in het drinken

Freezing

Bewuste gebruiker
Als mensen in discotheken hun glas ergens laten staan, en het daarna weer pakken heb je klans dat iemand er wat ingegooid heeft, maar wat gooie die meestal erin? heeft iemand wat voorbeelde ofzo..?

matthijs

Badass junkie
Lijkt me niet dat ze er LSD ingooien.....
Dan heeft een meisje echt geen zin meer om te neuken.
Meestal gooien ze er GHB of Rohypnol in.

Jeller

Badass junkie
lsd kan wel, maar is een beetje nutteloos voor beide kanten..

het meisje zal allesbehalve gewillig zijn om te neuken en de gast is zijn lsd kwijt, iets wat nu niet echt zeldzaam is, maar toch moeilijker te verkrijgen dan de doorsnee drugs imo

wwaazzaapp

Bewuste gebruiker
Ik heb gehoort dat je dat wel merkt als er ghb in je glas zit, het smaakt heel sterk en het is net of je een klodder snot door slikt. Maar dat hoorde ik ook maar.

:wave:

Frisko

Badass junkie
wwaazzaapp zei:
Ik heb gehoort dat je dat wel merkt als er ghb in je glas zit, het smaakt heel sterk en het is net of je een klodder snot door slikt. Maar dat hoorde ik ook maar.

:wave:
blaat!!!
je zult het idd wel merken,het smaakt heel erg zout...
maar een snotklonter???
:)

Requiem

Belezen gebruiker
Je hebt bij de smartshop ook van die geilheids capsules, worden
deze ook weleens op die manier gebruikt?

disaster

Bewuste gebruiker
Ze hadden eergister ook wat bij m'n vriend in het drinken gegooid :( , hij was voor ongeveer 80% verlamd en had ik hem naar huist gebracht.. Echt KLOTE was dit. De volgende dacht wist hij van niks meer..

Freezing

Bewuste gebruiker
Ja vrijdagavond bij een vriend van mij ook, hij hoefde alleen maar te kotsen maar ik vraag me toch af wat die mensen er nou in gooien?

davie

Wijs gebruiker
GHB, ik heb ook wel eens mensen fout zien gaan doordat iemand het erin gooid. Of een foute pil in het drinken en degene met het drinken als tester beschouwen. Opletten dus!

Ik had eerst wel zelf dat ik een pil wilde pakken en had hem tussen duim en wijsvinger en iemand stoot mij aan en weg was de pil. Misschien wel in zijn drinken gevallen. :confused:

Maar ook als smoes. Als je fout thuiskomt zeg je ik denk dat er iemand iets in mijn drinken heeft gegooid. :grin:

Requiem

Belezen gebruiker
davie zei:
GHB, ik heb ook wel eens mensen fout zien gaan doordat iemand het erin gooid. Of een foute pil in het drinken en degene met het drinken als tester beschouwen. Opletten dus!

Ik had eerst wel zelf dat ik een pil wilde pakken en had hem tussen duim en wijsvinger en iemand stoot mij aan en weg was de pil. Misschien wel in zijn drinken gevallen. :confused:

Maar ook als smoes. Als je fout thuiskomt zeg je ik denk dat er iemand iets in mijn drinken heeft gegooid. :grin:

geni-fokking-aal!!!

als ik ooit fucked up thuis kom en me pa merkt iets zeg ik gewoon.

"ik denk dat iemand wat in me drankje heeft gegooit ofzo, godverdomme ik voel me raar"

fokking mooi idee :grin: bedankt :grin:

Bovenaan