Input om (mee) te chillen

hambeast

Newbie
Beste mensen,

Sta in het leven qua gezin, qua (goede) baan => doe altijd verplichtingen zonder zeuren.

Soms (heel soms) ga ik thuis chillen, als den vrouw en de beesten (lees: kinderen) slapen.
Dieet is dan: coke / rum&coke
Activiteit: gamen (zolang het gaat) en daarna doelloos surfen

Ben benieuwd of er nog meer verstandige, maatschappelijk verantwoorde figuren zijn die af en toe terugvallen in de 'chill'-modus?

Wat is een aanrader om te doen qua doelloos gedrag?

(Nb. maatschappelijk verantwoord is idd saai, burgerlijk, loonslaaf, etc :grin:)

hambeast

Newbie
kan helaas niet altijd... heeft wel de voorkeur uiteraard.

zit nu dus in de situatie dat ik ´op niveau´ ben, maar geen zin/mogelijkheid voor lange avond doortrekken

nb ga op vakantie over aantal dagen, kameraden zijn ook rond deze tijd met verlof

MDMAap

Belezen gebruiker
Ik ben in het dagelijks leven tegenwoordig ook de burgerlijkheid zelve, met af en toe weleens een uitstapje naar de buitenrandjes van sociaal aanvaardbaar.

Weekends zijn sowieso vaak gevuld met borrels, feestjes en de welbekende derde helft, maar dat is nou niet bijster spannend. Verder is vrouwlief niet bepaald gecharmeerd van Lijst I, en als brave partner houd je daar natuurlijk rekening mee.

Eens in de zoveel tijd gaan we met the boys een lang weekend op pad en zoeken we gewoon een vakantiehuis/hotel/AirBnB om te vertoeven. Daar gaan alle remmen los en klotst de maatschappelijke onverantwoordelijkheid tegen de plinten. Drie willekeurige middelen in drie dagen is, slecht genoeg, eerder regel dan uitzondering. Zo'n uitspatting stemt de burger tevree voor de daarop volgende maanden als loonslaaf en geeft een hoop voer om tijdens de borrel op terug te blikken.

Persoonlijk wil ik mijn vingers niet branden aan een avondje thuis zuipen en snuiven, omdat dit bij mij al snel tot nare gewoontes zou kunnen leiden. Daarentegen vind ik gamen, films kijken of internetten een prima besteding van zo'n thuis-chill-sessie. Afhankelijk van de drug of choice zou buiten wandelen ook nog kunnen, bijvoorbeeld met truffels.

Als er nog andere tips zijn ben ik ook benieuwd!

Bovenaan