inhaleer vraag over opname thc

spacekonijn

Badass junkie
- Niet diep inhaleert en de rook niet lang vasthoudt. THC wordt onmiddellijk opgenomen. Diep inhaleren is niet nodig en dat scheelt in teerneerslag
bron : jellenik

het heeft dus geen nut om de rook langer binnen te houden? , ik geloof er niet in maar misschien is het wel waar...

J0rrit

Badass junkie
spacekonijn zei:
- Niet diep inhaleert en de rook niet lang vasthoudt. THC wordt onmiddellijk opgenomen. Diep inhaleren is niet nodig en dat scheelt in teerneerslag
bron : jellenik

het heeft dus geen nut om de rook langer binnen te houden? , ik geloof er niet in maar misschien is het wel waar...

niet diep inhaleren betekent niet over de longen? dan lijkt t me zeker onzin, of wat bedoelen ze ermee?

A

Anonymous

Gast
Na 4 seconden is het meeste van de THC ingenomen, je wordt meer stoned van andere chemicalien die in de rook zitten, maar je longen vangen niet meer thc op na die 4 seconden. (Bron komt er aan.)

spacekonijn

Badass junkie
ah bedankt!!!! @ darkscope : ze bedoelen de rook niet te lang binnenhouden.

nou dan hoef ik dus niet meer lang in te houden , had k dat maar eerder geweten pfff

A

Anonymous

Gast
spacekonijn zei:

nou dan hoef ik dus niet meer lang in te houden , had k dat maar eerder geweten pfff

Ik weet het al een tijdje, ik zie het nut van mexen/amerikanen/'anderland'-en ook niet in.

spacekonijn

Badass junkie
BobG zei:
ik zie het nut van mexen/amerikanen/'anderland'-en ook niet in.
marrokanen is wel nuttig ( wegrennen met de joint ) .
lol geintje moet kunnen toch? :wink:

nee maar had ik dit maar eerder geweten , vaak zat voor niks die rotzooi binnengehouden , maar heb je nog een bron? ben benieuwd

A

Anonymous

Gast
niets moet, maar na die 4 seconden nemen je longen alleen maar rook en stofdeeltjes op.

Waterpijp

Bewuste gebruiker
spacekonijn zei:

fijn om te weten, bedankt! had waarschijnlijk hetzelfde als jouw :P

BombSki

Bewuste gebruiker
idd, 4 seconden is niet niets.. ik hou de rook altijd zon 5 seconden binnen, doen jullie het soms 7seconden ofzo? 4 sec is toch niet zo kort?

J0rrit

Badass junkie
spacekonijn zei:
BobG zei:
ik zie het nut van mexen/amerikanen/'anderland'-en ook niet in.
marrokanen is wel nuttig ( wegrennen met de joint ) .
lol geintje moet kunnen toch? :wink:

nee maar had ik dit maar eerder geweten , vaak zat voor niks die rotzooi binnengehouden , maar heb je nog een bron? ben benieuwd

van mexen wordt je egt wel ff n stukkie gaarder

spacekonijn

Badass junkie
DarkScope zei:
van mexen wordt je egt wel ff n stukkie gaarder
blijkbaar is dat dus van de andere chemicalien die je binnenhoud... ! ?
als je een tijd lang steeds je adem inhoud zonder rook word je natuurlijk ook een beetje draaierig

Mac...

Badass junkie
Bij het mexen is er ook nog de bijkomstigheid dat je in principe niet normaal adem dient te halen, je krijgt dus ook in lichte mate zuurstof tekort.

Bovenaan