in slaap vallen met lsd

ik heb een week geleden met een vriend in zijn appartement lsd genomen.
bij werkte de trip geweldig, maar mijn vriend zegt
: dat hij al sliep voordat hij echt ging hallucineren.
ik kan mij dit niet voorstellen want ik was nog 5 uur wakker na mijn trip.
ik had gehoord dat je bij lsd moet denken dat je hallucineerd voor dat het werkt?
en kan iemand als hij 1.5 zegel lsd heeft genomen in slaap vallen terwijl
een ander persoon van precies de zelfde lsd een geweldig trip kan hebben?

weedlover

Experimenterende gebruiker
best zorgen dat je niet in slaap valt bij lsd
ik heb gehoord van een die in slaap viel in zijn trip, toen hij wakker kwam dacht hij dat hij een tuinslang was, hij heeft dat drie dagen lang gedacht. Heel de tijd als een slang opgerold en als je passeerde kwam hij recht en zei hij 'sssss' :grin:

grtz

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
weedlover zei:
best zorgen dat je niet in slaap valt bij lsd
ik heb gehoord van een die in slaap viel in zijn trip, toen hij wakker kwam dacht hij dat hij een tuinslang was, hij heeft dat drie dagen lang gedacht. Heel de tijd als een slang opgerold en als je passeerde kwam hij recht en zei hij 'sssss' :grin:

grtz

ik heb gehoord dat dit allemaal crap is .....

stop maar met het verspreiden van boeman verhaaltjes

CRAP CRAP CRAP

azgaza

Badass junkie
Ik kan me niet voorstellen hoe iemand kan slapen met LSD op, of hoe iemand ook maar binnen 12 uur na LSD nemen kan slapen, dat vind ik indrukwekkend. Je hoeft niet te denken dat je visuals hebt, als je genoeg neemt dan heb je ze gewoon.

aapkut

Badass junkie
azgaza zei:
Ik kan me niet voorstellen hoe iemand kan slapen met LSD op, of hoe iemand ook maar binnen 12 uur na LSD nemen kan slapen, dat vind ik indrukwekkend. Je hoeft niet te denken dat je visuals hebt, als je genoeg neemt dan heb je ze gewoon.

het is inslaap komen is wel lastig maar het is me wel een keer gelukt :P

Talec

Bewuste gebruiker
wobble zei:
azgaza zei:

het is inslaap komen is wel lastig maar het is me wel een keer gelukt :P

idd, same here. Op het einde van de trip wordt ik wel moe maar direct gaan slapen lukt me nauwelijks, men gedachten gaan nog op volle toeren :)
Maar tis me wel al gelukt, en dan slaap ik wel als een roosje :)

Jeller

Badass junkie
soms het lukt mij vrij goed.. dan slaap ik een 6-tal uur..
meestal lukt het nie zo goedn dan lig ik enkele uren wakker

ben wel al eens midden in een trip in slaap gevallen, toen had ik 2 zegels genomen maar mss 20 bier bij gedronken en dan kreeg ik wel een slag vd molen

met veel alcohol en wat wiet erbij lukt het dus makkelijker

Spor

Wijs gebruiker
weedlover zei:

Ja en van coke denk je dat je kan vliegen :wave: als ie dat ECHT dacht is het wel een vreemd iemand, mijn tuinslang maakt namelijk geen geluiden...

@TS: Ik kan me zelf niet goed voorstellen dat iemand kan slapen met lsd op, maar; ik heb wel eens iemand die voor het eerst lsd nam na 6 uur naar bed zien gaan, en die kon ook gewoon slapen. De trip van tevoren leek prima te werken.

Het KAN dus wel...

Angramar Temenos

Badass junkie
'k ben benieuwd wat er gebeurt als je een midazolam neemt, en als die begint te werken een zegel, en dan gaat liggen en inslaapt voor je zegel begint te werken...

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Angramar Temenos zei:
'k ben benieuwd wat er gebeurt als je een midazolam neemt, en als die begint te werken een zegel, en dan gaat liggen en inslaapt voor je zegel begint te werken...
Ik zeg probeer het, ik ben er ook wel benieuwd naar. Een vette lucide droom zou leuk zijn, maar ik denk dat je gewoon wakker wordt.

Ionesco

Experimenterende gebruiker
1 keertje in slaap weten te komen na een half zegeltje. Was denk ik al 3 uur aan het trippen toen ik ging liggen, en toen het echt pikzart was in mn kamer was het echt geweldig. Ik dacht dat ik de hele nacht wakker zou liggen door wat ik allemaal zag.

De laatste keer dat ik naar de tijd keek was ik wel een uurtje verder maar ik ben volgens mij niet lang daarna in slaap gevallen en de volgende dag om 8 uur op en voelde me keigoed :)

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik denk dat het kwam omdat wat je zelf ook zecht ging slapen voor datie tripte.. hij heeft dan waarschijnlijk gewoon heel fijn gedroomd :)

Immo

Badass junkie
Ik kan vaak uren na mijn trip niet eens slapen, maar dit heb ik helaas bij bijna elke drug. :(

Angramar Temenos

Badass junkie
Ik ben sowieso erg benieuwd naar het effect van tripmiddelen op slapen, maar het lijkt me nogal zonde om alleen thuis drugs te nemen (beetje junkerig ook) zonder reden :confused:. 'k doe al vaag genoeg LSD op feestjes/met vrienden, om er nu thuis mee te gaan kutten...

Een 304.50 zit ik niet op te wachten, en als ik nog wat meer trip lig ik er zeker tegenaan..

Echelon

Belezen gebruiker
Angramar Temenos zei:
Ik ben sowieso erg benieuwd naar het effect van tripmiddelen op slapen, maar het lijkt me nogal zonde om alleen thuis drugs te nemen (beetje junkerig ook) zonder reden :confused:. 'k doe al vaag genoeg LSD op feestjes/met vrienden, om er nu thuis mee te gaan kutten...

Een 304.50 zit ik niet op te wachten, en als ik nog wat meer trip lig ik er zeker tegenaan..

Je hoeft je niet in te dekken hoor knul... trip jij maar lekker thuis :P

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Angramar Temenos zei:

Ja godver, ik loop je altijd te verdedigen, nou mag ik ook een keer hoor. Ik denk dat jij je meer zorgen moet maken om 318.1. Hoe is het in godsnaam junkerig om in je eentje thuis drugs te gebruiken? Als je het naar je zin hebt en niet gaat zitten driehonderdvierpuntvijftigen, wat is daar dan mis mee?

Spor

Wijs gebruiker
Ik kwam laatst een keer op het idee om eens morgens de wekker te zetten, paar uurtjes voordat je normala op zou staan, zodat je nog flink moe bent, dan een zegel onder je tong leggen, en verder slapen.

Denken jullie dat je dan vette lucide dromen krijgt, of dat je gewoon trippend wakker word ?

Zouden hier verder nog risico's aan vast zitten ?

de GT

Bewuste gebruiker
als ik niks heb gebruikt en ik word een paar uur voordat ik normaal wakker zou worden al wakker dan kom ik slecht opnieuw in slaap...

laat staan met...

Angramar Temenos

Badass junkie
ExceptionalInsight zei:
Angramar Temenos zei:

Ja godver, ik loop je altijd te verdedigen, nou mag ik ook een keer hoor. Ik denk dat jij je meer zorgen moet maken om 318.1. Hoe is het in godsnaam junkerig om in je eentje thuis drugs te gebruiken? Als je het naar je zin hebt en niet gaat zitten driehonderdvierpuntvijftigen, wat is daar dan mis mee?

Omdat ik mezelf hele duidelijke regels moet opstellen om niet elke week verschillende tripmiddelen in m'n hoofd te gooien. Voor *mij* is het junkerig, omdat ik met mezelf af heb gesproken om maximaal 4 keer in 3 maanden te trippen (op LSD dus), en dat doe ik het liefst met vrienden/op een awesome feestje. Misschien kwam het er verkeerd uit, sorry in dat geval..

Bovenaan