orgasmicmindfuck
Newbie
hi..
ik gebruikte vroeger vaak coke en ketamine, black shiva, white christal, .. tesame.
vorig jaar heb ik helaas een te hoge dosis ketamine gespoten en 10secjes dervoor had ik ook nog een lijntje gesnove..
ik dacht eerst dat ik fantisch aan het trippe was (ik deed het toen al 6jaar)
maar het bleek dat mijn dosissen te hoog waren.
stilletjes aan begon ik minder te voelen en werd ik mij minder gewaar van mijn omgeving.. enkele seconden later lag ik in coma..
gelukkig dat mijn vriend merkte dat ik langer weg was als normaal en dat hij wist waar ik was. anders had ik hier nu niet meer voor de pc gezeten.
ik was bijna dood en dit heeft mijn ogen geopend!
(oké.. ik rook af en toe nog een jointje
)
ik wil jullie gewoon zeggen dat je nooit te ver moet gaan!!
check eerst grondig welke dosissen je mag pakken (dit kun je nagaan op verschillende sites tegenwoordig) voordat je het gebruikt!
en als je het toch doet, doe het dan als er iemand anders bij is!! nooit alleen!! (dan heb je toch nog iemand die je kan redden als het nodig is)
ga gewoon niet aan de harddrugs!
afkickcentra zijn echt niet leuk
en een bijna doodervaring zeker niet!!
cheers
ik gebruikte vroeger vaak coke en ketamine, black shiva, white christal, .. tesame.
vorig jaar heb ik helaas een te hoge dosis ketamine gespoten en 10secjes dervoor had ik ook nog een lijntje gesnove..
ik dacht eerst dat ik fantisch aan het trippe was (ik deed het toen al 6jaar)
maar het bleek dat mijn dosissen te hoog waren.
stilletjes aan begon ik minder te voelen en werd ik mij minder gewaar van mijn omgeving.. enkele seconden later lag ik in coma..
gelukkig dat mijn vriend merkte dat ik langer weg was als normaal en dat hij wist waar ik was. anders had ik hier nu niet meer voor de pc gezeten.
ik was bijna dood en dit heeft mijn ogen geopend!
(oké.. ik rook af en toe nog een jointje
ik wil jullie gewoon zeggen dat je nooit te ver moet gaan!!
check eerst grondig welke dosissen je mag pakken (dit kun je nagaan op verschillende sites tegenwoordig) voordat je het gebruikt!
en als je het toch doet, doe het dan als er iemand anders bij is!! nooit alleen!! (dan heb je toch nog iemand die je kan redden als het nodig is)
ga gewoon niet aan de harddrugs!
afkickcentra zijn echt niet leuk
cheers