. Als ik me niet vergis zelfs de enige die op Lijst 1 van de Opiumwet staan.

Meh... er word sterk overdreven in mijn ogen met de reputatie van Rohyp. Als je het nooit eerder genomen hebt mag je idd verwachten dat je binnen de kortste keren in een zware roes terecht komt.
Maar voor mij is het een beetje als bij XTC geweest, de eerste keer komt nooit meer terug. Ook al kom je nog wel ooit kort in de buurt door meer te slikken... Je bouwt een tollerantie op als gek.
Toen ik een relatie had met Fluni kon ik op zaterdag 6*1mg slikken om het beruchte contra-effect te bereiken, (slecht plan overigens) op zondag of maandag waren 15 of 20*1mg zelfs niet voldoende om het gewenste effect te krijgen.
Als je lang genoeg van die blauwe knakkers blijft slikken voel je op het laatst haast nauwelijks nog iets. vb: heb ooit 1 rohyp genomen gewoon op het werk zonder noemenswaardige problemen.

^^^^ Dit is een stap of 10 te ver bij benzogebruik, herken je jezelf in het gebruik? Proficiat je hebt je leven verkloot, welcome to the club.

K.nurft

Spor zei:
verstandig om erbij te zetten geheel op eigen risico, want het risico hiervan is érg groot, te groot als je het mij vraagt. Dit soort gevaarlijke afviezen vind ik zelf eigenlijk niet kunnen op een informatief forum waar onwetende gebruikers, de adviesen van wetende gebruikers nogal eens opvolgen !

Als je lekker wil slapen neem lekker 20mg temazepam, of een andere inslaapbenzo. Als je dat niet eens nodig hebt, neem dan wat zopiclon of zolpidem...

Ik zou niet aan de GBL gaan, en al helemáál niet met alcohol samen
Dan heb ik misschien nog een goede theoretische tip voor de onwetende gebruikert:
leg je er gewoon lekker bij neer dat je niet slaapt na speedgebruik en blijf uit het medicijnkastje

eefje424

Newbie
ik heb van de huisarts temazepam voorgeschreven gekregen meot zegge dat het voor geen reet helpt ! UIteindelijk 5 ingenomen en toen pas werkte het wat moet je daar mee....

buzzrider

Wijs gebruiker
eefje424 zei:
ik heb van de huisarts temazepam voorgeschreven gekregen meot zegge dat het voor geen reet helpt ! UIteindelijk 5 ingenomen en toen pas werkte het wat moet je daar mee....
de arts zei me altijd dat je er even (+- twee weken) aan moet wennen, voor het op z'n effectiefste is (of dit bij temazepam ook zo is weet ik niet zeker). dus wacht even af en dan zal het wel helpen. dat wachten is verschrikkelijk frustrerend, ik heb het ook allemaal moeten doen, maar er zit nu eenmaal niets anders op.
en als het dan nog niets helpt doe je je gewoon effe zielig voor en vraag je er sterkere aan je dokter

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
Liggen en m'n ogen dicht doen always worked for me.. maar mischien is dit een te stonede comment..

Martijn.

Belezen gebruiker
Spor zei:
En even voor de duidelijkheid, denk dat de meesta mensen aan de flunitrazepam al genoeg hebben. Dit zijn namelijk the famous "roopies" beter bekend als Rohypnol (als ze van La roche zijn) Dit is een van de zwaarste inslaapmiddelen onder de benzo's. Als ik me niet vergis zelfs de enige die op Lijst 1 van de Opiumwet staan.
Uit verveling las ik nog eens een eindje terug in dit topic en nu zie ik opeens deze opmerking staan. In eerste instantie zou je inderdaad denken dat flunitrazepam de zwaarste benzo is, maar dat is niet zo: dat is nimetazepam (niet op de markt in West-Europa) en als tweede temazepam. Als je de drugswetten van verschillende landen met elkaar gaat vergelijken, dan zul je zien dat in een groot aantal landen op temazepam een strenger beleid staat dan op flunitrazepam, niet alleen op de liquid cap-versie van temazepam die een extra grote kans op misbruik heeft omdat velen het spuiten, maar gewoon temazepam in alle vormen. Daarnaast heb ik al vaak van forumers met ervaring met flunitrazepam gelezen dat ze het 'overrated' vinden. No offence verder, ik wou het even kwijt. :grin:

En nito98, ik heb zelf nog geen ervaring met temazepam, maar naar wat ik gelezen heb is 20-40 mg temazepam al wel genoeg?

nito98

Belezen gebruiker
Ben anders nog steeds wakker en heb nu ook nog 100mg oxazepam erbij gepakt maar niks.......volgens mij had ik geen speed maar dat meth ofzo moet haast wel anders was ik al lang knock out geweest

ronnai

Ik geloof er echt geen reet van nito.
Of je hebt gewoon neppillen of je zit gewoon om aandacht te vragen.
Voor iemand die zit te mekkeren dat ie een gram coke in 5 uur veel vindt maar dan wel zulke hoeveelheden benzo's neemt vind ik het niet aannemelijk, sorry :wave:

Martijn.

Belezen gebruiker
nito98 zei:
Ben anders nog steeds wakker en heb nu ook nog 100mg oxazepam erbij gepakt maar niks.......volgens mij had ik geen speed maar dat meth ofzo moet haast wel anders was ik al lang knock out geweest
Dus in totaal 80 mg temazepam en 50 + 100 = 150 mg oxazepam en er gebeurt niks? Dan klopt er toch iets niet... :tearsofjoy:

nito98

Belezen gebruiker
Nee zal het ff goed uitleggen... Was gisteren rond twee uur in de middag begonnen met snuiven... om een uur of vier sóchtends laatste lijntje gehad. Toen heb ik om 6 uur 40 mg temazepam gepakt .... iets naar 8 uur nog een keer 40 mg temazepam en nog niet echt kunnen slapen wel wazig in mijn hoofd. Ik naar bed met mijn laptop en nog niks slapen he. Heb ik 100 mg oxazepam erbij gepakt maar nog steeds niet kunnen slapen. rond 12 uur heb ik dan nog een keer 40 mg temazepam gepakt want dacht dat de eerste lichting wel uitgewerkt was en toen ben ik eindelijk in slaap gevallen tot net.

Martijn.

Belezen gebruiker
nito98 zei:
Nee zal het ff goed uitleggen... Was gisteren rond twee uur in de middag begonnen met snuiven... om een uur of vier sóchtends laatste lijntje gehad. Toen heb ik om 6 uur 40 mg temazepam gepakt .... iets naar 8 uur nog een keer 40 mg temazepam en nog niet echt kunnen slapen wel wazig in mijn hoofd. Ik naar bed met mijn laptop en nog niks slapen he. Heb ik 100 mg oxazepam erbij gepakt maar nog steeds niet kunnen slapen. rond 12 uur heb ik dan nog een keer 40 mg temazepam gepakt want dacht dat de eerste lichting wel uitgewerkt was en toen ben ik eindelijk in slaap gevallen tot net.
Oh... OK. Dan is het best mogelijk dat je wakker blijft ja, als je van jezelf misschien ook nog vrij goed tegen benzo's kan. Ik gebruik ze enkel recreatief en heb toch wel 50 mg oxazepam of 10 mg lorazepam nodig om echt iets te voelen wat de moeite waard is. Als jij dat ook hebt en je hebt er nog speed bij, dan kom je wel op de hoeveelheden waar jij 't over hebt uit ja.

nito98

Belezen gebruiker
Ja maar goed snap er nog niet veel van want had nog niet eens 1 gr speed op en dan nog zo een ellende met pitten. Heb ook nog diazepam die ga ik maar de volgende keer proberen 20 mg ofzo mischien dat, dat beter werkt dan bij mij. Normaal als ik niks op heb kan ik van 50 mg oxazepam heerlijk slapen.

Martijn.

Belezen gebruiker
nito98 zei:
Ja maar goed snap er nog niet veel van want had nog niet eens 1 gr speed op en dan nog zo een ellende met pitten. Heb ook nog diazepam die ga ik maar de volgende keer proberen 20 mg ofzo mischien dat, dat beter werkt dan bij mij. Normaal als ik niks op heb kan ik van 50 mg oxazepam heerlijk slapen.
Van diazepam voel ik haast niks. Zó bekend (valium), maar ik vind 'm echt tegenvallen in vergelijking met andere veelvoorkomende (zoals oxazepam of lorazepam). Als 40 mg tema niet werkt, werkt 20 mg dia zeker niet denk ik.

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
Martijn. zei:
nito98 zei:
Van diazepam voel ik haast niks. Zó bekend (valium), maar ik vind 'm echt tegenvallen in vergelijking met andere veelvoorkomende (zoals oxazepam of lorazepam). Als 40 mg tema niet werkt, werkt 20 mg dia zeker niet denk ik.

Ligt er aan waarvoor je het gebruik, mijn recreatieve favoriet is diazepam. Dan heb ik aan 10 mg ook wel genoeg.
Mijn favoriete inslaper is Midazolam daarmee val ik na speed (max 250 mg) gewoon in slaap. Ik wacht wel minstens 6 uur tussen speed gebruik en inname van een benzo.

Bovenaan