• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

in coma door ketamine en cocaine!

hi..

ik gebruikte vroeger vaak coke en ketamine, black shiva, white christal, .. tesame.

vorig jaar heb ik helaas een te hoge dosis ketamine gespoten en 10secjes dervoor had ik ook nog een lijntje gesnove..

ik dacht eerst dat ik fantisch aan het trippe was (ik deed het toen al 6jaar)
maar het bleek dat mijn dosissen te hoog waren.
stilletjes aan begon ik minder te voelen en werd ik mij minder gewaar van mijn omgeving.. enkele seconden later lag ik in coma..
gelukkig dat mijn vriend merkte dat ik langer weg was als normaal en dat hij wist waar ik was. anders had ik hier nu niet meer voor de pc gezeten.
ik was bijna dood en dit heeft mijn ogen geopend!
(oké.. ik rook af en toe nog een jointje :wink: )

ik wil jullie gewoon zeggen dat je nooit te ver moet gaan!!
check eerst grondig welke dosissen je mag pakken (dit kun je nagaan op verschillende sites tegenwoordig) voordat je het gebruikt!
en als je het toch doet, doe het dan als er iemand anders bij is!! nooit alleen!! (dan heb je toch nog iemand die je kan redden als het nodig is)

ga gewoon niet aan de harddrugs!
afkickcentra zijn echt niet leuk :wink: :tongueout: en een bijna doodervaring zeker niet!!

cheers

flash kieke

Wijs gebruiker
orgasmicmindfuck zei:
hi..

ik gebruikte vroeger vaak coke en ketamine, black shiva, white christal, .. tesame.

vorig jaar heb ik helaas een te hoge dosis ketamine gespoten en 10secjes dervoor had ik ook nog een lijntje gesnove..

stilletjes aan begon ik minder te voelen en werd ik mij minder gewaar van mijn omgeving.. enkele seconden later lag ik in coma..
gelukkig dat mijn vriend merkte dat ik langer weg was als normaal en dat hij wist waar ik was. anders had ik hier nu niet meer voor de pc gezeten.

check eerst grondig welke dosissen je mag pakken (dit kun je nagaan op verschillende sites tegenwoordig) voordat je het gebruikt!
en als je het toch doet, doe het dan als er iemand anders bij is!! nooit alleen!! (dan heb je toch nog iemand die je kan redden als het nodig is)

afkickcentra zijn echt niet leuk :wink: :tongueout: en een bijna doodervaring zeker niet!!

cheers

Somigen vinden het wel leuk.

Mr.jiho

Wijs gebruiker
mag ik weten welke hoeveelheden je normaal gebruikte en hoeveel je had opgesnoven toen je in coma belande?

Dags

Bewuste gebruiker
coma......gewoon lekker onwyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyys lang uitslapen, hehehe :tearsofjoy: ,

neejoh geintje, maareh jah wel benieuwd hoe dat is, en een wijze raad mijnen damen und herren. Ik denk zowieso nit dat ik ooit zo'n combi zou nemen in me eentje (zeker aangezien ik beide producten nog nooit heb gebruikt :P )

tamara

Newbie
keta

keta is sowieso al een soort bijna-dood ervaring, en met die coke erbij was toch te veel van het goeie! ben maar blij dat je een vriend erbij had zitten die zijn verstand nog kon gebruiken! ik denk persoonlijk dat je niet met je leven moet gaan sollen, en met al die drugs door elkaar is toch niet goed, zo zie je maar weer! doe het met beleid.....succes verder

Mindtravel

Experimenterende gebruiker
het grappige is dat er veel mensen zijn ( ik ken er ook een paar ) die het zo leuk vinden om in coma te liggen, dat ze zich expres overdoseren.. nou heb ik t over coma plateau 4..

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
orgasmicmindfuck zei:
hi..

cheers

Ik denk dat de meeste hun drugs wel respecteren en niet zo gek doen als jij deed.Of het 1 of het ander...en niet alles door elkaar.

BacingsPen

Badass junkie
Het is mijn inziens ook ZEER onverstandig om Ketamine te gebruiken...

En nee, hier ga ik eens niet verder op in, als je het toch wilt gebruiken, doe dat dan maar lekker...

Intoxicated

Wijs gebruiker
Mindtravel zei:
het grappige is dat er veel mensen zijn ( ik ken er ook een paar ) die het zo leuk vinden om in coma te liggen, dat ze zich expres overdoseren.. nou heb ik t over coma plateau 4..

ja, ik denk dat de topic-starter het daar ook over had. Niet een werkelijk medisch coma dat hij een paar dagen onder zeil heeft gelegen in het ziekenhuis en misschien wel niet meer wakker werd (wat de meeste mensen verstaan bij een coma uiteraard van de tv). Waarschijnlijk was hij ook weer uit zijn 'coma' toen het spul uitwerkte.

Bovenaan