in water

ruud128

Experimenterende gebruiker
Laatst las ik ergens dat iemand zijn speed in water oploste en zo ook een hele tijd bewaarde... dit was echter het eerste dat ik hiervan hoorde.

dat je speed in water moet oplossen om te kunnen spuiten wist ik, maar weet er iemand iets te vertellen over het volgende:

Blijft het zo beter houdbaar en verandert het iets aan de kwaliteit?
en
kun je als het opgelost is in water terug in poedervorm omzetten en zoja hoe ?

als iemand hier iets over weet... telle me! thx! :)

MetaalKonijn

Badass junkie
ruud128 zei:
dat je speed in water moet oplossen om te kunnen spuiten

Je kan niet zomaar je zak speed in water oplossen, en spuiten maar.. dan zal je toch een degelijk potje vloeibare speed moeten aanschaffen.

ruud128

gaat wel, lepel met water, poeder of brok erin en verhitten. het lost zo op in het water. Laten afkolen en is klaar voor te zetten.

ruud128

idd, goed opgemerkt.
Daarvoor moet je wel zen dat je vrij zuiver van kwaliteit hebt.
Maar als je pep te hard versneden is word hij hard in de naald.
Ook lossen niet alle versnijdingsmidd op met op te lossen in water zodat de vuiligheid niet mee binnen gaat.

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
Een duidelijk antwoord is hier nog niet gegeven en eigenlijk ben ik er ook wel benieuwd naar.
Stel je flikkert alles in het water.

-Heeft dat voordelen wat betreft de houdbaarheid of is een luchtdicht sluitzakje net zo goed

- Hoe los je het weer op uit het water

Een koffiefilter werkt hier niet bij toch ?

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
Jezus...

Stel voor dat je speed versneden is met zetmeel of meel in het algemeen, dan krijg je dus fucking klonters in je aderen.

Denk even na voordat je gevaarlijke adviezen geeft.

MindTraveler

Belezen gebruiker
zetmeel is niet oplosbaar in water en als je een beetje voorzichtig bent zul je dat dus niet mee het spuitje in trekken. speed spuiten valt goed te doen als je een beetje een betrouwbare bron hebt.

ruud128

voila zo is dat, maar ik raad niemand aan daarme te beginnen hoor.
Doe het zelf ook niet maar heb er wel verschillende zo bezig gezien.

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
Even ON TOPIC quote ik mijzelf: :)

DonnieDark0 zei:
Een duidelijk antwoord is hier nog niet gegeven en eigenlijk ben ik er ook wel benieuwd naar.
Stel je flikkert alles in het water.

-Heeft dat voordelen wat betreft de houdbaarheid of is een luchtdicht sluitzakje net zo goed

- Hoe los je het weer op uit het water

Een koffiefilter werkt hier niet bij toch ?

MindTraveler

Belezen gebruiker
koffiefilter zal niet veel helpen denk ik, beter het water even laten verdampen maar ik weet niet wat dit met de kwaliteit zal doen.
als het grootste deel van et water verdampt is dan gewoon drogen zoals ja pasta droogt

Kim

Wijs gebruiker

Bovenaan